• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner som midtstopper?

Started by Xminator, July 13, 2005, 07:17:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

I dagens BA lanserer Scharner seg selv som midtstopper.

Selv synest jeg Scharner skal holde seg på midtbanen :p Det som er frispark utenfor 16 blir jo noe helt annet innefor ;)

Bakgrunnen for dette var en eventuell retur for Fakiri.

Nixon

Nå leste jeg bare BA kjapt i kiosken, men begrunnelsen til Scharner hadde vel ingenting med Fakiri å gjøre. Scharner mente selv at han hadde størst fremtid som midtstopper. Han syntes ikke han hadde spilt godt nok som midtbanespiller. Han om det, min mening er nå at han har regjert store deler av sesongen.

Når det gjelder Fakiri er det siste man hørte at han var i kontraktsforhandlinger med den tyske klubben. Ikke noe godt tegn etter mine begreper. Så hva står vi igjen med da? Andresen og Haugen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

jinxter

Det åpner for Miller og Andresen sentralt på midten, og det kan jo bli bra. Men da trenger Brann en ny spiss som backup til Sæternes og Winters.

Men jeg vet ikke hvor trygg jeg ville følt meg med Scharner løpende rundt i straffefeltet til Brann.

el-diego

Tror han kunne blitt en bauta i midtforsvaret...... og komt på noe sinnsyke klyv oppover fra midtstopper posisjon
udere est facere

KennethS

Scharner e ikkje god nok til og slå ut Bjarnasson eller Soma. Dette e bullshit fra ende til annen. Skal han spille stopper får det være i en annen klubb. Han e landets beste midtbane spiller og bør spille der.
tå på Brann

fettnok

ludvigsen kan spille spiss, muligens helgebe å.
ette går aaaaaldri bra!

Bolsen

Syns han bør få prøve...Han sier jo selv at han e bedre der, og vis han e bedre i midtforsvaret enn på midten ska vi isje klage!

naitsirk

opdal kan jo og spela midtstoppar, men da betyr ikkje at han e god på den plassen.
trur scharner ska halda seg på midtbanen. midtstopparane vår har spelt bra i da sista og trur ikkje brann e betre med miller/haugen ved sida av andresen.

Kenny

Dette er det tristeste jeg har hørt på lenge! Scharner er jo blitt fussballgott på grunn av sin oppofrende spillestil og sine lange løp hver gang vi går i angrep.

Personlig synes jeg Scharner har vært helt rå i år jeg, og hvis han trekker tilbake som stopper er jeg redd for at våre gullsjanser er kraftig redusert. Greit nok med El Fakiri, men da får vi to heller små midtbanespillere. Ikke mye luftstyrke der gitt! Nei, men bønn til deg Scharner, er at du holder deg på midtbanen, og kriger videre sånn at Brann kan hente hjem edelt metall!

Klaus_Brann

Quote from: "KennethS"Scharner e ikkje god nok til og slå ut Bjarnasson eller Soma. Dette e bullshit fra ende til annen. Skal han spille stopper får det være i en annen klubb. Han e landets beste midtbane spiller og bør spille der.


Du har sett han spille en del som midtstopper tydeligvis, siden du kan uttale deg sånn om det...?!
Enig med at han er landets beste midtbane spiller, men hvis vi får forsterkninger på midtbanen, som kanskje ikke er en umulighet, blir nok ikke dette så verst..
I alle fall ikke når han mener han har enda større potensiale som stopper...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nemesis

Var det ikke noe kluss i gamleklubben hans? han ville ikke spille i en bestemt posisjon, tror det var høyrekant eller noe sånt? noen som vet 100% sikkert? Prøvde å søke etter det på google, men snublet da bare over et kjempe innlegg fra anders pamer, hør bare hva han skrev i fjor høst:

Quote


hehe......... fotballekspert my ass!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

jinxter

han nektet å spille høyreback fordi han anslo at han kunne utnytte styrkene sine bedre sentralt på midtbanen. ble stor krangel ut av det, og han måtte forlate austria wien

Nixon

Quote from: "jinxter"han nektet å spille høyreback fordi han anslo at han kunne utnytte styrkene sine bedre sentralt på midtbanen. ble stor krangel ut av det, og han måtte forlate austria wien


Så enkelt var det vel ikke. Såvidt jeg husker var det fordi Scharner hadde blitt plassert rundt om på banen gjennom flere kamper. Da treneren forslo den sjette eller syvende posisjonen fikk Scharner nok og protesterte.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

morten_61

Jeg er ikke i tvil om at Sharner vil øke kvaliteten i forsvaret, han vil nok være eneren der også.
Jeg regner med at det var dette som skulle til for og lokke Hassan til klubben, han undertegner nok innen mandag 18/7-05 :)
Det eneste som mangler da er at PVM kommer nå i sommerpausen, men det tviler jeg at kamma går med på.

Superjack

Brannsupporter.

chris

han er tippeligaens beste offansive midtbanemann også skla han ned i forsvar. selv om han kanskje er god i forsvar så mister vi en juvel fram over. hvem tar de dype løpene offansivt? hvem er med på de fleste sjangsene til BRANN!? hvem kan erstatte det?

please ikke sett han i forsvar.
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

Corner

Visst Scarner er like god i forsvar, da kan vi sende han ned som midtstopper med bjarnason, flytte Soma ut til venstre og ta Miller in sentralt, å vips har vi et bedre fotball lag

Bolsen

Setter du da fram Hanstveit?

morten_61

Quote from: "Corner"Visst Scarner er like god i forsvar, da kan vi sende han ned som midtstopper med bjarnason, flytte Soma ut til venstre og ta Miller in sentralt, å vips har vi et bedre fotball lag



Man kan ikke kjøre inn en spiller sentralt pmb, som ikke holder ut mer enn 60 min på vingen.
Jeg er overbevist om at Hassan undertegner før mandag, ser også at kamma handler nye spillere, og det svekker heller ikke mulighetene for at PVM kommer nå i sommer pausen.

                                        Seriemesterne-2005

                                               Håkon Opdal

Cato Guntveit  -       Paul Scharner  -   Ragnvald Soma - Erlend Hanstveit

TFL -                 Hassan  -            Martin Andresen  -          PVM


                             Robbie Winters  -    Bengt Sæternes

Og nå begynner vi og få kvalitets innbyttere på alle plasser.


TERD

Scharner som midtstopper er sikkert ikke noen dum idé, men hvem skal da være ballvinner på midtbanen. Ikke siden Svante har vi hatt en som faktisk vinner duellene. Hassan tror jeg ikke er noen god løsning, og MA er ikke noen god hodespiller.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

jinxter

sloveneren er jo vistnok best på midbanen.. hvis han tar andresen sin plass og vi kjører andresen frem, så kan scharner være midtstopper.
han sloveneren er jo høy, så sikkert ok på hode. men han er vistnok veldig klumsete.

Go Up