• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ham-Kam og Lavmålte supportere

Started by ToreL, July 10, 2005, 20:22:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ToreL

Synes Banden fra Ham-Kam oppførte seg dårlig, når de må pipe under nystemten. Mulig vi Bergensere er litt hårsåre på det området, men mener at bortesupporterne bør ha så pass respekt at de klarer å være stille til Nystemten er ferdig. Har laget en sak på dette på hamkam.no, under diskusjon og Lavmål. Gå gjerne inn der og gi potetbøndene litt pepper.

Stalin

Nystemten er så dårlig så jeg nesten får lyst til å pipe selv :)

Har alltid vært imot den sangen!

Per

Quote from: "ToreL"Synes Banden fra Ham-Kam oppførte seg dårlig, når de må pipe under nystemten. Mulig vi Bergensere er litt hårsåre på det området, men mener at bortesupporterne bør ha så pass respekt at de klarer å være stille til Nystemten er ferdig. Har laget en sak på dette på hamkam.no, under diskusjon og Lavmål. Gå gjerne inn der og gi potetbøndene litt pepper.

Stoffi

Quote from: "Stalin"Nystemten er så dårlig så jeg nesten får lyst til å pipe selv :)

Har alltid vært imot den sangen!


Sarkasme håper jeg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Nystemten er hellig grunn, ingen bergenser kan mislike den.

Når det gjelder bøndene så kan de pipe så mye de vil, jeg blir kun forbannet hvis vi synger så lavt at man kan høre pipingen.
Bortesupportere kan pipe så mye de vil på hjemmelaget, så lenge det ikke er 1 minutt stillhet for en som er død eller noe.
Berømte Brann fra Bergen

Stalin

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Stalin"Nystemten er så dårlig så jeg nesten får lyst til å pipe selv :)

Har alltid vært imot den sangen!


Sarkasme håper jeg.

På ingen måte..

Det ville isåfall vært ironi, ikke sarkasme ;) Men det er det heller ikke..
Mener det 100%

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Tror ikke eg hadde stått stille dersom eg var bonde fra Hamar heller...


Men hvorfor bry seg? klarte jo knapt nok å høre de.

syma

Tror ikke de hørte oss så godt heller

Kenny

Nystemten er hellig, og jeg håper virkelig den kommer til å forbi på stadion i mange år fremover! Når det gjelder HamKam sine supportere, så er det trygt å si at de gjorde det de klarte for å overdøve, og det likte jeg dårlig!

Men hva de gjør for bli deres sak, hjelper uansett ikke å be de holde kjeft, da vil de bare bråke mer...

Stalin

Quote from: "Kenny"Nystemten er hellig, og jeg håper virkelig den kommer til å forbi på stadion i mange år fremover! Når det gjelder HamKam sine supportere, så er det trygt å si at de gjorde det de klarte for å overdøve, og det likte jeg dårlig!

Men hva de gjør for bli deres sak, hjelper uansett ikke å be de holde kjeft, da vil de bare bråke mer...


For all del, husk på bortekamper, ikke prøv å overdøve hjemmepublikummet! Det er direkte frekt!

Nystemten er ikke mer en supportersang!

Roffarne

Quote from: "Stalin"Nystemten er ikke mer en supportersang!


Det sa helt sikkert Judy Garland om "You`ll Never Walk Alone", men det ser ikke ut til at folk i Liverpool tar noe nevneverdig hensyn til det.

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nemesis

Dette burde bare ha forbigått i stillhet.........

Hvorfor gjør bøndene dette?  For Ã¥ provosere og nÃ¥ har de fÃ¥tt gehør for at provokasjonen ble vellykket.  Dette betyr at neste Ã¥r kommer de til Ã¥ skrike enda mer.  Godt jobbet!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle


Geir

E det noen som husker når det faste innslaget med Nystemten på stadion egentlig begynte?
ndelig SERIEMESTER

Nixon

Quote from: "Geir"E det noen som husker når det faste innslaget med Nystemten på stadion egentlig begynte?


Var det ikke 1999?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

runarnormann

Quote from: "Nemesis"Dette burde bare ha forbigått i stillhet.........

Hvorfor gjør bøndene dette?  For Ã¥ provosere og nÃ¥ har de fÃ¥tt gehør for at provokasjonen ble vellykket.  Dette betyr at neste Ã¥r kommer de til Ã¥ skrike enda mer.  Godt jobbet!


Nemesis og jeg har vaert uenige om mye, men i denne sammenhengen er jeg helt enig.  Hvis vi var skinnhellige supportere som aldri sa noe negativt om motstanderne hadde vi kanskje hatt grunnlag for aa kritisere.

Og vaer saa snill, si at du ikke har vaert inne paa Banden sitt forum?  Tenk hvor patetisk det hadde vaert hvis kjernen hadde klaget paa 'Rosenborg rykker ned' ropene.  

Hadde jeg vaert moderator paa Banden, ville jeg vaert fristet til aa sende melding til andre klubber om hva som skal til for aa mobbe bergensere.
egenden Alf Dahl

runarnormann

Har vaert inne og sett paa siden.  Er dere klar over hvor mye de driter oss ut paa grunn av dette?  Enda bra det ikke er Klanen.  Det verste av alt er at jeg vet vi hadde reagert paa samme maaten hvis en fra Banden kom inn og skrev paa bataljonen.no
egenden Alf Dahl

BL

Dette er jo egentlig bare flaut! De kan få pipe faen kor mye de vil, kunne ikkje brydd meg mindre!! Sannheten er jo at vi og er noen forbanna rævhål, er ikkje mye respekt for andre supportere her heller.

Hvertfall ikkje hos meg.......
Hansa-
Felt Z

krøvel vellevold

Quote from: "pal"


Vi har ikke noe mål om å være som alle andre...

Nystemten er vår nasjonalsang. Den er fra 1700-tallet, og altså mye eldre enn Ja Vi Elsker. Har aldri hørt om at nasjonalsangen skal spilles F�R lagene kommer på banen :)
Legg ned hele klubben!

Stalin

De som sammenligner Ja vi elsker og "Nystemten" kan da aldri ha vært utenfor Mummidalen ( Bergen )

Skotten

Quote from: "Stalin"De som sammenligner Ja vi elsker og "Nystemten" kan da aldri ha vært utenfor Mummidalen ( Bergen )


Har vært på Voss en gang, teller det?

Personlig tror jeg min nasjonalfølelse og lojalitet overfor Norge lik null. Ja vi elsker gir meg ingenting. Nystemten derimot..

Kommer til å bli flittig brukt når Bergens frigjøringshær (BFR) er oppe og går. Søker med dette Bergenspatrioter som ønsker seg en spennende utfordring. Militærnektere og pasifister kan også melde seg og arbeide i den politiske fløyen.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Snublefot

Quote from: "Stalin"Nystemten er så dårlig så jeg nesten får lyst til å pipe selv :)

Har alltid vært imot den sangen!



huff da.. trist å høre....:/

Nemesis

Quote from: "Skotten"Kommer til å bli flittig brukt når Bergens frigjøringshær (BFR) er oppe og går. Søker med dette Bergenspatrioter som ønsker seg en spennende utfordring. Militærnektere og pasifister kan også melde seg og arbeide i den politiske fløyen.


Jeg melder meg på med min egen lille geriljahær; Hansa-legionen... foreløpig er det bare meg, men den hørtes jo fryktinngytende ut!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

La nå folk drite seg ut. Verden ville vært ett mye bedre sted å leve om folk sluttet å bekymre seg for å drite seg ut.

krøvel vellevold

Quote from: "Skotten"Kommer til å bli flittig brukt når Bergens frigjøringshær (BFR) er oppe og går.


BFR? Det er ikke tilfeldigvis BFH du mener? Bergen FrigjøringsHær? Disse må ikke forveksles med utbryterne The Real BFH. Den politiske fløyen heter Sinn Fana.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Stalin"Nystemten er så dårlig så jeg nesten får lyst til å pipe selv :)

Har alltid vært imot den sangen!


Sånt anti-patriotisk og unionistisk preik vil vi ikke ha på våre sider!
Enten er du FOR Bergen, eller så er du MOT Bergen!
Legg ned hele klubben!

Skotten

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Skotten"Kommer til å bli flittig brukt når Bergens frigjøringshær (BFR) er oppe og går.


BFR? Det er ikke tilfeldigvis BFH du mener? Bergen FrigjøringsHær? Disse må ikke forveksles med utbryterne The Real BFH. Den politiske fløyen heter Sinn Fana.


Jo, mener selvsagt BFH. Men selv vil jeg være mest aktiv i Al-Kadå? Verdens første ikke-voldelige terrororganisasjon. Her skal filosoferes, debatteres og muligens sendes slibrige, patriotiske brev til Norske myndigheter.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

krøvel vellevold

Quote from: "Skotten"Jo, mener selvsagt BFH. Men selv vil jeg være mest aktiv i Al-Kadå? Verdens første ikke-voldelige terrororganisasjon. Her skal filosoferes, debatteres og muligens sendes slibrige, patriotiske brev til Norske myndigheter.


Eller hva med BVI-VFh? Bergens Væpnede Ikke-voldelige Frigjøringshær?
Brann begynner å ligne mer og mer på Barcelona og Athletic Bilbao!
Legg ned hele klubben!

Go Up