• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal - beste keeper på TV2-laget

Started by Xminator, July 08, 2005, 09:42:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article419526.ece

0.1 poeng foran Arason :) Sier litt om en keeper som har tatt ett ekstra steg.

Det skal nevnes at de måtte sette Hæstad på venstrekant for å få med hypen, for sentralt har faktisk Scharner og Hangeland bedre karakter... Også Sæternes har spilt seg til en god snittkarakter og spissplass på vårlaget til Nettavisen.

Nummer10

Det er godt det er noen som ser det at det er naturlig for ein så ung keeper å vær ustabil! Opdal har tatt store skritt å kommer bare til å bli bedre!!! ...
Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

BrennEFoRBranN

Det er nok et slag i trynet for alle kritikere... og han fortjener det og
En dag skal det skje*

Bhreannnrik

Haakon Opdal er klart en man for framtiden!


jba

Tippeligasiden har også kåret vårens lag. Her ble det bare plass til Kvisvik på venstrekanten, mens Scharner og Miller er på benken.

http://www.tippeligasiden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=10376&mode=nested&order=0&thold=0

abe78

Helt seriøst tror jeg Brann hadde slått det laget der. Spissvalget er en skandale. Helt tydelig østlandsorientert hele greia. Det at Scharner ikke er på laget sier det meste.

Mifsud var jo skikkelig god på stadion da - scoret mål og greier...
.og husk!

Xminator

Har litt problemer med å ta Tippeligasiden som en seriøs børs. Hele greien virker amatørmessig, faktisk enda værre enn dagbladet. Og min mening er at over de 13 kampene har børsen til dagbladet vært mindre tabloid og vif-orientert enn VGs børs. Til nå har Nettavisen vært den beste nyhetsformidleren (sikkert siden de stjeler nyheter :p) og mest upartiske/minst tabloide i spillervurderingene.

VG har derimot den beste Livedekningen (med unntak av webtv - og det har vi jo ikke hatt bruk for i Brann denne våren :p), og er best på generell statistikk. Bare så synd de ikke legger statstikken fra de rosa sidene ut på Nett, da hadde det vert perfekt.

Xminator

Når det gjelder denne Jarstein, så har han spilt 3 kamper. En hel lang kamp mer enn Thorbjørnsen. Og på de 3 store børsene har Jarstein mindre poeng enn Thorbjørnsen. Tror vi skal la Jarstein spille akkurat der han er, eller for den del gå til en av de andre klubbene. Vi har 2 bedre keepere selv.

BrennEFoRBranN

Quote from: "jba"Tippeligasiden har også kåret vårens lag. Her ble det bare plass til Kvisvik på venstrekanten, mens Scharner og Miller er på benken.

http://www.tippeligasiden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=10376&mode=nested&order=0&thold=0



Karen som har skrevet dette må jo ha vært i fylla. For det er så feil som det går ann. spissene, Grindheim??? hallo spilt to gode kamper i hele vår , Iversen på benken- han har jo ikke spilt noe bra i det hele tatt,han er der bare fordi han heter Iversen.

Men hæstad har fortjent plass der;)
En dag skal det skje*

SeTrE

Quote from: "Xminator"Når det gjelder denne Jarstein, så har han spilt 3 kamper. En hel lang kamp mer enn Thorbjørnsen. Og på de 3 store børsene har Jarstein mindre poeng enn Thorbjørnsen. Tror vi skal la Jarstein spille akkurat der han er, eller for den del gå til en av de andre klubbene. Vi har 2 bedre keepere selv.




jaja, får se hvem som får rett da vøttø...Thorbjørnsen er ikke engang i diskusjon til en u21 plass for norge...Jarstein spiller der fast, med stor autoritet....

Jarstein er bedre enn Opdal på alt fulgt han i mange år i Odd grendland så jeg vejt hva jeg prater om....Feltarbeidet er JARSTEIN sin store styrke, Opdal  derimot har sin svakhet i felte..Mener noe av de viktigste enn keeper trenger er stor rekke vide i felte, man hindrer mange målsjangser ved det....

Er jo bare og se kampen mot oss i skien, hadde det ikke vært for jarstein hadde vi vunnet den kampen lett...og da tenker jeg ikke bare reddning han hadde mot kvisvik og winters, som i seg selv var matchvinner reddninger..men jeg tenker på den store autoriteten ungegutten visste ved og gå ut i felte 2 ganger på overtid!!

Lurkin

Nå spilte Håkon på U21 landslaget også, så vi skal ikke klage.
Berømte Brann fra Bergen

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Quote from: "jba"Tippeligasiden har også kåret vårens lag. Her ble det bare plass til Kvisvik på venstrekanten, mens Scharner og Miller er på benken.

http://www.tippeligasiden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=10376&mode=nested&order=0&thold=0


Hverken Sæternes eller Berre har fått plass ser eg  :roll:
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Quote from: "BrennEFoRBranN"
Karen som har skrevet dette må jo ha vært i fylla. For det er så feil som det går ann. spissene, Grindheim??? hallo spilt to gode kamper i hele vår ,


Nå har jeg sett endel VIF-kamper på skjermen denne sesongen, og lagets desidert beste spiller per dags dato heter Christian Grindheim. En enorm arbeidskapasitet, sammen med et godt skudd, fine pasninger og utviklet teknikk, gjør ham kanskje til årets beste kjøp.

Slik jeg ser det er de tre beste midtbanespillerne i Tippeligaen nettopp Grindheim, Hæstad og Scharner (ut fra spill denne sesongen, vel og merke), og da er det ikke riv ruskende galt at Grindheim foretrekkes foran Scharner. Skjønt, det hadde ikke vært galt om Scharner ble foretrukket heller. Jeg vet i hvert fall hvem av dem JEG vil ha i Bergen, men det hadde vært flott om vi kunne hatt dem begge;)

Sharpy,
nøgd med vår egen fussballgott
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

KennethS

Ser de har klart og utelukke Scharner fra midtbanen.. helt utrolig.. Grindheim som begynnte som reserve på Vif? talentløst. Men ka forventer du av tippeligasiden?
tå på Brann

SeTrE

Quote from: "Xminator"Når det gjelder denne Jarstein, så har han spilt 3 kamper. En hel lang kamp mer enn Thorbjørnsen. Og på de 3 store børsene har Jarstein mindre poeng enn Thorbjørnsen. Tror vi skal la Jarstein spille akkurat der han er, eller for den del gå til en av de andre klubbene. Vi har 2 bedre keepere selv.



Hmm.....står du for dette enda? ;)

Xminator

Hvorfor ikke? Har det skjedd noe med Opdal eller Thorbjørnsen siden sist?

SeTrE

Hmm.....

Neeei opdal har ikke spilt dårlig i år han...men når PEDDIEN går ut med at vi bare kan hente bosman spillere, sååå er det vell ingen tvil om at vi må hente det størrste keeper talente i Norge....

Green shirt mush

Noen som la merke til at Alex Valencia var tatt med i begge kåringene?

Et klassisk eksempel på at brann er elendig på å ta vare på egne spillere...
i!
ACAB

Go Up