• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller blir

Started by Luckysod, July 07, 2005, 14:52:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luckysod

ser ut som kanskje miller blir ja

But agent John Viola told the Daily Mail: "Charlie has become a bit of a star in Norway and he loves it there.

"We are in the process of settling where he plays next season, but Bergen are the favourites."

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/d/dundee_utd/4660609.stm

Nixon

Høres bra ut. Selv om man ikke kan stole på noen i slike saker.

Og da er det vel bare for enavgutta å få fikset det banneret mens folk (jeg) fortsatt har penger på konto...
Rød makt på Hansa

Xminator

Hehe, da kan de begynne å sy banner igjen :p Men jeg ville ventet litt lenger med tatoveringene :p

Nemesis

I Norge er uttalelsene at han vil hjem, i skottland er utalelsene at han trives her.   God gammeldags lønnstaktikk som ikke fungerer like godt etter internett ble oppfunnet...........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Blir jo litt spennende å se om den påståtte lønntaktikken virket. Om Miller har klart å skvise POL for litt mer penger. Eller om han blir her på tross av den "dårlige" kontrakten.

Mitt råtips er at han har vært inne på dette forumet og lest at noen skal lage banner til. Han kan ikke reise fra noe sånt...
Rød makt på Hansa

Bhreannnrik

Altså masse luringer ute og går:P Men ser jo ut som han blir, jeg håper så indelig at han blir! Tror charlie blir en VIKTIG brikket til seriegullet vi skal ta.

Lurkin

Charlie, Charlie Miiiiiller - Charlie, Charlie Miiiiiller
..Charlie, Charlie Miiiiiler - han scorer mål for...
Berømte Brann fra Bergen

lovebrann4ever

det er på tide og jævlig bra
K Brann, det er på tide NO!

Xminator

Siste poster ligger litt etter skjema (med mindre de har snudd igjen mandag). Lørdag avviste Viola ett nytt og bedre tilbud fra Brann (BA). Så siste er at Miller *ikke* blir :p

Stoffi

Det går ikke an å holde på med slike løgnhistorier som Viola dikter opp konstant. Mannen eier jo ikke integritet!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Han er fotballagent Stoffi. Det ligger i genene. De er desverre ett nødvendig onde. POL har jo vist at han kan håndtere Viola før, så tror egentlig saken er i de beste hender. Slik jeg ser det så er det forferdelig synd om vi mister Miller, men det er langtfra noen krise. Jeg skal klare å sette opp 11 spillere uten Miller som jeg tror vinner enhver fotballkamp frem til 26. serierunde. Benken er det litt værre med :p

Kai-Olai

Quote from: "Xminator"Men jeg ville ventet litt lenger med tatoveringene :p


Hehe.. Jævlig bra sagt!

Vil ha Miller, men ikke for en hver pris!

enavgutta

Godt nytt. Jeg er fortiden strandloeve i Herisonnisos Hellas, men lover aa begynne arbeidet med Miller prosjektet saa snart jeg er tilbake slik at vi har det klart til Enga kampen forhaapentligvis.

Go Up