• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flagg-dag/Flagg-verksted..

Started by Tifo-gruppen, July 04, 2005, 21:19:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

Quote from: "NorthsideFCDH"
Men hvorfor stiller ikke flere folk?


Fordi ingen bryr seg..?

Northside

Quote from: "Yngve"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Men hvorfor stiller ikke flere folk?


Fordi ingen bryr seg..?


selvfølgelig er det mange som ikke bryr seg, men etter å ha lest her så skulle en virkelig tro flere brydde seg!

SKB e BEST!!!

Flere enn 4 stk uten om Tifo-grupen ihvertfall:/ Folk som liker flagg og dvs. burde stille opp! E ikkje veldig flink til det eg heller, men skal komme når eg kan!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Stoffi

Hvis jeg og en kamerat stikker nedom Torsdag, hva trenger vi da?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Quote from: "Stoffi"Hvis jeg og en kamerat stikker nedom Torsdag, hva trenger vi da?


Tror ikke du trenger noe annet enn klær som overlever litt maling... Blir sikkert dugnad der med BMV Laksevåg.

R.I.P.Super-ray

"Sikkert"?

Er faen ikke rart folk ikke stiller på dugnadene når det er så jævla useriøst at ikke endelig tidpsunkt og sted er bestemt.
Tifo gjengen virker som en kompis gjeng som bare driver og vil drive for seg selv. Meg får dere hvertfall aldri inn i gruppen..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Northside

Quote from: "R.I.P.Super-ray""Sikkert"?

Er faen ikke rart folk ikke stiller på dugnadene når det er så jævla useriøst at ikke endelig tidpsunkt og sted er bestemt.
Tifo gjengen virker som en kompis gjeng som bare driver og vil drive for seg selv. Meg får dere hvertfall aldri inn i gruppen..


herregud, no må noen stoppe skjeften på denne lille useriøse drittungen, du kommer jo ikke med annet en negative kommentarer.

Eg skriver "sikkert" pga eg ikke har noe som helst med tifo-gruppen å gjøre utenom at eg stiller på dugnad. Grunnen til at eg ikke vet er fordi eg ikke e sikker på når vi e ferdig med det vi holder på med på Laksevåg, det avhenger av mye.
Men no etter å ha jobbet der i dag, så VET eg vi skal være der i morgen også.

p.s tror ikke noen vil ha deg på disse dugnadene uansett.

BRANN gutten fra Os!

hvor mange var dere på dugnaden i dag egentlig??

kunne ikke komme i dag=( måtte på trening...

hva fikk dere gjort i dag?
RANN<3

Northside

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"hvor mange var dere på dugnaden i dag egentlig??

kunne ikke komme i dag=( måtte på trening...

hva fikk dere gjort i dag?


Var ikke så veldig mange, 7-8 stk kanskje?
Kan ikke si ka vi fikk gjort,  då røper eg det vi holder på med :wink:

Go Up