• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flo til Engen

Started by BigDipper, July 04, 2005, 18:02:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BigDipper

Hva er dette da? Fyren gikk fra Brann uten at vi fikk en krone nesten. Det er håpløst. For en fyr!
ar du sett min fetter styggen?

fredda

Hva skal vi da med nok en familiefar som bare sutrer og griner og har lyst å reise hem der han kommer fra.. Han gadd ikke engang spille Landskamp for Norge I ITALIA selvom han spilte der nede, pga. familien...

KennethS

Tidenes pipekonsert på stadda 31 juli tipper eg.
tå på Brann

Leffen

listen over tapere&åndser bli bare lenger og lenger der borte i hovedstaden

Toff

Dette er en spiller som jeg overhode ikke vli se i en Brann drakt. Det han gjorde da han gikk fra klubben er utilgivelig. Blir piping fra meg når han kommer på stadion. Egentlig skulle han blitt nektet adgang også. Glad at han gikk til taperlaget Engen.
off

Kallingen

Dette er humor!:D De samler alle drittsekkene og ufordragelige halvkriminelle på ett lag.

Gashi, Berre, Hulsker, Hoseth og FLO!!! :p

Nixon

He he. Vi kan jo hovere til vi dør. Men jeg tror nok at VIF har tatt et steg nærmere gullet med Flo på laget.
Rød makt på Hansa

KennethS

http://www.dagbladet.no/

Her står fyren og sier han fulgte hjertet. HAHA PATETISK. Håper Soma knekker beina på han og hulsker.
tå på Brann

Northside

Quote from: "Kallingen"Dette er humor!:D De samler alle drittsekkene og ufordragelige halvkriminelle på ett lag.

Gashi, Berre, Hulsker, Hoseth og FLO!!! :p


de prøver å få laget til å ligne mest mulig på befolkningen :)

villaksen

Hovedstaden oversvømmes av horer, nå også i Vif og på Ullevall

Stalin

Synd at han gikk til Vålerenga han er jo konge!

Hadde likt å sett han tilbake i Brann

Xminator

Selv mener jeg Flo var for gammel for Brann. For 2 år siden hadde jeg sagt ja takk nå med en gang. Nå er det for sent for Flo. Tror likevel Flo vil vise seg frem som en god fotballspiller og snyte Berre for toppscorertittelen i VIF.

Så her er det bare å vinne resten av kampene Brann! :)

Jonasbrann1

Berre og Huslker scorer selvmål  mot Vålerenga g Ludvigsen scorer 3-0. Tror Brann vinner!
Blod e tjukkare enn vann

BrannSupporter

Selv har jeg  sansen for fyren og hadde absolutt ikke hatt noe i mot hvis han endte i Brann. Men han har jo egentlig ikke prestert siden han var i Chelsea. Engen blir styrket med dette kjøpet, det er sikkert.

Lurkin

Hvis Flo erstatter Iversen så er dette et steg tilbake for Enga. Har de begge ser det skummelt ut.

Uansett, jeg piper og slenger banneord til Flo 31. juli.
Berømte Brann fra Bergen

SeTrE

Endelig et kjøp man kan kalle "katta i sekken kjøp" fra enga....

Flo kommer ikke til og bli forsterkning for enga, vi bør bare være GLAD ikke POL brukte masse penger på og få han til Bergen!!!

Banner mot ENGA: KAM FAEN e Tore ANDRE!!??!

Erik

Hva med å DRITE i hele Flo og legge vår støtte til Brannspillerene og de nye som kommer...

Bhreannnrik

Flo er ikke noe annet en en avdanka tulling....
Kan ikke si jeg ser noen fortserkning i Enga etter dette kjøpet SPESIElT hvis de samtidig kvitter seg med Iversen.

R.I.P.Super-ray

Saken er at VIF er betydelig sterket. Samme hvor stor hore Flo er vil han prestere bra for Enga og STYRKE laget!
7 SUPER RAY - LEGENDE

megleren

Det jeg ikke fatter er.. Hvorfor bruke tid å krefter på hva Engen gjør? Og alle vet da at Flo er over høyden som spiller.. Men at han er bra nok for tippeligaen er greit.. Men jeg ville ikke ha sett han i Brann drakt.. Han er den største svikeren i Branns historie.. Det som burde bekymre oss mer er hvor er våre kjøp blitt av? Vi burde kjøpe noe mer enn Ludvigsen.. Vi trenger egentlig noe på venstre kanten.. Håper bare at vi finner noe der som kan brukes etter at Kvisvik ble borte..
r og blir et sittesvin på Hansa

eksilbergenser

Håper inderlig han flopper i den støgge drakten.....
lt for Brann!

SK BRANN

greit flo er en god fotballspiller og kommer garantert til å styrke vif, men jeg er sjeleglad at den mannen aldri kommer til å kle seg i en brann drakt igjen.. En større sviker og klubbhore har nok Norge aldri sett!!
Hatet mot flo står enda sterkt...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Nixon

Quote from: "megleren"Det som burde bekymre oss mer er hvor er våre kjøp blitt av? Vi burde kjøpe noe mer enn Ludvigsen.. Vi trenger egentlig noe på venstre kanten.. Håper bare at vi finner noe der som kan brukes etter at Kvisvik ble borte..


Ja, det er en skandale at ikke alt skjer på en gang!
Rød makt på Hansa

rødesk

vi får Grindheim vi no!.. Han skal jo vist ha veart i en krangel med reken!.. Han vil til brann og.. dette e no bare noe eg har lest via den linken, men får håpe det e rett
oen må gå...!

Tois

Blir nok pipkonsert på brann Satdion om 3uker for Hore Andre FLO.

monzilla

Knekker Miller beina til Flo vil han stå høyere enn kniksen i mine øyne.

Skotten

Quote from: "rødesk"vi får Grindheim vi no!.. Han skal jo vist ha veart i en krangel med reken!.. Han vil til brann og.. dette e no bare noe eg har lest via den linken, men får håpe det e rett


Ikke for å være helt dust...men hvilken link?

Grindheim er imponerende på brassespark til å være så tykk. Det skal han ha. Men hva skulle tilsi at to voksne menn ikke kan krangle uten at den ene skal flytte til andre siden av landet?
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

enavgutta

Ingen tvil om at Enga er verste sort på hatlisten folkens. De to siste signeringene deres legger ikke akurrat demper på forakten vi har for pakket i øst heller.
Flo har dratt et sted mellom 120-150 millioner på sitt utlandsopphold. Han var ingen populær mann her i byn da han dro og er det ei heller når han kommer tilbake.
Herlig å frotse i, men Nixon har muligens rett i at dette var enda et sted for Enga nærmere gullet.

Stalin

Quote from: "Tois"Blir nok pipkonsert på brann Satdion om 3uker for Hore Andre FLO.


Jeg klapper for han!

BrannSupporter

Quote from: "Stalin"
Quote from: "Tois"Blir nok pipkonsert på brann Satdion om 3uker for Hore Andre FLO.


Jeg klapper for han!


Jeg vil også muligens applaudere får han. I hvertfall ikke pipe.

SK BRANN

De som klapper for denne mannen er faen meg historieløs, vi kan tåle mye fra brannspillere men oppførsel til flo når han gikk fra brann var rett og slett skammelig... Greit at folk ikke buer, men å klappe blir sinnsykt drøyt.. Då e det bedre om dere klapper for hulsker, hulsker er jo en fet fyr i forhold til flo, og det sier faen meg en hel del...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Truls

stalin og Brannsupporter... er dere helt forbanna i.....? Klappe for Tore Andre Flo? Han er den største judasen som noensinne har vært i Brann. Han sa nei til Everton pga. at han visste at hvis han bare ventet i 6 måneder til så ville han få alle pengene selv istedenfor at en krone gikk til Brann. Jeg er 99% sikker på at han og Kjenner brøt X antall bosman regler. Klapper dere for Flo fortjener dere like lite som han å sette deres føtter i denne byen. Dere blir da en skam for Brann og Bergen.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Stalin


enavgutta

Du fikk sagt det Truls. Dokkar har bare å pakke sakene og dra. Ut med pakket !

BL

Bryr meg ikkje!! Flo har ikkje bevist en drit de siste årene. Han koster nok mer enn det smaker for VIF. Ivers går og Flo kommer, ingen tvil om at VIF er svekket.

Og det som kommer til å klappe har tydeligvis glemt, eller så var de for ung til å huske!! SVIN!!!
Hansa-
Felt Z

Stalin


R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

enavgutta

Takk til deg Stalin, vi sender en CD i posten ! Om du skulle vende tilbake, så kanskje mer passende å kalle seg noe annet enn tidenes massemorder? ;-)

pusuren


Roffarne

Det som er helt sikkert er at Vollvik nå jobber på spreng for å gjøre nye navn klar for Brann. En slik signering som dette setter fotball-norge på hodet og da er det mye PR i å knuse inn en toppspiller til Brann rett etterpå.
Men hvem det skulle være, må gudene vite. Faren for antiklimaks er jo enorm dersom det blir 2-3 ghanesere.

Hva Flo angår må han spille fotball akkurat hvor han vil for min del, så lenge han holder seg unna Brann. Enkelte sår leges aldri og sviket mot SKB vil for alltid gjøre denne gutten til en Judas i Bergen.
Heldigvis er han nå en spiller på hell.
2004/2005 Siena 30 kamper 5 mål
2003/2004 Siena 33 - 8
2002/2003 Sunderland 29 - 4
2002/2003 Rangers 4 - 0
2001/2002 Rangers 30 - 18
2000/2001 Rangers 19 - 11
2000/2001 Chelsea 14 - 3
1999/2000 Chelsea 33 - 10
1998/1999 Chelsea 30 - 10
1997/1998 Chelsea 34 - 11
1996/1997 Brann 16 - 9
1995/1996 Brann 24 - 19
1994/1995 Tromsø 26 - 18
1993/1994 Sogndal 22 - 5

Ikke veldig god siden dagene i Rangers, mao.
Gleder meg stort til Soma skl ydmyke ham på Staddaen.

Oslo

Men han scoret alltid i debuten, og kanskje de venter med å slenge han innpå til Vålerenga møter Brann....? ;-)

Nemesis

Jeg forholder meg rolig inntil overgangsvinduet stenger, men noe på topp-nivå trenger vi, hvis ikke har vi så og si gitt vekk gullet til vif.

Skal flo få hater azar sangen?

hore hore - hore andre flo?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

SK BRANN

Sang eller ikke sang, flo skal få merket at han ikke er velkommen i bergen, og at vi ikke glemmer så lett, flo skal få ett helvete på stadion 31. juli!!
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

slang

ansa 08

Nixon

Gi han en solid pipekonsert når navnet leses opp og overse han resten av kampen. Like virkningsfullt det. Syng heller på våre egne spillere. De trenger det mer.
Rød makt på Hansa

Xminator

Skal vi se...

Hoseth skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.
Hulsker skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.
Flo skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.

hmm... skal vi ta med Berre og Gashi i samme slengen eller vente til de gjør seg fortjent til æren? :)

Vi kan jo håpe Brann bestemmer seg for å eie ballen hele kampen...

Northside

Quote from: "Xminator"Skal vi se...

Hoseth skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.
Hulsker skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.
Flo skal ha pipekonsert hver gang han er borti ballen.

hmm... skal vi ta med Berre og Gashi i samme slengen eller vente til de gjør seg fortjent til æren? :)

Vi kan jo håpe Brann bestemmer seg for å eie ballen hele kampen...


venter med de to andre til eg har lært å få til den helvetes plystringen med fingrene i munnen.

Mick

Akkurat når man trodde at det ikke gikk an å hate enga mer, så går det to uker vips Hoset og Flo! Det skal godt gjøre å toppe det!
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

monzilla

her har vi supportere i 8 år snakket om hvis flo kommer tilbake på stadion så skal han få et helvete han aldri har sett makan til. Her kommer altså klovnen fra stryn tilbake på stadion, men ikke nok med bosman-skandalen for 8 år siden, han har på seg en kvalmende blåfarget drakt, og spiller på lag med klovner som Hoset og Hulsker. Gi mannen et helvete han aldri har sett makan til, lag tifo som treffer (type; banner med påskriften: du ville solgt dine barn du, hadde prisen vært rett), og la oss få Flo til å føle seg uvelkommen.

megleren

Flo kommer alltid for meg å stå som den største foppballhoren som finnes.. Han er verre enn Azar noensinne kommer til å bli.. Han og Kjenner skamlurte Brann og fansen i Bergen.. Hadde han vært ærlig å sagt i fra hadde det stått respekt av han.. Men nei.. Han er og blir en grisk fyr som kun tenker penger.. Ser jo hva han får av Engen for å være der i 18 mnd.. Han burde bli hetset som den verste svikeren Brann noengang har hatt!
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up