• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Elendig stemning idag...

Started by minibussen, July 03, 2005, 21:29:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

minibussen

Var ikke mye liv hverken på SS eller hansatribunen. Ferie eller generell værsyke hos folk?

Skal bli godt med en liten pause nå, nok av spillere som trenger å komme i form. Spesielt M Andresen var skuffende idag. Møkkavær var det og så kommer vi hjem og ser at Start vinner IGJEN i siste minutt... :evil:


Får satse på at odd er kommet seg i form;-)

God sommer folkens.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

mr-bolstad

jeg kunne dessverre ikke ga idag, jeg er pa ferie.
synd at jeg gikk glipp av avskjeden til raymond. leser overalt pa internett at det helt konge avslutning.
men tilbake til tema, vi faar faa opp stemningen til birmingham kampen den 19ende!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Mr_Soma

Var meget skuffende idag m.t.p stemningen!

SS - Hansa var daff, Hansa gadd ikke en gang reise seg.

Vi får skylde på været - skulle tro det var 3.November.

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Vi får skylde på været - skulle tro det var 3.November.


Været har vel ikke skylden, duskregn og flomlys pleier jo ofte å være ensbetydende med bra stemning.
Skyld heller på spillet. Maken til feriefotball skal man lete lenge etter. Og da er det ikke lett å vise så mye entusiasme.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

Rart med det. Mye folk, men laber stemning. Men den sjargongen har vi vært borti før. Selvsagt en del kronidioter som presterer å gå fem minutter før slutt når leder 1-0 og Ham Kam har ballen.

Ellers er jeg svært negativt overrasket over at Brann haler ut tiden på hjemmebane på 1-0. Dette er et hån mot de 16 000 som hadde møtt opp for å få festfotball mot et svakt Ham Kam. Slikt blir det ikke seriegull av, se på Start - gir alt helt til slutten.

SK BRANN

Sånn har jo det alltid vært på stadion, sinnsyk stemning når laget byr på festspill og labert når laget legger seg i feriemodus...
Beste publikum i norge i medgang og værste i motgang.
Men sånn er det no i Bergen og sånn kommer det sikkert alltid til å bli...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

slang

Helt enig! stemningen i dag var dårlig! Prøvde selv å starte diverse sanger MANGE ganger, men folk virket jo helt uinterissert!
ansa 08

Kristin

akkurat når kampen begynte skrek jo alle og det var kjempetrøkk men etterhvert ble det liksom bare mumling eller for få som sang...

kampen vakkje års beste men vi må kunne heve oss alikevel..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Gnomen

En skam.. Hva er det som har skjedd med SS? Og det er ikke slik det alltid har vært, dette er noe som har kommet de siste årene.. Det er flaut, for jeg kan faen meg ikke slå meg på brystet å si at vi er Norges beste supportere lengre... Når skal denne trenden snu? Jeg synger til jeg blir blå i trynet, men det hjelper lite når det er så utrolig mange som bare holder kjeft!

SS handler om å synge.. skal du bare se fotball så kan du faen meg holde deg et annet sted!
nomen...

tj00m

enig, var daff stemning idag, selv om den kom seg på slutten.. men den blir nok forbedret til hjemmemøte mot vålerenga går eg ut i fra!
Brann Bergens Stolthet!

Gnomen

Hva med å ordne en kar som kan stå med "ropert" for å fyre opp stemningen? Jeg gir egentlig F'en i hva folk mener om det, om det hører hjemme eller ikke.. Det som er et faktum er at det fungerer, og det får opp stemningen!!

Så hva sier dere til det? Mange klubber som benytter seg av dette, og hvorfor ikke fikse en tromme i samme slengen, vi kan trenge det nå som Hansa og SS synger sammen, vanskelig å holde riktig takt begge steder..

Det er mye som kan gjøres for å få opp kvaliteten og engasjementet..
nomen...

Mr_Soma

Ja vi er VIRKELIG nødt å skjerpe oss til kampen mot VIF -
Dette holder ikke!

Det er gale når man til tider kan høre de 50 bøndene fra Briskebybanden og i TILLEGG høre hva Cato sier på motsatt side av SS.

SKJERPINGS!

Erik

Stemningen kommer aldri til å bli som den var så lenge det er 2 grupper (SS og Hansa) Stemningen har falt mer og mer hvor hvert år.. Gjerdene og hølet midt på SS var det dummeste noen kunne funne på.. Vi får bare ta vare på den stemmningen vi klarer til vi får oss en ny tribune..

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

minibussen

Quote from: "enavgutta"Rart med det. Mye folk, men laber stemning. Men den sjargongen har vi vært borti før. Selvsagt en del kronidioter som presterer å gå fem minutter før slutt når leder 1-0 og Ham Kam har ballen.

Ellers er jeg svært negativt overrasket over at Brann haler ut tiden på hjemmebane på 1-0. Dette er et hån mot de 16 000 som hadde møtt opp for å få festfotball mot et svakt Ham Kam. Slikt blir det ikke seriegull av, se på Start - gir alt helt til slutten.



De gir alt når de ligger under eller "kun" har en uavgjort. Når man leder på hjemmebane er det vel lov å safe litt. Mer spennende at hun keeperen til kamma drøyet hele kampen;-)

Var tross alt MEGET viktig at ikke Scharner eller Sæternes fikk gult idag. Dumt å stå over mot vif pga en så lett kamp som dette. For det var en sikker hjemmeseier.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Grey

Quote from: "minibussen"
Quote from: "enavgutta"Rart med det. Mye folk, men laber stemning. Men den sjargongen har vi vært borti før. Selvsagt en del kronidioter som presterer å gå fem minutter før slutt når leder 1-0 og Ham Kam har ballen.

Ellers er jeg svært negativt overrasket over at Brann haler ut tiden på hjemmebane på 1-0. Dette er et hån mot de 16 000 som hadde møtt opp for å få festfotball mot et svakt Ham Kam. Slikt blir det ikke seriegull av, se på Start - gir alt helt til slutten.



De gir alt når de ligger under eller "kun" har en uavgjort. Når man leder på hjemmebane er det vel lov å safe litt. Mer spennende at hun keeperen til kamma drøyet hele kampen;-)

Var tross alt MEGET viktig at ikke Scharner eller Sæternes fikk gult idag. Dumt å stå over mot vif pga en så lett kamp som dette. For det var en sikker hjemmeseier.


En sikker seier? Brann leder 1-0 nesten hele kampen.. det er aldri sikkert, spesiellt ikke når klubben heter Brann.
Maybe a Greyhound could be my way

Lurkin

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Mr_Soma"Vi får skylde på været - skulle tro det var 3.November.


Været har vel ikke skylden, duskregn og flomlys pleier jo ofte å være ensbetydende med bra stemning.
Skyld heller på spillet. Maken til feriefotball skal man lete lenge etter. Og da er det ikke lett å vise så mye entusiasme.


Fin oppsummering av grunnen. Var vel ikke mer enn 2 skikkelig målsjanser, og de første 20 minuttene var det god stemning.
Berømte Brann fra Bergen

Gnomen

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Mr_Soma"Vi får skylde på været - skulle tro det var 3.November.


Været har vel ikke skylden, duskregn og flomlys pleier jo ofte å være ensbetydende med bra stemning.
Skyld heller på spillet. Maken til feriefotball skal man lete lenge etter. Og da er det ikke lett å vise så mye entusiasme.


Fin oppsummering av grunnen. Var vel ikke mer enn 2 skikkelig målsjanser, og de første 20 minuttene var det god stemning.


Det er ikke lett å forstå hvorfor du ikke skal synge av den grunn.. Syng uansett hvordan Brann spiller. Noen som fikk med seg Liverpool-supporterne i CL-finalen? De lå under 3-0..

Vi er nødt til å synge uansett.. men det hjelper vel ikke å skrive det her på forumet, folk gir jo bare F'en.
nomen...

Lurkin

Jeg synger så lenge jeg kan. Men de foran meg og halve "venstre BBB" sto bare å glante i luften.. klappet av og til...weee.
Berømte Brann fra Bergen

enavgutta

Vel, slik var det desverre på Hansa i dag også. Folk måpte på deg som om du var et fremmed dyr når du reiste deg... Nå sitter vi på et felt med kids og familie, men likevel.. ganske utrolig:-D

Var vel en 10 - 15 stykker av de som holdt kjeft og så i bakken hele kampen rundt oss som nok ville sendt oss på Sandviken om de fikk muligheten  :-D

R.I.P.Super-ray

Quote from: "minibussen"Var tross alt MEGET viktig at ikke Scharner eller Sæternes fikk gult idag. Dumt å stå over mot vif pga en så lett kamp som dette. For det var en sikker hjemmeseier.


Mot Molde mener du?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Gnomen

Quote from: "enavgutta"Vel, slik var det desverre på Hansa i dag også. Folk måpte på deg som om du var et fremmed dyr når du reiste deg... Nå sitter vi på et felt med kids og familie, men likevel.. ganske utrolig:-D

Var vel en 10 - 15 stykker av de som holdt kjeft og så i bakken hele kampen rundt oss som nok ville sendt oss på Sandviken om de fikk muligheten  :-D


Noen som husker cupfinalen i fjor? Der sto folk å sang og danset til de holdt på å krepere.. Det som irriterer meg noe sinnsvakt er at mange, veldig mange av de samme folka sitter på Stadda å syter og hytter med neven når Brann går på en smell mot f.eks B/G.. Jeg kan ikke beskrive hvor forbanna jeg blir når jeg ser slikt.. Snakk om hykleri!

Det er lov å støtte laget sitt i motgang også.. Og på ledelsen 1-0? Hvorfor syter folk av det da? Vi er ikke Real Madrid, folk må tenke på at Tippeligaen er jevn, det er faktisk marginer det handler om fra topp til bunn, det er ikke gitt at Brann vinner mot alle lagne som ligger under dem på tabellen.. Og når Brann går på en smell så skal ihvertfall vi vise at vi står på.. Det er jo derfor vi er der.. Jeg får frysninger på ryggen når jeg hører supportere som støtter laget sitt selv om laget har en dårlig dag.. Det er noe martyrsk over det hele :)
nomen...

espen

Quote from: "Gnomen"
Quote from: "enavgutta"Vel, slik var det desverre på Hansa i dag også. Folk måpte på deg som om du var et fremmed dyr når du reiste deg... Nå sitter vi på et felt med kids og familie, men likevel.. ganske utrolig:-D

Var vel en 10 - 15 stykker av de som holdt kjeft og så i bakken hele kampen rundt oss som nok ville sendt oss på Sandviken om de fikk muligheten  :-D


Noen som husker cupfinalen i fjor? Der sto folk å sang og danset til de holdt på å krepere.. Det som irriterer meg noe sinnsvakt er at mange, veldig mange av de samme folka sitter på Stadda å syter og hytter med neven når Brann går på en smell mot f.eks B/G.. Jeg kan ikke beskrive hvor forbanna jeg blir når jeg ser slikt.. Snakk om hykleri!

Det er lov å støtte laget sitt i motgang også.. Og på ledelsen 1-0? Hvorfor syter folk av det da? Vi er ikke Real Madrid, folk må tenke på at Tippeligaen er jevn, det er faktisk marginer det handler om fra topp til bunn, det er ikke gitt at Brann vinner mot alle lagne som ligger under dem på tabellen.. Og når Brann går på en smell så skal ihvertfall vi vise at vi står på.. Det er jo derfor vi er der.. Jeg får frysninger på ryggen når jeg hører supportere som støtter laget sitt selv om laget har en dårlig dag.. Det er noe martyrsk over det hele :)


Hmmmm?
så vi på samme kamp eller? det er stor forskjell på å støtte laget som faktisk spiller FOTBALL å taper enn å støtte en gjeng med idioter som løper rundt på banen like forvirret som en nyspringet fis i en kurvstol!!

Det er noe av det mest latterlige jeg har sett noen spille i brann drakt på lenge! Mistforstå meg rett, jeg støtter brann i både medgang og motgang. Men når spillerne rett og slett ikke gidder, så fortjener de å få pes!

DET er forskjellen på Start og Brann til dags dato, start gutta blør for drakten. Vi begynner å bli skremmende lik Molde for noen år siden! Vi har kanskje landets desidert beste lag på papiret, også spiller de slik rævdårlig fotball på Kvisviks siste kamp. Eneste lyspunkt på en ellers trist dag var at forsvaret ser ut til å ha kommet seg skikkelig.

Nei.... vi får håpe at Vaagan Moen og Ludvigsen får inn litt gøts i laget igjen! Vi vinner aldri serien med slikt spill! DET skal være sikkert!
Stemmningen er som de fortjener spør du meg!

Espen

Gnomen

ja, men er det ikke litt flaut når bortelagets supportere synger oss ut på Stadda? Eller bryr du deg ikke om slikt..
nomen...

pusuren

What? bortelaget sang ut? hørte bare litt  lyd noen par ganger i første omgang fra ham-kams supportere, og det når vi ikke sang selvfølgelig!

Men mener det var helt grei stemning(iallefall etter det jeg hørte utifra der jeg sto), og vi e brann bergens.. mellom SS og Hansa var jo sinnsyk på slutten, såg at martin andresen tittet bort på SS når vi sang den "med et imponerende blikk"

Lurkin

"begynner dere først å synge nå?" tenkte Martin når han slo enda en støttepasning.. :-)

neida, jeg synes det var litt labert i dag, men vi vant.. ikke glem at det var 3 poeng vi fikk... på 1-0 så kan man like godt dra litt tid, i stedet for å gå på en typisk Brann og få 1-1 i trynet på slutten.
Berømte Brann fra Bergen

Mr_Soma

Quote from: "enavgutta"Vel, slik var det desverre på Hansa i dag også. Folk måpte på deg som om du var et fremmed dyr når du reiste deg... Nå sitter vi på et felt med kids og familie, men likevel.. ganske utrolig:-D

Var vel en 10 - 15 stykker av de som holdt kjeft og så i bakken hele kampen rundt oss som nok ville sendt oss på Sandviken om de fikk muligheten  :-D


Var det dere som startet den nye Winters-sangen eller?

Har alltid hatt sansen for den, og mener den bør innføres på SS og!

Endre

Enig, de karene som synger "Score a goal, Robbie Winters" har en kanonsang :)
De sprer generelt mye glede og latter på nedre del av Hansa, keep it up!

naitsirk

den labre stemninga starta allereie før kampen byrja med nystemten av Dodo. kanskje den dårligaste framføringa i mannsminne.
trur aldri eg har høyrt so lite trøkk i nystemten so i dag, og ette ei god opning datt alt i do.

skjerpings gutta, og litt merkelig at alle skriv at dei skreik for full hals og skulda på alle andre.
eg e i da minsta mann nok te å inrømma at eg ikkje bidrog noko særlig i dag.

Ingo

Satt selv på hansa, der var det veldig slapt.
Det ser ut som vi er  bortskjemt, når vi ikke gidder å støtte laget på en verdig måte selv om vi møter Ham Kam.
Vi vil jo ligge på sølvplass med seier mot Ham Kam så kampen var jo viktig som alle seriekampene er.
Personlig spiller det ikke noe rolle for meg om vi møter RBK eller Ham kam på staddaen, engasjemanget vil være det samme.  
Hadde Brann spilt like dårlig som den søtten vi ga de i går ville vi ha tapt mot Ham Kam.

krøvel vellevold

Quote from: "Gnomen"Hva med å ordne en kar som kan stå med "ropert" for å fyre opp stemningen? Jeg gir egentlig F'en i hva folk mener om det, om det hører hjemme eller ikke.. Det som er et faktum er at det fungerer, og det får opp stemningen!!

Så hva sier dere til det? Mange klubber som benytter seg av dette, og hvorfor ikke fikse en tromme i samme slengen, vi kan trenge det nå som Hansa og SS synger sammen, vanskelig å holde riktig takt begge steder..

Det er mye som kan gjøres for å få opp kvaliteten og engasjementet..


Tromme som holder takten slik at Hansa og SS kan holde takten? Har ikke du heller lært deg at det er lydforsinkelse? Tromme og ropert fordi mange andre har det? Ja, flotte greier! Det er viktig at vi hermer etter alle andre. Spesielt de teite sidene...
Legg ned hele klubben!


fettnok

vi prøvde å sette igang synging mange ganger igår, men fikk bare stygge blikk eller ka holder dokkar på med blikk.
ette går aaaaaldri bra!

Northside

Quote from: "Kottilla"


Det er akkurat slike ting som irriterer meg, ikke at de "dreit" seg ut, men at du og kanskje flere sutrer for det!

Kan ikke folk få lov å være litt mer engasjert enn andre då? De hadde det sikkert artig de og etter ka eg forstod så plaget de heller ingen. Bortsett fra litt hyling å skriking, men det e noe folk bør tåle når de ser Brann spille i Bergen.

Nemesis

Quote from: "Kottilla"


Tastatur supporter!  That is what you are.......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Kottilla

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "Kottilla"


Tastatur supporter!  That is what you are.......


Anser meg mer som en skjerm- eller mus-supporter, faktisk... ;-)

Joda. Lov å være engasjert og lage lyd. Men det går an å oppføre seg som man har mer enn en hjernecelle i hodet. Det går f.eks. an å rope "Heia Brann" fremfor å lage apelyder.

Mr_Soma

Quote from: "fettnok"vi prøvde å sette igang synging mange ganger igår, men fikk bare stygge blikk eller ka holder dokkar på med blikk.


Vet du hva Fettnok? Gi  faen i de blikkene! Kjør deres eget løp! Provoserer meg disse her som tror de kan gå på fotballkamp også skal det være like stille rundt de som det er hjemme i stuen.

Lurkin

Er morsomt hvordan supportere av samme lag absolutt skal krangle.

Jeg vurderte å ta med meg megafon, for å gi den til Mons når han kommer bort til SS. Men vet ikke om lekepolitiet tar den fra meg.
Berømte Brann fra Bergen

enavgutta

Mr_Soma. Var ikke oss som startet den nye Winters sangen nei. Hvordan går det? Vi synger ellers stadig Charlie Miller sangen, men ikke denne gangen:-)

krøvel vellevold

Quote from: "Lurkin"Er morsomt hvordan supportere av samme lag absolutt skal krangle.

Jeg vurderte å ta med meg megafon, for å gi den til Mons når han kommer bort til SS. Men vet ikke om lekepolitiet tar den fra meg.


Krangle? Vi er jo ikke bergensere for ingenting. Ville være tåpelig å bare jatte med og være enig i alt! At alle er enige om alt, og at alle har de samme holdningene, overlater vi til Klanen.

Skulle vi hatt en megafon, måtte det ha vært til Mjeldes peptalk før kampen! Ikke til noe annet!
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "Lurkin"Er morsomt hvordan supportere av samme lag absolutt skal krangle.

Jeg vurderte å ta med meg megafon, for å gi den til Mons når han kommer bort til SS. Men vet ikke om lekepolitiet tar den fra meg.


når vi snakker om lekepoliti og stemning så passer dette kanskje inn her.

Var noen folk som i går skulle skrive S U P E R   R A Y på magene sine (en bokstav per pers.). Først kom noen secourtitashorer å plukket ut 2 stykker av oss helt uten grunn og forvarsel, de skulle se om vi hadde noe fy fy med oss (i 80 spilleminutt?). Vet ikke ka de leitet etter men gikk noen rykter om at en eller annen stygg hore hadde sagt til securitas at vi hadde noe med oss!!! Forbanna tyster, håper eg finner ut hvem det var. (kanskje vi gutter får bruk for likestillingen).

Uansett, når vi skrev dette og hoppet opp på gjerdet etter kampen så kom securitas igjen å dro ned alle som var med på dette stuntet! Hvorfor????
Det var ikke pga vi stod oppå der for det gjorde jo mange andre som ikke var med på stuntet!

jaja, ss går no til helvete... tystere så det holder og lekepoliti som ikke lar oss gjøre noe gøy i blandt (selv om dette var lovlig).
Dette kombinert med noen stygge gjerder, halvfult felt i midten pluss denne inngangen gjør at ss har en stygg fremtid, selv om det allere e tragisk der!

BL

Hansa-
Felt Z

Grey

SS har ikke noe fremtid uansett. En sesong til så rives tribunen.. Hva som skjer etter dette skal jeg ikke spekulere i, men kanskje vi da får en gjenforening av gammelt og nytt..

Personlig ser jeg ikke noe grunn til å flytte meg fra SS før det skjer, selv om jeg er en av dem som holder alders-snittet oppe.
Maybe a Greyhound could be my way

fettnok

du nektet jo faktisk å være med på det northside. men grunnen til at vi
måtte ned var at det er ikke lov å gå i bar overkropp på storestå. de driter i om folk e drita, de sjekker ikke om folk har bataljonmedlemskap eller arg medlemskap, de lar folk røyke, MEN visst man finner på å gå i bar overkropp med en bokstav på magen da reagerer de. bravo. synes vi bør applaudere for disse oppegående menneskene.
ette går aaaaaldri bra!

Nixon

He he. Hvem har bestemt at det ikke er lov å gå med bar overkropp på SS? Går noen rundt og sjekker det da? Husker at det ikke var uvanlig på varme sommerdager i min tid der. Og var man ekstra heldig på ekstra varme og folksomme dager dager ble man stående ved siden av en svett tjukkas...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

fettnok

ble iallefall revet ned med beskjed om å ta på oss på overkroppen.
ette går aaaaaldri bra!

krøvel vellevold

Quote from: "krøvel vellevold"At alle er enige om alt, og at alle har de samme holdningene, overlater vi til Klanen.


Ser på VIF-Odd på canal+, og alle klansfolk har tydeligvis blitt enige om at det er kult å stå med armene i kors.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "enavgutta"Rart med det. Mye folk, men laber stemning. Men den sjargongen har vi vært borti før. Selvsagt en del kronidioter som presterer å gå fem minutter før slutt når leder 1-0 og Ham Kam har ballen.

Ellers er jeg svært negativt overrasket over at Brann haler ut tiden på hjemmebane på 1-0. Dette er et hån mot de 16 000 som hadde møtt opp for å få festfotball mot et svakt Ham Kam. Slikt blir det ikke seriegull av, se på Start - gir alt helt til slutten.


Enig med det meste. men FFK-Start var jo uavgjort helt til slutt, mens Brann hadde en komfortabel ledelse...tror du ikke vi hadde pøst på hvis vi lå an til uavgjort???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

minibussen

Quote from: "Grey"
Quote from: "minibussen"
Quote from: "enavgutta"Rart med det. Mye folk, men laber stemning. Men den sjargongen har vi vært borti før. Selvsagt en del kronidioter som presterer å gå fem minutter før slutt når leder 1-0 og Ham Kam har ballen.

Ellers er jeg svært negativt overrasket over at Brann haler ut tiden på hjemmebane på 1-0. Dette er et hån mot de 16 000 som hadde møtt opp for å få festfotball mot et svakt Ham Kam. Slikt blir det ikke seriegull av, se på Start - gir alt helt til slutten.



De gir alt når de ligger under eller "kun" har en uavgjort. Når man leder på hjemmebane er det vel lov å safe litt. Mer spennende at hun keeperen til kamma drøyet hele kampen;-)

Var tross alt MEGET viktig at ikke Scharner eller Sæternes fikk gult idag. Dumt å stå over mot vif pga en så lett kamp som dette. For det var en sikker hjemmeseier.


En sikker seier? Brann leder 1-0 nesten hele kampen.. det er aldri sikkert, spesiellt ikke når klubben heter Brann.


Hjemmekamp mot Ham-Kami årets vårsesong er det sikreste som hav vært spilt i norsk tippeliga. Men selvsagt var jeg ikke sikker før to null kom.

Og selvsagt tenkte jeg feil neste kamp. Er vel molde og ikke VIF.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Grey

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "krøvel vellevold"At alle er enige om alt, og at alle har de samme holdningene, overlater vi til Klanen.


Ser på VIF-Odd på canal+, og alle klansfolk har tydeligvis blitt enige om at det er kult å stå med armene i kors.


Dersom alle står med armene i kors slipper en i alle fall den j.... klappingen
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up