• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Latterlig

Started by Toff, July 03, 2005, 20:47:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toff

bare lurer på reglene på bataljon feltet. I dag stod jeg å så på en som delte ut en bråte med biletter til folk på andre siden av gjerde. Jeg skal ikke si noe om hvem denne personen var, men jeg synes at det blir for dumt når slike ting skjer. Hva er da vitsen med å ha dette feltet om man bare skal gi biletter til dem som ikke er medlem på andre siden?
off

SK BRANN

Dette er helt klart en uting, men som er svært vanskelig å bli kvitt... sniking har jo blitt gjort siden tidenes morgen. Men å spørre hva som er vitsen med gjerdene  fodi noen få sniker er en litt feil måte å angripe det på..
Det er jo vits å ha billetter på bussen selvom noen idioter driver å sniker seg, liksom!!
Idioter som dette finner man overalt i samfunnet og selvsagt også på stadion... Men ser du dette en gang til så er jo det bare å si ifra..
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Stalin

Gjerdene er en uting

Gnomen

ja hva er egentlig poenget med gjerdene? Jeg mener det er en uting jeg også..
nomen...

Lurkin

Skam dere. Er det ingen som ser at uten gjerdene så vil disse ikke-syngene supporterene snike seg nærmere midten og dermed må oss som synger spre oss? Og..det..blir..dårligere stemning. Vi har nok flerstemt synging med den jævla midtgangen på midten som gjør at vi synger flere sanger samtidig.

La gjerdene bli, straff de som sniker og begynn å syng.
Berømte Brann fra Bergen

BL

Quote from: "Stalin"Gjerdene er en uting


Helt enig! Ned igjen med gjerdene. De har ingen funksjon.
Hansa-
Felt Z

olry

Det er vel ganske så mulig at det blir bedre stemning hvis gjerdene går. Hvis de som synger sprer seg mer rundt på SS, så er det jo mulig at det er flere som blir dratt med.

Grey

Quote from: "olry"Det er vel ganske så mulig at det blir bedre stemning hvis gjerdene går. Hvis de som synger sprer seg mer rundt på SS, så er det jo mulig at det er flere som blir dratt med.


For noen år siden skulle alt bli så bra med eget felt for BBB.. Dette ville øke stemningen osv osv.. Nå vil flere her ha dem ned igjen med samme formål.. Sannheten er at det er bare en ting som øker stemningen, at folk faktisk driter i personen ved siden av ser på deg, og synger det en er god for.
Maybe a Greyhound could be my way

krøvel vellevold

Gjerdene er fine å ha fordi det begrenser antall fjortiser i den syngende gjengen (ikke alle gidder betale voksen pris på BBB-feltet, når de kan slippe unna med barnepris andre steder), man unngår at det kommer utdrikningslag og styrer hele showet (det er gale nok når én drita full bonde forviller seg inn og skal spille forsanger på sanger han slett ikke kan), og vi unngår å bli invadert av russ på 16/5 som åpenbart har det som knuteregel å fløyte mest mulig i fløytene sine under kampen.

Det mest talentløse er når ovenfor nevnte fulle bønder (som sikkert ikke har vært på kamp på flere år) skal spille sjef/ forsanger på SS, og så blir han fanget inn av tv-kameraer og intervjuet fordi han åpenbart må være lederen av denne gjengen. Og så får vi noen talentløse fylleuttalelser på vegne av oss. Det har skjedd før.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Der sa du det Vellevold :) Kloke ord. BBB-felt bør det være også på de nye tribunene. Midt på langsiden, en del større enn i dag, for vi vil ha tilbake de som sviktet oss til fordel for pølsebod og moderne toaletter på Hansa :p

Kanskje Brann kan overtales til å lage en aldri så liten BBB-pub bak tribunen? Slik de med seter med eget navn får på andre siden? :)

Go Up