• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Ham-Kam

Started by BrannSupporter, July 03, 2005, 13:53:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannSupporter

Jeg fant ingen skikkelig matchtråd om denne kampen derfor lager jeg en nå.

Det er altså duket for Raymond Kvisviks siste opptreden for SK Brann, etter 6 år i klubben. I tillegg skal Petter Vaagan Moen spille for Ham-Kam mot Brann, sin nye arbeidgiver fra 01.11. Tradisjonelt sett har vi hatt et godt tak på Kamma i Bergen, siste seier for Ham-Kam kom så langt tilbake som i 79.. Ellers er det jo verdt og legge merke til at Ham-Kam har tapt samtlige bortekamper i TL i år, de har heller ikke scoret et eneste mål.

Jeg både tror og håper på Brann-seier i dag. Ingenting hadde vært bedre om Super Ray noterte seg for et par mål også.

Til å være en kamp midt i sommerferien vil det også komme en del tilskuere til dagens kamp. (Kvisviks siste kamp trekker forståelig nok noen ekstra) Det var solgt 13828 billetter kl 14:25 i dag. Med det tallet håper jeg vi passerer 15 000 innenfor stadionportene i dag.

Jeg håper på følgende 11 fra start i dag:

Opdal
Sigurdsson - Bjarnason - Soma - Hanstveit
Guntveit - Andresen - Scharner - Kvisvik
Winters - Sæternes.
(Miller er jo som de fleste vet uaktuell)

Mr_Soma

Brann - Ham Kam 3-1

1-0 Scharner
2-0 Winters
2-1 Vaagan Moen
3-1 Kvisvik (str)

15 000 hyller Kvisvik!

BL

Får virkelig håpe det løsner for Winters i dag og Sæternes scorer igjen, begynner å bli noen kamper siden sist for begge to. Og det blir nok en ny storkamp av Scharner.

4-0

2xSæternes + Andresen + Kvisvik (GUD)
Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

Lurkin

Han scorte mot Lyn også.

Kjedelig kamp egentlig i dag, men 2-0 var deilig. Sigurdsson spiller glimrende, Raymond spiller bra og det er alt i alt en bra kamp av alle.
Berømte Brann fra Bergen

Estranged

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Brann-Peter!

Quote from: "Estranged"

Vårt første, spede forsøk på et banner. Ikke helt i stil med SS i dag, men dog... Vet ikke om det var synlig for andre? Banneret hang foran rad 1 på felt M.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Texas

Quote from: "Lurkin"Han scorte mot Lyn også.

Kjedelig kamp egentlig i dag, men 2-0 var deilig. Sigurdsson spiller glimrende, Raymond spiller bra og det er alt i alt en bra kamp av alle.


bra kamp av alle? då så ikkje eg samme kampen. synest det var dårlig innsats i alle leddene bortsett fra forsvaret. Har nettopp sett start score nok en gang i de siste minuttene...de kjemper som løver hele kampen, i motsetning til en del brann spillere....

men alt i alt, herlig med tre poeng på en ikkje så altfor bra dag.

Jonasbrann1

Quote from: "Lurkin"det er alt i alt en bra kamp av alle.
Skuffet over Sæternes i dag og Guntveit selv om han hadde en nydelig assist til Winters
Blod e tjukkare enn vann

slang

ansa 08

SK BRANN

Må bare få si at lille ørn var helt konge i dag, det er jo helt umulig for motstanderene å komme forbi han...
øøøøøøørn øøøøøørn øøøøøørn...
Ser vi en ny kult figur bli født?
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Jonasbrann1"Skuffet over Sæternes i dag og Guntveit selv om han hadde en nydelig assist til Winters
7 SUPER RAY - LEGENDE

Kristin

Quote from: "SK BRANN"Må bare få si at lille ørn var helt konge i dag, det er jo helt umulig for motstanderene å komme forbi han...
øøøøøøørn øøøøøørn øøøøøørn...
Ser vi en ny kult figur bli født?


vet han at vi heier på han når vi sier det tror du????????
det kan jo være han tror vi ikke liker han og Uuuer når han gjør noe,,,
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Skotten

Sigurdsson har levd opp til mine forventninger hele sesongen, og hans gode kamp i dag er bekreftelsen på at han er en kommende yndling på stadion. I dag så vi tendenser til et raid nedover flanken, snart kommer raid med skåring / målgivende. Kan bli større en geddi denne gutten her!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Gnomen

Quote from: "Estranged"

Vårt første, spede forsøk på et banner. Ikke helt i stil med SS i dag, men dog... Vet ikke om det var synlig for andre? Banneret hang foran rad 1 på felt M.


Herlig at folk lager sine egne bannere.. selv om kvaliteten på disse kanskje ikke er helt på topp så er det ihvertfall noe :)
nomen...

Estranged

Quote from: "Gnomen"Herlig at folk lager sine egne bannere.. selv om kvaliteten på disse kanskje ikke er helt på topp så er det ihvertfall noe :)

Vi sitter jo ikke akkurat med det budsjettet som jeg forstår BBB gjør. Da blir det ikke helt som SS-bannere o.l. Og siden vi ikke er så mange, blir det vanskelig med kronerulling...

Men vi fikk i hvert fall fram budskapet!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Kristin

Noen andre som merket at Petter spilte både høyre og venstre kant i dag?
ville han bare være nermt SS eller?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

enavgutta

Klart han bare ville vært nærmt SS Kristin. Ingen tvil om det frøken.  Garantert derfor han var der.

Gnomen

klart det, han ønsket å ha det stille rundt seg når han skulle spille...
nomen...

Kristin

akkurat dte var jo bare kødd.. det eg mente var jo at han spilte den siden begge omgangene.............
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Lurkin

Synes Petter spilte bra, han slår noen pasninger som Robbie kommer til å sikle etter.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator


Grey

Quote from: "Xminator"Eneste skåret i gleden var vel at Start vant... De 3 poengene var plutselig ikke så mye verdt alikavel. De 6 poengene skal bli hardt å ta igjen. Så får vi håpe Mr Sandstø gidder å legge taktikk også mot VIF. Og ikke bare i kampene mot Brann som tidligere...


Jeg har også begynt å miste troen på at Start åpenbart vil sprekke. Men så har vi også en hjemmekamp tilgode mot dem, og vinner vi den har vi evt spist opp 3 poeng. Det er egentlig ingenting på en lang høstsesong, så å ta igjen Start er egentlig langt fra noen umulig oppgave.
Maybe a Greyhound could be my way

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Jonasbrann1

Noen andre enn meg som fikk frysninger på ryggen når han ropte opp Kvisvik før kampen? Vet ikke hvorfor jeg fikk det.
Blod e tjukkare enn vann

Brann/Bergen

Eg gikk glipp av avskjeden, er på ferie... Men hørte jo alt om den triste avskjeden. Huff, visste at dette kom til å bli tungt, men ikkje så tungt. Høres jo nesten ut som om d e verdens undergang... Men det at Raymond aldri mer skal spille for oss er veldig vanskelig å innse. Kommer til å slite med dette en stund. Men det er bra at mannen fikk en fin avskjed, d betydde nok mye for han. Og han fortjente d!!!! Takk for alt Raymond. Tøtf å se Raymond spille for et annet tippeliga lag. Han må i alle fall få applaus når han ankommer stadion igjen. Den mannen e en helt.
Vi får håpe han ikkje scorer mot oss då og ikkje spiller så bra :P
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

jba

Tippeligasiden kårer rundens mål, og Paul Scharner er nominert for 2-0 scoringen hans...

http://www.tippeligasiden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=10370&mode=nested&order=0&thold=0

Northside

Quote from: "jba"Tippeligasiden kårer rundens mål, og Paul Scharner er nominert for 2-0 scoringen hans...

http://www.tippeligasiden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=10370&mode=nested&order=0&thold=0


er jo ikke spennende en gang ettersom Gashi var heldig å traff mår når han skulle ta en støtte passing.

Go Up