• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

D e ikkje mulig! VIF i kvarten?!

Started by erikdale, July 01, 2005, 15:54:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Klaus_Brann

godtfolket har jammen mye å bruke tiden sin på...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

erikdale

Eg.....Kjeder...Meg...okey?

Sitte inne en hel fredag og gjør nada.. Måtte skrive noe!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

enavgutta


erikdale

Eg va veldig fornøyd med de to siste avsnittene.. D e om klanen e hentet fra en annen tekst eg skrev.. Synes begynnelsen kunne vært bedre.. Men eller e eg genrelt sett fornøyd!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Kristin

Quote from: "erikdale"Eg va veldig fornøyd med de to siste avsnittene.. D e om klanen e hentet fra en annen tekst eg skrev.. Synes begynnelsen kunne vært bedre.. Men eller e eg genrelt sett fornøyd!


er du hysteria?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

erikdale

Eg e bergenser.. ka då?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Kristin

leste før i dag samme innlegget på vgdebatt...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Warlocks...

Det hjelper ikke om du er stor i kjeften på forhånd av kampen, du må ikke glemme at den skal spilles først også! Og som dere alle her ikke sikkert er klar over så kommer det til å bli en jevn og åpen kamp!
Håper det beste laget vinner, og at Enga trekker det lengste trådet tilslutt.
Lykke til! Og god tur til Oslo, der dere er hjertelig velkommene, (så lenge dere ikke spyr ned HELE byen da  :wink:

erikdale

D kan eg love dg at e helt umulig..
Eg skrev dette innlegget rundt kl 15.00 i dag, på tastaturet her i min ringe bolig.. Så om noen har publisert innlegget mitt på VGnett må d ha blitt gjort etter at eg la d ut her for ca en time siden!

Gir du meg en link så eg får se dette innlegget du snakker om?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

erikdale

Svaret er enkelt tydeligvis.. Fant innlegget.. Hun heter hysteria3.. hvis du hadde lest alt hadde du fått med dg at d sto "Klippet dette fra klanen sitt forum tidligere i dag"
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Skotten

Quote from: "Warlocks..."Det hjelper ikke om du er stor i kjeften på forhånd av kampen, du må ikke glemme at den skal spilles først også!


Det er helt greit å være stor i kjeften før kampen, da er man gardert dersom kampen går til helvete..eller Oslo som dere kaller det.

Men når det er sagt så var Erikdales innlegg pinlig lesning, ikke egnet til å latterliggjøre noen andre enn oss selv.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

R.I.P.Super-ray

ikke så skjelden erik dale er latterlig.. har mannen mellomnavn skandale? ut med pakket..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Andy_81

Hvis Brann taper mot VIF i Oslo, så slipper dere jo å komme hit under Cupfinalen :P

Xminator

Det blir jo ihvertfall en liksomcupfinale. Så får vi heller ta den skikkelige etterpå, og samtidig glede oss over at vi blir Publikumslaget i en eventuell finale :) For med VIF, RBK og Viking ute blir det *mange* billetter til Brann, og ingen av de lagene som er igjen trekker mye folk generelt.

erikdale

Nok e nok gutter.. Eg kjedet meg og skrev et innlegg som sikkert ikk alle likte godt.. Trenger ikk komme med person-angrep fordiom, d e faktisk veldig latterlig d også..

Vet om mange på SS som vet kem eg e og dømmer meg uten å kjenne meg.. Resten dømmer meg for den de kjente før.. Kjenn meg nå, så kan dere få kalle meg en skandale! Ellers takk
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Endre

Jeg synes innlegget var velskrevet og drittartig!

R.I.P.Super-ray

eg synes erik dale kan finne sengen å ligge seg. mr "jeg vil ha oppmerksomhet" som han også kalles blant mange.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Girb

Jeg synes du skriver veldig bra, men du hadde hatt mye større gjennomslagskraft hvis du skrev skikkelig norsk. Stol på meg - legg av deg sms-språket.

erikdale

Oppmerkesomhet, eller d å være sg sjøl? Litt for mange som tenker de kunne tenkt seg å satt i gang med nokke, mn driter i fordi de e redd for kordan folk som dg, RIP Super-ray, vil reagere og plage dem etterpå.. Eg har aldri vært redd for d, derfor har eg alltid gjort som eg vil.. Danset når eg følte for d, skreket når eg ville d!

Om alle hadde vært som meg hadde d vært en helt vannvittig stemning på stadion, d ska du ikkje trekke tvil om!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

R.I.P.Super-ray

Quote from: "erikdale"Oppmerkesomhet, eller d å være sg sjøl? Litt for mange som tenker de kunne tenkt seg å satt i gang med nokke, mn driter i fordi de e redd for kordan folk som dg, RIP Super-ray, vil reagere og plage dem etterpå.. Eg har aldri vært redd for d, derfor har eg alltid gjort som eg vil.. Danset når eg følte for d, skreket når eg ville d!

Om alle hadde vært som meg hadde d vært en helt vannvittig stemning på stadion, d ska du ikkje trekke tvil om!


Om alle hadde vært som deg på stadion ville eg antagelivis bombet hele stadion...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Northside

Quote from: "Xminator"Det blir jo ihvertfall en liksomcupfinale. Så får vi heller ta den skikkelige etterpå, og samtidig glede oss over at vi blir Publikumslaget i en eventuell finale :) For med VIF, RBK og Viking ute blir det *mange* billetter til Brann, og ingen av de lagene som er igjen trekker mye folk generelt.



tja, vi trodde virkelig vi skulle få mange billetter når Lyn med sine 3000 tilskuere kom i finalen, men her fant jo NFF ut at Oslo snobbene skulle få 2 seter hver, et i reserve dersom det skulle være en ripe eller noe slikt i det ene. resten gikk jo til "alle" som sponser norsk fotball og ikke holder med Brann.... Uansett, vi får sikkert noen billetter.




noe helt annet:
Mener det var bra innlegg av erikdale her, at RIP Super-ray kommer å kritiserer var jo ikke en bombe, han gjør jo ikke annet enn å slenge dritt her inne. Men det e kanskje slik små barn gjør når de kjeder seg....

erikdale

Takk Northside ;)

Lar meg provoserer, noe som er tåpelig av meg også.. Men uansett unødvendige provokasjoner fra RIP Super-Ray
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

R.I.P.Super-ray

bra dere holder sammen, tøffe røykbome ultra guttene..
7 SUPER RAY - LEGENDE

enavgutta

røykbome? var det ikke røykbompe det het?

rødesk

Quote from: "R.I.P.Super-ray"bra dere holder sammen, tøffe røykbome ultra guttene..


Tror ikkje det har så mye med om de holder sammen eller ikkje.. Når du kommer med helt unødvendige hodeløse innlegg, fortjener du kritikk.. noe som du ikkje tåler.. Med en gang noen sier noe imot deg kommer du med sløkkete og unødvendige innlegg.. Koffor skal han gå å legge seg då?.. R.I.P Super-Ray- voks opp!
oen må gå...!

abe78

Mange taler for 18 års grense på storestå - kunne nesten gjort det samme med dette forumet..
.og husk!

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "R.I.P.Super-ray"bra dere holder sammen, tøffe røykbome ultra guttene..


kor gammel e du egentlig???

bra innlegg Erik!!
RANN<3

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "abe78"Mange taler for 18 års grense på storestå - kunne nesten gjort det samme med dette forumet..


koffor det?? eg er mindre enn 18, men eg synger som eg e gal! så du vil ikkje at alle fjortissene skal få vere der?? ka skal dere gjøre om 10 år då??? skal dere stå der som ein gjeng me "gammlinger" då eller??
eg er enig me at noen fjortisserikkje burde vert der! men det er de som IKKJE synger!!
RANN<3

Lurkin

Quote from: "erikdale"Eg va veldig fornøyd med de to siste avsnittene.. D e om klanen e hentet fra en annen tekst eg skrev.. Synes begynnelsen kunne vært bedre.. Men eller e eg genrelt sett fornøyd!


Sitter du hjemme og skriver tekster? Mange hobbyer rundt omkring, har aldri hatt dårlig journalistikk som en av de.
Berømte Brann fra Bergen

rødesk

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"
Quote from: "abe78"Mange taler for 18 års grense på storestå - kunne nesten gjort det samme med dette forumet..


koffor det?? eg er mindre enn 18, men eg synger som eg e gal! så du vil ikkje at alle fjortissene skal få vere der?? ka skal dere gjøre om 10 år då??? skal dere stå der som ein gjeng me "gammlinger" då eller??
eg er enig me at noen fjortisserikkje burde vert der! men det er de som IKKJE synger!!


Grunnen er vel at det er mangen av de som ikkje kan oppføre seg og heller burde hvert på fjortiss fest enn å være på akmpene
oen må gå...!

Lurkin

Kan ikke si jeg er direkte uenig, det er fryktelig mange fjortissjenter som kun går der for å være blant "the big guys".

Jeg har sagt det før, og jeg sier det faen med igjen. Opptaktsprøve!
For å melde deg inn i BBB så må du gjennom en prøve. Du får de første linjene på 3 sanger og må synge de fullt ut. Voila! Så får du kortet ditt.
Berømte Brann fra Bergen

Northside

Quote from: "Lurkin"Kan ikke si jeg er direkte uenig, det er fryktelig mange fjortissjenter som kun går der for å være blant "the big guys".

Jeg har sagt det før, og jeg sier det faen med igjen. Opptaktsprøve!
For å melde deg inn i BBB så må du gjennom en prøve. Du får de første linjene på 3 sanger og må synge de fullt ut. Voila! Så får du kortet ditt.


fy faen for en genialt forslag! (seriøs no). Det ville faktisk funket :P

en annen ting er at du må ha 1 eller 2 pliktår på en av sidene etter at du e fult 13år. :)

Lurkin

fylt 16 sier jeg, har vi for få folk som ikke er over puberteten risikerer vi altfor ikke-mannlig atmosfære i låtene våre..
Berømte Brann fra Bergen

rødesk

herlig bra forslag.. Men jeg synest 16 blir litt høyt.. eg sier 15 så ikkje store stå tømmes.. det ser så dumt ut.. men det som hadde blitt bra om det hadde vært 16 eller 18 års grense e jo at kanskje gamlingene kommer tilbake !? Eller vil de holde seg på Hansa for alltid?
oen må gå...!

Lurkin

Tror Hansa-folket har slått rot, men det er bare en positiv ting, mye finere atmosfære derfra nå.

Vi må rekruttere fra 15 års alderen, gi de låtene rett i blodet når de melder seg inn...

Hoho, jeg kunne vært president i Russland eller på Cuba.
Berømte Brann fra Bergen

Bhreannnrik

Haha Erikdale innlegget ditt var sykt bra!
Det her skal jeg sende til en gammal avdanka Vif Supporter borti gata her:P

Go Up