• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hilsner til vår berømte Super-Ray

Started by evig*brann*fan, July 01, 2005, 13:04:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

evig*brann*fan

Syns vi bør lage ett tema der fålk får skrive sine hilsner til ham!!!! Noen som har noe å si??  :D  :D  :D  :D  :D  :P  :P  :P  :P  :)  :)

Gnomen

Det blir litt kjipt å vinne serien uten deg Raymond.. Hvorfor stikke nå? Nå går du glipp av en seriøst syk fest på torvallmenningen!! Men men, vi kommer til å savne deg..

PS: Ikke spill bra når dere møter Brann! Ok?
nomen...

sekto

Raymond drar nå på grunn av private årsaker, og ganske alvorlige sådan. Syntes derfor det blir litt rart å skrive hilsen. Raymond hadde blitt i Bergen om det var mulig, men det er det ikke sånn som situasjonen er nå.

Vi får gi han en verdig avskjed på søndag. Da gir jeg min hilsen i form av sang og applaus.

Gnomen

Quote from: "sekto"Raymond drar nå på grunn av private årsaker, og ganske alvorlige sådan. Syntes derfor det blir litt rart å skrive hilsen.


Det er da ikke rart å skrive en hilsen av den grunn.. dessuten er ikke årsaken så alvorlig! Han og konen vil hjem der de har familien sin, that's it!
nomen...

Kristin

leste i dag at konen har slitt med helsen...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

sekto

Quote from: "Gnomen"
Quote from: "sekto"Raymond drar nå på grunn av private årsaker, og ganske alvorlige sådan. Syntes derfor det blir litt rart å skrive hilsen.


Det er da ikke rart å skrive en hilsen av den grunn.. dessuten er ikke årsaken så alvorlig! Han og konen vil hjem der de har familien sin, that's it!

Om det er "it". Så sitter vi på litt forskjellig info, men det kan no være det samme.

Gnomen

Om konen sliter med helsen så er jo det veldig leit.. men uansett så kan vi jo sende en liten hilsen.. Hvorfor ikke?
nomen...

Stalin

Herregud jeg er så lei av Superray maset nå!

Lennono8

Enig! Nå må det snart være nok. Ja, han er en artig skrue, og en venstreving av god norsk, kvalitet, men det er jo ikke vits i å bruke alle krefter frem mot Kamma-kampen på Superray. Han har jo forlatt Brann en gang tidligere... Ikke noe nytt altså, men kanskje noen av dere er for unge til å huske det...

Gnomen

jeg prøver bare å være litt sympatisk.. men greit for meg, jeg driter egentlig i om han forsvinner, så lenge POL klarer å hente inn én eller to spillere nå i sommer som kan fosterke laget er jeg fornøy!!
nomen...

rødesk

ka faen e det med alle om Kvisen?.. Han e historie no!.. Han går glipp av gullet.. og det e bare hannes skyld.. han var en konge.. No e han bare en legende.. Legg han bak dokkar.. No kommer det nye tider...

Kvisvik e ikkje rød lengre.. han e rød i 90 minnuter til..

Det e ingen kvise, Vi tar gull...!
oen må gå...!

Kristin

helt enig... korfor bruke så mye tid på en spiller som forlater brann..
det er faktsik 10 til på den banen og di skal jo ingen steder...

greit han er SUPER-RAY men alikevel di andre trenger vår støtte mer
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Gnomen

jaja, men hvorfor åpne kjeften om du IKKE vil markere at Kvisvik drar?
nomen...

rødesk

Vi vil markere det.. men ikkje så mye som alle her inne har gjort..
..det e faen 100 tråder om bare kvisvik.. alle handler om de samme.. alle har sagt det de mener... han e super ray men vi overdriver..  Tenk fremover..
oen må gå...!

Gnomen

det betyr jo ikke at vi ikke støtter de ti andre på banen av den grunn.. helt greit at vi skriver en liten hilsen, ingen som overdramatiserer denne overgangen. Jeg kan helt ærlig si at det ikke plager meg så utrolig mye, men det er jo litt trist!
nomen...

rødesk

helt enig i at det er trist.. men du sa jo at du dreit i om han gikk.. det gjør ikkje g .. men jeg mener at selv om det er trist så bør vi legge det bak oss!  ... Vi tar gull uten Kvisvik
oen må gå...!

evig*brann*fan

Herregud!!! Må dåkkar slutte!!!!! Noen vil ta avskjed med ham på stadion med å synge og klappe, andre bryr seg ikke, og noen vil skrive hilsner til ham her... Det må da virkeli være opp til hver enkelt...!!! Eg e en av di som synest det e VELDI trist at han skal slutter... men sjøl om eg tenkar masse på det, så vil ikke det si at eg ikke bryr meg om og bruker tiden min til å tenke på restn av spillerne som fortsatt er der, for det gjør eg!! Men eg vil at Raymond skal få den beste avsluttningen noensinne... Og det må da vere opp til meg, og bare meg.. Dersom dere har noe imot det, så e det bare til å overse dette og fortsette videre med deres!!! Kan heller ikke sammenligne dette med sist gang han forlot brann.. denne gangen kommer han nok ikke tilbake!!! men jaaa!!!! Brann tar både seriegullet og cupgullet i år uten Raymond, men han vil uansett vere ett godt minne, og noe å savne på laget!!!!!!   Super-Ray forever!!! Du vil bli savnet!!!

Go Up