• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Beste måte og få tak i eventuelle cup-finale billeter?

Started by Bhreannnrik, July 01, 2005, 10:03:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bhreannnrik

Hvis Brann går hele veien til cup finalen hvor/hva er det beste stedet/måten og få tak i billeter?   :D

Grey

Slapp av, vi kommer ikke til gruppespillet engang.
Maybe a Greyhound could be my way

Geir

Når ble det gruppespill i cupen?? Tror dere snakker om 2 forskjellige slags køpper her.
ndelig SERIEMESTER

krøvel vellevold

Quote from: "Bhreannnrik"Hvis Brann går hele veien til cup finalen hvor/hva er det beste stedet/måten og få tak i billeter?   :D


Den beste måten å få tak i billetter er å bli sponsor, drive et busselskap som står for persontransport til finalen, eller melde seg inn i Norsk Fotballs Venner. Har du sesongkort for landslaget, er du også sikret. Et annet alternativ er å starte din egen fotballklubb som deltar i NM, da får du billett til alle du kjenner også...
Legg ned hele klubben!

Grey

Beklager, min feil.. trodde det sto en "e" i overskriften, som i e-cup.

Den beste måten å få tak i eventuelle cupfinalebilletter til den norske cupen er trolig svartebørsmarkedet, dersom man ikke har betalt partou-kort før fristen osv. :p
Maybe a Greyhound could be my way

krøvel vellevold

Quote from: "Geir"Når ble det gruppespill i cupen?? Tror dere snakker om 2 forskjellige slags køpper her.
Legg ned hele klubben!

monzilla

hehe, vittig du, krøvel.
Man kan jo ta en risk og melde seg inn i lyns supporterklubb, er vel sikret billett hvis vi møter de da. Eventuelt melde seg inn i alle supporterklubbene i Norge

viks

Quote from: "monzilla"hehe, vittig du, krøvel.
Man kan jo ta en risk og melde seg inn i lyns supporterklubb, er vel sikret billett hvis vi møter de da. Eventuelt melde seg inn i alle supporterklubbene i Norge


Lyn bastionen må i så fall være mtp neste års cupfinale...

Hørte Rune Hauge fikk feriepenger nettopp, vedkommende kan jo høre med han...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Bhreannnrik

jaja takk for noe serriøse tips hvertfall:P
Men kan det være så SYKT vanskelig og få billeter da?
Uten å eie et bus selskap eller å skjølv delta i nm?:P

[bat]

Quote from: "Bhreannnrik"jaja takk for noe serriøse tips hvertfall:P
Men kan det være så SYKT vanskelig og få billeter da?


Ja.
stolt og kry-

Grey

Er ikke sykt vanskelig å få tak i billetter, man må bare være villig til å betale "markedsprisen".
Maybe a Greyhound could be my way

Bhreannnrik

Jeg så Cup Finalen på tv i fjor (Derfor jeg spørr) men ca betalte man i fjor da?  :?:

BL

Quote from: "Bhreannnrik"Jeg så Cup Finalen på tv i fjor (Derfor jeg spørr) men ca betalte man i fjor da?  :?:


1000+
Hansa-
Felt Z

Lurkin

Jeg hadde partourkort i fjor og betalte før fristen i år.. SKAL..HA..BILLETT!
Berømte Brann fra Bergen

Grey

Tror uansett det er for tidlig å snakke om cupfinalebilletter.. Slår vi Vålerengen derimot, bestiller jeg hotellrom :p
Maybe a Greyhound could be my way

StoreS gutt 16

250, vært medlem i bbb siden starten, det hjelper på. Ellers er partoutkort en god ide.

Eller bli medlem i UBC, (ullevål buisniss class), de fikk ufattelige 2200 billetter ifjor. Bare søk på UBC på nett, så ser du hva de driver med.
Trokke det koster allverden.

Bhreannnrik

Quote from: "StoreS gutt 16"250, vært medlem i bbb siden starten, det hjelper på. Ellers er partoutkort en god ide.

Eller bli medlem i UBC, (ullevål buisniss class), de fikk ufattelige 2200 billetter ifjor. Bare søk på UBC på nett, så ser du hva de driver med.
Trokke det koster allverden.


Ja kk, takk=)

Bhreannnrik

Quote from: "Grey"Tror uansett det er for tidlig å snakke om cupfinalebilletter.. Slår vi Vålerengen derimot, bestiller jeg hotellrom :p


Her lever vi uansett i trua:P Men når vi tar Vålerenga så tror jeg nokk vi har en ganske lett vei til Finalen.

Btw: Morten Berre var i Sandefjord her om dagen Arugfh Så han på stranda, er det en fotball spiller jeg bare ikke tåler så er det han!!  
(Mamma bor i Sfj)

abe78

Bare et lite spørsmål:

Har du vært eller har du planer om å gå på stadion i år? Skal du kun på cup-finalen? Jeg tror jeg vet svaret - du trenger ikke svare...   :evil:
.og husk!

Bhreannnrik

Quote from: "abe78"Bare et lite spørsmål:

Har du vært eller har du planer om å gå på stadion i år? Skal du kun på cup-finalen? Jeg tror jeg vet svaret - du trenger ikke svare...   :evil:


?? Altså selvfølgelig har jeg planer om det? Men hvis du kunne klart og se av situasjonen litt så bor jeg for tiden i Sandefjord altså 1 dag fra Bergen, da må man prioritere litt!!  Er 17år så det betyr at jeg enten må moppe eller be mamma snilt og bli med:P Men har jo vært på stadion 2 ganger i år, så skal jeg vell 1 gang til, før  "cupfinalen".

Så slutt og Whine.... :x

Brann_Askøy

Quote from: "Bhreannnrik"Jeg så Cup Finalen på tv i fjor (Derfor jeg spørr) men ca betalte man i fjor da?  :?:


Fikk min gratis av Idar Vollvik jeg ;)

Go Up