• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lavpris fra RBK i sommer??

Started by KEO, June 30, 2005, 22:36:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KEO

Skulle RBK tape til helgen mot Tromsø, som jeg tror de gjør:-)  da blir det nok en del spillere som blir satt på transfer listen. Håper Brann kjenner sin besøkelses tid da, for det er ikke til å stikke under en stol at det finnes mangen gode spillere der oppe!! eller???
Nu kør vi!


Lurkin

Helstad og Braaten = Ja takk
Resten av pakket = Fuck off
Berømte Brann fra Bergen

Kenny

Quote from: "Lurkin"Helstad og Braaten = Ja takk
Resten av pakket = Fuck off


What? Ingen av de to som du referer til vil jeg spesielt ha i Brann. Kunne mer tenkt meg en spiller som Solli, men han er en av gulltappene til trønderpakket. Eller Koppinen. Ellers er det ikke mange spillere der oppe jeg har lyst til å se i Brann!!

Kruxleiven

Mange spillere som kunne hjulpet oss om de var i rett form og hvis slik og slik, men nei. Helstad, Rønningen, Koppinen, Braaten, Ciljan Skjelbred og Dorsin er bra greier. Den siste spilleren vi skulle hatt er Solli. Fy faen han har vært ræva! Likevel på landslaget. Ole Christer er av samme ulla. Ellers bare en utopi. RBK kommer ikke til å selge mye eller kjøpe mye uansett hva som skjer. Nesten litt latterlig å forslå, men kunne Johnsen (den eldre) gjort en jobb for oss? Vi trenger da en hodespiller?


naitsirk

trudde virkelig ikkje at da eksisterte folk som synst f johsen e god!!!

Gnomen

hehe.. bra at dere er sterk i troen, men tror ikke at RBK kommer til å selge en eneste sjel!
nomen...

Xminator

Helstad er den perfekte spisspartner til Sæternes... Noen vil sikkert sette Helstad på høyrekanten - glem det, vi skal bruke spillere der de er best, ikke fordi de har navn.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kabelmann

Solli har vel hatt to landslagskamper på høyresiden, hvorav begge har vært av helt forferdelig kvalitet. Mannen eier ikke innleggsfot, så jeg tror ikke det er noe alternativ for Branns høyreside.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

fettnok

ette går aaaaaldri bra!

Roffarne

De kommer til å kvitte seg med spillere og det vil være navn der som vi godt kan knytte til oss.
Best av alt er jo at uansett hvem vi får så vil ha de god benketrening og være mer enn klar for en opptur. Helstad kan sitte og vente på muligheten til å steppe inn for en småsliten Robbie, feks.
Ellers vil jeg ikke ha noen trøndere. De kan de beholde.
Og at noen nevner Rønningen er jo sykt.

Nemesis

Quote from: "Roffarne"Helstad kan sitte og vente på muligheten til å steppe inn for en småsliten Robbie, feks.


Synes heller han kan ta over plassen til Robbie, så kan heller Robbie prøve å spille seg inn på laget igjen.........  I år har det vært skuff fra Robbies side.... men vi vet jo alle at han kan........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Nå som Miller forsvinner trenger vi en spiss. Men Helstad er vel en av de som til en viss grad har prestert, så jeg tviler på om han forsvinner. Men absolutt en spiller jeg ville sett i rødt igjen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up