• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trekning av kvartfinale NM 2005

Started by KEO, June 30, 2005, 14:19:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KEO

Noen som vet når dette blir gjort??
Nu kør vi!

Nixon

Rød makt på Hansa

BL

Er til sånne spm vi trenger en liten "Offtopic"-tråd limt på forsiden her...
Hansa-
Felt Z

atlascopo

håper vi får borte i kvarten i hvertfall. molde hadde vært fint. så tar vi rbk hjemme i semien, og vif på ullevål

Northside

Quote from: "atlascopo"håper vi får borte i kvarten i hvertfall. molde hadde vært fint. så tar vi rbk hjemme i semien, og vif på ullevål


Hvorfor VIF på Ullevål? slik at vi får halvparten så lite billetter som i fjor?

atlascopo

nei. det er kjekt å slå de. klanen er også flink til å skape stemning. og eg er sikret billett uansett :)

KEO

Quote from: "atlascopo"nei. det er kjekt å slå de. klanen er også flink til å skape stemning. og eg er sikret billett uansett :)


Hvem har du slikket i ræven, som kan si deg sikker på Billett?? eller vet du at du er en av de 3000 første som betalte partoukort??
Nu kør vi!

KEO

Quote from: "Nixon"I morgen kl. 13.00


Før i tiden hadde jo de direkte trekning etter den/de siste kampene. Noen grunn for at de har sluttet med det??
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Quote from: "atlascopo"nei. det er kjekt å slå de. klanen er også flink til å skape stemning. og eg er sikret billett uansett :)
Legg ned hele klubben!


Bhreannnrik

Hm joa hønefoss :?  Jeg vet Rbk har synket dypt men har de synket så lavt at de ikke tar hønefoss?:P  
Jeg for min dell tar gjerne mot en hard-vei til Finalen så vi kan bli kalt verdige vinnere når vi vinner :twisted:

grei

Motstand skjerper. Før i tiden, dengang Store stå fremdeles var noe å regne med, pleide VIF å stille rimelig mannsterkt på Stadion. De kampene var de talltid bedre stemning enn elllers. Lyden av dominerende motstandersupportere er såpass skjærende ydmykende at det kan hjelpe til med å mobilisere ellers tørre struper.

Skal vi forresten overgå fjorårets seier er vi nødt til å slå en verdig motstander denne gangen.

krøvel vellevold

Quote from: "grei"Motstand skjerper. Før i tiden, dengang Store stå fremdeles var noe å regne med, pleide VIF å stille rimelig mannsterkt på Stadion. De kampene var de talltid bedre stemning enn elllers. Lyden av dominerende motstandersupportere er såpass skjærende ydmykende at det kan hjelpe til med å mobilisere ellers tørre struper.

Skal vi forresten overgå fjorårets seier er vi nødt til å slå en verdig motstander denne gangen.


I fjor var vi 20000 Brann-fans på Ullevål. Hvis folk ønsker å bytte 12000 Brann-fans ut med VIF-/RBK-fans, begynner jeg å lure. Det var så herlig i Oslo i cupfinalehelgen. Kun Brann-fans å se i hele byn. Ikke tusenvis av trøndere i hvite kjeledresser eller tusenvis av wannabe-fans med stygge Vålerenga-jakker.

RBK og VIF får et langt høyere snitt enn oss, så de vil derfor få en god del flere billetter enn Brann. Spesielt irriterende er det jo å tenke på at rundt 2000 av VIFs snitt, er BORTELAGETS tilhengere. (Se vpn.no for nøyaktige tall på bortetribunen). Bare det at vi stiller 1700 borte mot VIF, mens Klanen kanskje stiller 4-500 på Stadion, går jo faktisk i VIFs favør når det gjelder fordeling av cupfinalebilletter. Ganske urettferdig, men neppe noe å gjøre med...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Tenk på billettoppstyret i fjor og trekk fra 1500 billetter. Det var så mange færre billetter vi hadde fått om vi hadde møtt Rosenborg i cupfinalen om jeg ikke husker feil. Det er mange flere billetter enn det BBB aller nådigst fikk av Brann...
Rød makt på Hansa

Northside


Bhreannnrik

OkOk jeg tar tilbake alt hønefoss! Rbk har serriøst synket så dypt, herregud for en ydmykelse fra fjorårets seriemestere!!!

Men jeg må si det gjør meg godt og se på=)

Nixon

Nå vil jeg ha bortekamp i kvartfinalen!
La oss få Hønefoss!
Rød makt på Hansa

Lennono8

Borte mot Hønefoss er jo en fin kjøretur. Håper den blir på sensommeren. Frykter at vi får VIF borte (hvis de klarer å slå Start). Tar heller VIF hjemme i semien ...og vinner 3-2 etter mye dramatikk og ekstraomganger.

Northside

Quote from: "Lennono8"Borte mot Hønefoss er jo en fin kjøretur. Håper den blir på sensommeren. Frykter at vi får VIF borte (hvis de klarer å slå Start). Tar heller VIF hjemme i semien ...og vinner 3-2 etter mye dramatikk og ekstraomganger.


Ville det ikke blitt tog her?
mener det passer bra med tog til Hønefoss :)

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"selv om Viking turen kanskje e gøyere.


Ja, for der hadde du jo fått anledning til å sitte og drikke på båten en halvtime ut i kampen...

Vel, vi var faktisk ikke langt unna den perfekte cuprunde. Mine hat-lag er i prioritert rekkefølge; VIF, RBK, Viking, AaFK, FFK. Nr.2-5 på min liste røk ut, og det var totalt ufortjent at nr.1 gikk videre. Men viktigst av alt: Brann er klare for kvarten.

Men da er listen klar:
Trekker vi Molde, Hamkam, Hønefoss, VIF eller LSK, får vi bortekamp.
Trekker vi Odd eller Stabæk får vi hjemmekamp.
Siden det i semien trekkes hvem som får hjemmekamp, er det jo bare å håpe på Stabæk hjemme. Så får vi satse på at LSK slår ut VIF, at Hamkam slår ut Molde og at Hønefoss slår ut Odd. Så møter vi Hamkam hjemme i semien, Hønefoss slår LSK, og så får vi drømmefinale mot Hønefoss! Vi tar cupgull og 6.plass i serien i år!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "Lennono8"Borte mot Hønefoss er jo en fin kjøretur. Håper den blir på sensommeren.


Kampen er 21. august. Men vi trekker nok VIF på Ullevaal...
Rød makt på Hansa

Lennono8

Quote from: "NorthsideFCDH"
Ville det ikke blitt tog her?
mener det passer bra med tog til Hønefoss :)


Om du tar tog eller kjører bil kan du velge selv, men Hønefoss ligger langs Bergensbanen så det er muligheter. Med bil tar det vel 6-7-8 timer avhengig av anttal stopp... ;-)

R.I.P.Super-ray

Folkens, nå må vi roe oss! Trekningen er i måren å det er jo like stor sjanse for å trekke hvem av disse. Min drømmetrekning er jo Hønefoss, men frykter LSK.. Har en stygg følelse for LSK borte ja...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Lennono8

Hehe... hva skal vi roe oss med? Diskutere aktuelle motstandere i en kvartfinale vi er kvalifisert til, og hvordan vi eventuelt skal få sett matchen?

R.I.P.Super-ray

Ta diskusjonen når laget er trekt (lsk)
7 SUPER RAY - LEGENDE

KEO

Har en følelse på at vi trekker Molde.LSK Og VIF kommer til å møtes
Nu kør vi!

atlascopo

Quote from: "KEO"
Quote from: "atlascopo"nei. det er kjekt å slå de. klanen er også flink til å skape stemning. og eg er sikret billett uansett :)


Hvem har du slikket i ræven, som kan si deg sikker på Billett?? eller vet du at du er en av de 3000 første som betalte partoukort??


i følge brann er du sikret bilett hvis du betalte partout kortet på sitteplass før første fristen i fjor og i år.

KEO

i følge brann er du sikret bilett hvis du betalte partout kortet på sitteplass før første fristen i fjor og i år.[/quot

Cupfinale billett er bare garantert til de 3000 første som betalte i år og som betalte innen fristen i fjor også.
Nu kør vi!

gamlefar

Hvorfor vil egentlig folk her ha bortekamp i kvarten?  Det er like stor sjanse for å få hjemmekamp i semifinalen uansett siden disse blir trukket og ikke satt opp av NFF.  Men mye tyder på at det blir bortekamp i kvartfinalen.  De eneste lagene som har to hjemmekamper hittil er vel Odd og Stabæk(?).  Disse får vi nok hjemmekamp mot, men de andre blir nok borte pga. reisetid.

BrannSupporter

Sånn sett var det irriterende at alle bortelagene vant i dag...

Nixon

Eneste bortekamp jeg vil ha er Hønefoss. Og den vil jeg faktisk ha før eventuelle hjemmekamper. For de slår ikke ut nok et TL-lag!

Ellers ser det slik ut når det gjelder de lagene som er igjen:

3 bortekamper med bortekamp sist:
Hønefoss (Mjøndalen, Kjelsås, Rosenborg)
Lillestrøm (Sander, Strømmen, Viking)
Molde (Dahle, Kolstad, Bodø/Glimt)
Vålerenga (Hadeland, Sarpsborg, Start)

3 bortekamper, med hjemmekamp sist:
Ham-Kam (Elverum, FF Lillehammer, Sogndal)
Brann (Gneist, Radøy/Mager, Løv/Ham)

2 bortekamper:
Odd Grenland (Langesund-Stathelle, Drøbak/Frogn)
Stabæk (Fossum, Strømsgodset)

Av de lagene med bare en hjemmekamp har vi hatt desidert kortest reisevei. Så det blir høyst sannsynlig bortekamp ja.
Rød makt på Hansa

Lurkin

Jeg har alltid rett med tippingen og vi møter Enga i Oslo i kvarten.
Berømte Brann fra Bergen

krøvel vellevold

Quote from: "gamlefar"Hvorfor vil egentlig folk her ha bortekamp i kvarten?  .


Mulig det er fordi de da har en god unnskyldning for å være dritings i to døgn, og det uten at mamma og pappa vet det!
Legg ned hele klubben!

viks

Håper vi styrer unna VIF, de kan få Lsk. Ellers er det egentlig ett fett for de andre lagene bør vi kunne hamle opp med rimelig greit..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Vi møter VIF som jeg hadde følelsen av. Og den blir på Ullevaal.

Kamp 1: Vålerenga - Brann

Kamp 2: Odd Grenland - Molde

Kamp 3: Stabæk - LSK

Kamp 4: Ham-Kam - Hønefoss
Rød makt på Hansa

sekto

Da fikk vi vel den verste motstanderen vi kunne få, men ingen umulig oppgave. Kan faktisk bli et større hinder enn en evt semifinale om man ser på lagene som er igjen.

SK BRANN

Jaja, då ble det vanskligst mulig motstand i kvarten, men vi kan jo trøste oss med at vinneren av den kampen mest sannsynlig vinner cupen! Og det er selvsagt brann...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

krøvel vellevold

Quote from: "sekto"Da fikk vi vel den verste motstanderen vi kunne få, men ingen umulig oppgave. Kan faktisk bli et større hinder enn en evt semifinale om man ser på lagene som er igjen.


Det positive er at vi slipper å møte VIF i finalen!

VIF, Molde og LSK får hjemmekamp. Hamkam-Hønefoss er mer usikker. Begge har en hjemmekamp, men siden Hamkam hadde hjemme sist, er det mulig Hønefoss får hjemmekamp nå. Ser de på reiselengder, står det ganske likt. Hamkam har vært i Elverum, Lillehammer og Sogndal, mens Hønefoss har vært i Mjøndalen, Kjelsås og Trondheim. Her må finregning til, men jeg tror Høenfoss også har reist lengst, uten å ha kartet foran meg. Dermed går det mot hjemmekamp for Hønefoss.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Vi kan jo selvslagt slå enga. Først tar vi de i serien på Stadion for å så ydmyke de på sin egen gressmatte!
Men: Dette kan bli en særdeles vansklig oppgave. Vi får stille mannsterkt opp og støtte guttene!
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

huff... har ikke vi spilt nok kamper mot Vif på Ullvål i år?
Det har jo ikke godt så bra de andre gangene, men på det 3 skal det skje :)

SeTrE

Iår blir cupfinalen litt tidligere enn antatt, spilles på ullevåll enten den 20 eller 21 august;)

Kan si at vi ikke var spesielt heldig med trekninga, men vinner vi denne blir det semi på stadden mot en overkomlig motstander...

Håper alle tar seg en ny tur til Oslo og møte med (ja jeg vil kalle det erkefinden) FOR det trenger gutta viss vi skal klare og gå vidre!!


LYKKE TIL GUTTA!!!

Lurkin

Quote from: "Lurkin"Jeg har alltid rett med tippingen og vi møter Enga i Oslo i kvarten.


HAHA. Sa dere noe? Regel nr 1, hør på Lurkin.
Berømte Brann fra Bergen

Kristin

vi er nødt å samle masse folk til denne bortekampen!!
det kan bli kanon kult!!!!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

BrannSupporter

Jeg føler vi har så sinnsykt mye og revansjere mot VIF. Begge seriekampene i fjor (tap og uavgjort) spilte vi best. Kampen på Ullevaal i serien i år var vi det beste laget (tapte 2-1) og ikke minst RL kampen i Vestlandshallen hvor vi ledet 2-0 frem til det gjendstod 10 min og kampen endte 2-2. RL kampen på Ullevaall derimot spilte vi rææva og tapte vel 1-0.

Nixon

Rød makt på Hansa

SuperBrann

Håper det blir satt opp tur til den kampen, vi skal vinne den. Så møter vi Hønefoss i semien som slår ut Ham Kam og finale mot Lillestrøm :) og den vinner vi selvsagt i år som i fjor.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

KNUDSEN

det ble VIF vi trakk, stor sjanse for borte kamp
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

R.I.P.Super-ray

Togtur lørdagen!

Blir 2 cupfinaler i år:)
7 SUPER RAY - LEGENDE

SuperBrann

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Togtur lørdagen!

Blir 2 cupfinaler i år:)


Bedre med Busstur, selv med alle pausene så har vi det gøy hele veien. Og billig overnatting i Oslo går det jo å få når vi er tidli ute. Ikke før 20/21 august kampen går. Så la oss få en busstur med overnatting, pisse på smuget og spy på Karl Johan.. avreise fredag om det blir kamp lørdagen og lørdag om kampen blir søndag.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Go Up