• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik offisielt FFK-Spiller

Started by Tom C, June 30, 2005, 14:06:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Da var det offisielt. Kvisvik ble i dag presentert som Fredrikstad-spiller på en pressekonferanse i Fredsrikstad.

Lykke til videre Raymond.

P.S. Hadde vært fint med et par avskjeds-scoringer mot Ham-Kam...
Aldri mer Obos....

Nemesis

Hva FFK?

Det kom som lyn fra klar himmel :p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

viks

Trodde faktisk at de skulle annonsere at Drillo hadde krepert med hjerteflimmer...

Puster tydeligvis ennå. Kunne jo vært far til MIM..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nemesis

Far for f...?

Han er jo gammel nok til å være han derre i hornet på veggen..

Hadde aldri gått til en klubb der treneren bruker bleier, drikker kefirmelk og spiser skiver uten skorpe..........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

BL

Quote from: "Nemesis"Far for f...?

Han er jo gammel nok til å være han derre i hornet på veggen..

Hadde aldri gått til en klubb der treneren bruker bleier, drikker kefirmelk og spiser skiver uten skorpe..........


Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....
Hansa-
Felt Z

Nemesis

Det blir flisespikkeri som jeg ikke ta hensyn til :p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Hansa-
Felt Z

Geir

Quote from: "BL"Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....


No kødder du vel??  E han den beste, så må du vel ønske han til Brann da.

Det eneste han har vært best på er destruktivt spill. Det funket i begynnelsen av 90-tallet, for da var det noe nytt han drev med, men alle kjenner stilen hans nå, og da er den svært lite effektiv.
ndelig SERIEMESTER

Mr. Walde

leste i Bt at Raymond valgte tallet 14
selv om 27 var ledig.
27 er jo det nummeret han alltid har hatt. til og med i austria wien,
han sa han han ikke valgte 27 fordi han hadde respekt for Bergens supportere.


Denne mannen kommer nok aldri til å bli glemt , fy faen for en mann.

BL

Quote from: "Geir"
Quote from: "BL"Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....


No kødder du vel??  E han den beste, så må du vel ønske han til Brann da.

Det eneste han har vært best på er destruktivt spill. Det funket i begynnelsen av 90-tallet, for da var det noe nytt han drev med, men alle kjenner stilen hans nå, og da er den svært lite effektiv.


Vel... Han tok jo Norge fra ingenting og opp til 2. plass på fifa-rankingen. Slo flere store nasjoner, førte Norge til VM for første gang. Det skal mer til enn bare noe nytt for å klare det. Og dette "nye" som du snakker om klarte jo faktisk ingen å finne ut av før eg gikk av som trener.

Se på FFK nå kontra for et år siden. Også kan du ha det litt i bakhodet det med helsen hans som er mildt sagt elendig, så kanskje det er litt imponerende...?

Så eg kødder ikkje, mener han er den beste treneren Norge har sett.
Hansa-
Felt Z

el-diego

Quote from: "BL"
Quote from: "Nemesis"Far for f...?

Han er jo gammel nok til å være han derre i hornet på veggen..

Hadde aldri gått til en klubb der treneren bruker bleier, drikker kefirmelk og spiser skiver uten skorpe..........


Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....


Hva har han oppnådd på klubbnivå??   Rykke ned med Wimbledon (med en på papiret bedre stall enn Joe Kinnear), og nå gjør han FFK om til ett bunnlag
udere est facere

Kristin

Quote from: "el-diego"
Quote from: "BL"
Quote from: "Nemesis"Far for f...?

Han er jo gammel nok til å være han derre i hornet på veggen..

Hadde aldri gått til en klubb der treneren bruker bleier, drikker kefirmelk og spiser skiver uten skorpe..........


Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....


Hva har han oppnådd på klubbnivå??   Rykke ned med Wimbledon (med en på papiret bedre stall enn Joe Kinnear), og nå gjør han FFK om til ett bunnlag


ffk var et bunnlag fra før---- di holdt seg så vitt i fjor...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Lurkin

Quote from: "BL"
Quote from: "Geir"
Quote from: "BL"Og for ikkje å snakke om kanskje den beste treneren norge har sett....


No kødder du vel??  E han den beste, så må du vel ønske han til Brann da.

Det eneste han har vært best på er destruktivt spill. Det funket i begynnelsen av 90-tallet, for da var det noe nytt han drev med, men alle kjenner stilen hans nå, og da er den svært lite effektiv.


Vel... Han tok jo Norge fra ingenting og opp til 2. plass på fifa-rankingen. Slo flere store nasjoner, førte Norge til VM for første gang. Det skal mer til enn bare noe nytt for å klare det. Og dette "nye" som du snakker om klarte jo faktisk ingen å finne ut av før eg gikk av som trener.

Se på FFK nå kontra for et år siden. Også kan du ha det litt i bakhodet det med helsen hans som er mildt sagt elendig, så kanskje det er litt imponerende...?

Så eg kødder ikkje, mener han er den beste treneren Norge har sett.


Var de så langt oppe som 2.? Var ikke 7. det høyeste de kom?
Jeg mener Trond Sollied er den beste vi har hatt, Drillo fikk oss til VM (der vi slo Brasil, men uavgjort mot Skottland og Marokko var vel ikke drømmeresultater).
Berømte Brann fra Bergen

Geir

De var nr 2 en liten periode, 2 eller 3 måneder
ndelig SERIEMESTER

Go Up