• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Morten Fevang - god nok for Brann?

Started by Xminator, June 28, 2005, 09:17:12 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Jeg mener ja. Tror han hadde gått noenlunde rett inn og styrket midtforsvaret. Han er i tillegg en veldig god bakcup på midtbanen om Scharner ikke spiller.

RBK ser på Occean når de tenker Odd. Jeg tror de ser på feil spiller. Det er Fevang som er eneren i Oddlaget.

naitsirk


jegløh

Er det snakk om Fevang til Brann?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

De står nok på listen til Brann så lenge de er bosmenn. ("de" => fevang og hoff). Før sesongen i fjor ville jeg vært overlykkelig for begge to. Bortskjemt som jeg er nå ser jeg gjerne Fevang som stallfyll i Brann. Hoff kan de gi vekk til noen andre. (ref. papir BT mandag)

Blææ

Middelmådigheter har vi nok av i brann allerede,var det ikke disse gutta fra Odd som tidligere ikke ville gå til taperlaget Brann?
ont follow me,Im lost too

Xminator

At Fevang mente Odd var ett bedre fotball-lag enn Brann for ett par-tre sesonger siden var nok litt nærmere sannheten enn det vi ville innrømme :p Dette er ikke en Tom Sanne. Det er en veldig god fotballspiller (også i følge "ekspertene"), egentlig offensiv midtbane, tungt skudd. Scharner er bedre, men om vi aldri hadde hørt om Scharner hadde jeg vert 110% overbevist om at dette var mannen å satse på for Brann. At han spilte som en konge i forsvaret til Odd søndag, og ikke bare lempet ball, men var spillende stopper overbeviste ihvertfall meg om at Bjarnason godt kunne sittet på benken :p

naitsirk

har ikkje han og problem med farten!!
unødvendig å henta ein som ikkje har fart i midtforsvaret

Helginho

Var god for noen år siden, har tapt seg...

Ikke noe å satse på i det hele tatt

Xminator

Bortsett fra at han faktisk har hatt sine to beste sesonger de to siste årene? :p Skjønner jo at han neppe har fått gode stats i FM ;)

Nemesis

hehe.....   Det er vankelig å si noe ut fra spillerbørser, i og med at odd ligger på nedrykksplass. MF har 3,88 i snitt hos vg. Nekter å tro at om han hadde spilt nøyaktig like godt i VIF/Brann/Start at han da hadde hatt 3,88 i snitt :-)  
Heller mer 5,88,   journalister alstå........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Ricky

Morten Fevang? Nei, fy og skam. Nå kan han råtne i det taperlaget han valgte å spille for.

Snublefot

Morten Fevang er en bra mann.. han er en dyktig fotball spiller, og sikkert en grei kar å ha i brann.. men han er ikke en person som ville styrket første-elveren, han ville bare skapt enda litt mere tyngde.. ved tilfelle om skader..  espen hoff har vært veldig dyktig.. spiller i år for et odd i kraftig motgang, og har ikke lykkes fullt denne sesongen.. men det er mye bra fotball i den gutten der..

Xminator

Da er Morten Fevang ute av bildet, han har skrevet kontrakt med Odense. Og gjør som mange andre gode norske fotballspillere - går til danmark. Fevang er heldigvis for gammel til å komme hjem og ta en Borgersen :p

naitsirk


BrannSupporter

Ja, da blir han jo lagkamerat med Jan Tore Ophaug da :D

SK BRANN

Glad han aldri kom til Brann, rett og slett ikke god nok med den stallen vi har nå.
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

SeTrE

FEVANG E ET SVIIIN DET E SIKKERT DET E SIKKERT FEVANG E ET SVIIIN!

keo_

Quote from: "Xminator"At Fevang mente Odd var ett bedre fotball-lag enn Brann for ett par-tre sesonger siden var nok litt nærmere sannheten enn det vi ville innrømme :p Dette er ikke en Tom Sanne. Det er en veldig god fotballspiller (også i følge "ekspertene"), egentlig offensiv midtbane, tungt skudd. Scharner er bedre, men om vi aldri hadde hørt om Scharner hadde jeg vert 110% overbevist om at dette var mannen å satse på for Brann. At han spilte som en konge i forsvaret til Odd søndag, og ikke bare lempet ball, men var spillende stopper overbeviste ihvertfall meg om at Bjarnason godt kunne sittet på benken :p


Tom Sanne var også god i følge "ekspertene"!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Lurkin

Jeg har aldri hørt at Sanne var god, vi kjøpte en spiller som hadde lavest snitt på VG-børsen. Greit at spillerbørsene kan være litt loco til tider, men det sier sitt, like it or not.
Berømte Brann fra Bergen

megleren

r og blir et sittesvin på Hansa

Bruiser

Han er uansett ikkje god nok for Brann så diskusjonen var dødfødt til å begynne med.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Han er minst like god som Borgersen. Og gudene skal vite at vi kunne trengt Borgersen i stallen.

Go Up