• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hassan ...

Started by Xminator, June 28, 2005, 07:35:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

har ikkje sagt at nokon kjøp e dårligare enn andre sine,men siktar berre te at namn ikkje nødvendigvis treng vera løysinga.Dyrt kontra billig.
Sama gjeld jo for medias framstilling av kjøpeklubb.per i dag e jo viking kjøpeklubben,men da kjem ikkje fram pga at dei ikkje kostar noko.

e vel og litt tdlig å dømma kjøpa te nokon av klubbane før dei har spelt meir enn 1 kamp.

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82698

Budfrist på Hassan, frist lørdag. To klubber har allerede lagt inn bud, Brann er ikke en av dem.

Må egentlig si at jeg foretrekker en "budkrig" som om Petter Vaagan Moen fremfor sirkuset en forbannet agent setter i gang rundt spiller på bosman/uten kontrakt.

cm

Kan ikke tenke meg at Hassan tar beslutningen utelukkende på bakgrunn av hvilke tilbud han får økonomisk. Dette er agentprat for å få mest mulig penger ut av klubbene. Om Lyn el Brann er på banen vil nok disse være favoritter selv om f.eks Viking el Start skulle legge mer penger i lønningsposen(noe jeg ikke tror de gjør). Skulle forresten ikke forundre meg om FCK har gitt et tilbud, de henter jo alle nordiske eks-proffer...

Xminator

Tror ikke Viking er med i gamet lenger etter at de hentet en kanadier i dag. Regner med at de to klubbene er danskene (som jeg ikke husker navnet på) og Lyn/FFK.

Xminator


heffalumpen

Hassan bestemmer seg på lørdag ja. Lukter det pauseunderholdning på Stadion?? :D

Edit: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1676169.ece

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=82766

For dyr for Lyn, så det er ikke dem som har levert inn bud. Brann tenker nok på samme måten som Lyn i denne saken og avventer. Begynner egentlig å lure på om FFK er den eneste norske klubben som har levert bud her ....

Kristin

Vi kan få problemer hvist di starter kronerulling , for som alle vet er jo lynsupporterene en gjeng med pappagutter fra bestevestkant, så det blir en del penger der ja :)
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

arild


Lennono8

Da vedder jeg en Cupfinale-lue på at vi kan se langt etter Hassan i denne omgang....desverre

Xminator

Var det ikke en eller annen svenske som var agent for Hassan? Det sier seg jo selv at det ikke blir Brann når Per A. Flod har blandet seg inn i sysakene...

enavgutta

La'an gå sier nå bare jeg.

BL

Quote from: "enavgutta"La'an gå sier nå bare jeg.


Og lenge leve Sanne? TFL over på venstre og Hassan på høyre hadde vel ikkje vært så dumt?
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Miller på venstre og TFL på høyre. Sanne burde gått for lenge siden mister.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "enavgutta"Miller på venstre og TFL på høyre. Sanne burde gått for lenge siden mister.


Herregud mann, vil du ikke ha gode erstattere du? Hva om en avd e 2 nevnte blir skadet, skal hviles, formsvikt? Kan ikke basere oss på å ha 11 gode spillere, men en stor GOD tropp!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator


enavgutta

Akurrat nå godter jeg meg mest over at dette pengesvinet Flod har presset frem en ganske god avtale, som sørger for at han holder sin private cashflow oppe i sommer. Han lar nok neppe Hassan slippe hjem til Norge nå :-D

naitsirk


Xminator

Er helt enig med deg at det ikke er førstevalg Naitsirk. Det er likevel meget gode fotballspillere, som med rett oppfølging og i form er aktuelle for landslagsspill. Det er derfor forferdelig synd at Sogndal nå hemmer utviklingen deres slik de gjør. BT har i en årrekke sørget for at de er "kjente" navn i Bergen, noe som vil gjøre overgangen lettere. De vil få tid til å bli gode, ikke som Sanne som vel var bortdømt før han satt på bussen til oss :p

De vil garantert øke kvaliteten på stallen til Brann.

Xminator

Sogndal er i samtaler med Brink (Stord Moster - brannaktuell). Men er usikre på om de vil cashe ut overgangspenger. Hiv deg på telefonen Per Ove, betal pengene for Sogndal :p

viks

Quote from: "enavgutta"Akurrat nå godter jeg meg mest over at dette pengesvinet Flod har presset frem en ganske god avtale, som sørger for at han holder sin private cashflow oppe i sommer. Han lar nok neppe Hassan slippe hjem til Norge nå :-D


Tror ikke Flod har problemer med cash flowen. Han selger jo John Carew minst en gang i året, så han har nok til salt i maten...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


PrebeN

Som jeg har sagt før så tro rjeg han kommer til brann. Han kjøpte tomt på bjorøy for drøyt 2 år siden og konen kommer jo fra laksevåg. Jeg har en god magefølelse på at han kommer til Bergen og BRANN!
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

Skotten

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article429771.ece

Der røk den klovnen. Masalama. Anta Dadjadj kabir. Kabir Djiddan.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Caspar

Quote from: "Skotten"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article429771.ece

Der røk den klovnen. Masalama. Anta Dadjadj kabir. Kabir Djiddan.


Kanskje det, skjønt man skal ikke stole på alt man leser, spesielt ikke det som står i Nettavisen.

Xminator

Likevel greit å se at Mjelde er så klokkeklar på at stallen må styrkes. Er Også 110% enig med Scharner (noe nok også Mjelde er) i at høyrekant er noe han ikke skal spille. Uansett bør ikke Brann spille med 4 sentrale midtbanespillere fra start. Neste gang holder det lenge med 2. Og om nøden virkelig er der, så holder det lenge med 3. Og Miller bør ikke spille sentral midtbane uten ihvertfall 2 andre midtbanespillere bak seg. I da spilte VIF bevist bak Miller. Det defensive fra den kanten er enkelt og greit for dårlig i tippeligaen.

Jeg er faktisk fristet til å si at Miller i fremtiden bør være fritatt fra defensive oppgaver. Spille med Miller hengende sentralt bak Winters og Sæternes. Sett en sentral midtbane med Haugen/Guntveit og Scharner. Og sleng innpå Sanne/Walde/Knudsen/Helegbe på en av kantene så de ikke blir så forbannet trangt som i dag.

KennethS

Quote from: "Xminator"Likevel greit å se at Mjelde er så klokkeklar på at stallen må styrkes. Er Også 110% enig med Scharner (noe nok også Mjelde er) i at høyrekant er noe han ikke skal spille.
'

Vi ser jo at Mjelde e enig i det idag. Nok engang klarer Mjelde og sette norges best midtbane på høyrekanten. NY TRENER!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihvetfall NY TANKEGANG MJELDE!! for dette holder ikkje mål. Og de e vel de fleste eg snakket med på puben etter kampen enig om idag.
tå på Brann

Xminator

Kan vi få kjøpt noen nye supportere også? Som klarer å tenke noenlunde klart og skrive setninger uten 15 utropstegn og med logisk innhold?

Nixon

Quote from: "Xminator"Kan vi få kjøpt noen nye supportere også? Som klarer å tenke noenlunde klart og skrive setninger uten 15 utropstegn og med logisk innhold?


Sånn er det alltid. Har en litt bortenfor meg på Hansa (gammel traver på Stadion som til og med har sittet i styret for Brann...) som skriker på Mjelde hver gang en spiller gjør en tabbe. Blir bare tåpelig!

Hvis Mjelde ikke tenker nytt er det feil.
Prøver han noe nytt blir det feil også.

For meg virker det nesten som at folk her blir overrasket over at Brann taper fotballkamper. Akkurat som om det er noe nytt de har begynt med...
Rød makt på Hansa

Xminator

Det er jo alltid litt artig å minne om at Rekdal etter 3 år som trener i sin klubb spilte kvalikk mot Sandefjord. Så galt håper jeg ikke det går med oss fremover :p

Xminator

Hassan sitter nå på flyet til Tyskland for å skrive under. Styret i BMG godkjente søndag overgangen, og kun signaturen står igjen.

Jeg gravlegger herver Hassan El-Fakiri som Brannspiller, han er for gammel neste gang det er aktuelt og han går dermed over i historien som en parantes og muligheten til å bli husket som noe mer er for alltid borte for Fakiris del.

Roffarne

Nånå.
Lite spilletid, 5-6 kamper på høyrebacken og nedrykk så skal du se...
Men i utgangspuktet blir det vel med de 10 (?) kampene han fikk.

enavgutta

Like greit han valgte mer penger og mer benkevarming i Tyskland. Håper denne glorifiseringen av denne fyren nå for alvor er over. En ting var at han ikke passet inn i vår stall, en annen ting er at han var likegyldig til om han spilte for Brann, Lyn, Start eller VIF.

Nixon

Quote from: "enavgutta"Like greit han valgte mer penger og mer benkevarming i Tyskland. Håper denne glorifiseringen av denne fyren nå for alvor er over. En ting var at han ikke passet inn i vår stall, en annen ting er at han var likegyldig til om han spilte for Brann, Lyn, Start eller VIF.


Jada, vi har jo en hel stall med spillere som også er gode nok til å få kontrakt i Bundesliga. Sånn sett hadde jo ikke Hassan passet inn i stallen vår...
Rød makt på Hansa

Daniel

Quote from: "enavgutta"Like greit han valgte mer penger og mer benkevarming i Tyskland. Håper denne glorifiseringen av denne fyren nå for alvor er over. En ting var at han ikke passet inn i vår stall, en annen ting er at han var likegyldig til om han spilte for Brann, Lyn, Start eller VIF.


Hvem har glodd i fiseringen til den fyren? :lol:

enavgutta

Nix'en. Bundesliga imponerer faktisk ikke meg så fryktelig. Skal prøve å ikke stikke for mange kniver i hjertet på folk her; men Hassan er nok vrakgods som Flod har prøvd å introdusere til flere klubber, nå vi fikk de napp hos Borussia. Er villig til å sette en del kroner kroner på at Hassan er tiltenkt en rolle som stallfyll - greit å ha en reserve som tross alt har har spilt 11 minutter i Mesterligaen og som så finalen fra sidelinjen. Og Hassan er sikkert villig til å ta denne rollen her for en mill ekstra i året. Alle parter happy. Tipper Kaiserslautern synes Hassan også var greit stallfyll, men prøvde seg med lærlinglønn :-D.

Nixon

Quote from: "enavgutta"Nix'en. Bundesliga imponerer faktisk ikke meg så fryktelig. Skal prøve å ikke stikke for mange kniver i hjertet på folk her; men Hassan er nok vrakgods som Flod har prøvd å introdusere til flere klubber, nå vi fikk de napp hos Borussia. Er villig til å sette en del kroner kroner på at Hassan er tiltenkt en rolle som stallfyll - greit å ha en reserve som tross alt har har spilt 11 minutter i Mesterligaen og som så finalen fra sidelinjen. Og Hassan er sikkert villig til å ta denne rollen her for en mill ekstra i året. Alle parter happy. Tipper Kaiserslautern synes Hassan også var greit stallfyll, men prøvde seg med lærlinglønn :-D.


Dette er bare antagelser som du er nødt til å ty til for å rettferdiggjøre ditt syn på Hassan. Egentlig utrolig rart at folk ikke vil ha Hassan når stallen flyter over av middelmådigheter som selv Flod ikke hadde klart å "lure inn" noen steder...
Rød makt på Hansa

naitsirk

da e vel prisen og ikkje kvaliteten som mange betviler.hassan va altfor dyr i forhold te ka han har prestert.han har spelt bra før,men har jo ikkje akkuratt slitt ut grasteppet i monaco

megleren

Man kan si masse rart om Fakiri.Men at han får kontrakt i Bundesliga sier sitt. Og vi vet alle hvem som må spille i Brann fordi han ikke får kontrakt noen andre steder. Han som stod med hoftefeste i nesten hele kampen. Han hadde aldri fått kontrakt der! Selv med det gule kortet han presterte å få Gashi til å hisse på seg. I de to siste kampene har ikke dennne mannen våres prestert noe. Mulig Fakiri hadde det. Men det får jo vi aldri svar på nå.
r og blir et sittesvin på Hansa

enavgutta

Mitt enkler resonnement er ment til å underbygge mine påstander om Hassan ja. Muligens noe hypotetiske antagelser, men jeg tror ikke det er langt unna sannheten.

megleren

Og diskturere hypoteser er vel ikke greit. La oss holde oss til fakta! Han har fått kontrakt i Bundesliga. Det får ikke han du forherliger i nesten alle innlegg her. Han burde være glad han får kontrakt i Brann.
r og blir et sittesvin på Hansa

Mr_Soma

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285983

Hvis dette blir tilværelsen for Hassan fremover - så har han virkelig dritte seg ut.

Håper han innser det og får kanselert kontrakten og vender snuten til Bergen!

- Tror han tenker litt mer på det sportslige fremfor alt det økonomiske   rotet.

Nixon

Joda, han har virkelig gjort det store her. Når han ikke får spille den første kampen minutter etter å ha bli spilleklar er det jo klart at det kommer til å bli slik fremover også. Slik er loven i Tyskland etter det jeg har hørt. Og på vei nordover kan han jo hilse på Helegbe som nok også må vende snuten hjemover. Han har jo vært spilleklar lenge uten å få spille. Han har jo virkelig dritte seg ut...
Rød makt på Hansa

abe78

Det er jo mye gøyere å møte Odd borte enn Bayern Munchen. Borussia Mönchengladbach er jo en veldig mye dårlige klubb en Brann også.

Faen de nye Nike Air skoene mine er digg, føler liksom jeg helt mister bakkekontakten.
.og husk!

enavgutta

Er ikke det minste overrasket over at Hassan sitter på benken fra første stund... Spille seg inn på landslaget Karl Petter? Neppe.

Go Up