• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller over laget

Started by R.I.P.Super-ray, June 27, 2005, 17:18:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Må si eg begynner å bli lei av sutringen til Miller for hver gang han blir plassert på benken. Klart en spiller skal bli skuffet, men Miller virker å ha en holdning som "eg er bedre enn alle andre her og burde hvertfall spilt". Merket det spesielt i vinter da han ikke spilte treningskampene og også starten på sesongen. Også i går da han ble byttet ut virket han som om han var sur fordi "stjernen på laget" ble byttet ut. Minner meg masse om Tommy Knarvik!

Er grundig lei av at hver gang det er benkeplass på han er det grining og sutring. Om dette skal fortsette slik kan han for min del la være å signere en ny kontrakt!

NB: Må tilføye at eg synes Miller er en knakande god fotballspiller som eg ønsker å se i lang tid i Brann drakten, spesielt etter at Kvisvik drar. MEN, da må disse grine og primadonna faktane ligges langt vekk. Ingen er større enn laget, selv ikke en som scorer 3 mål mot RBK og har spilt på ibrox.
7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Har han sutret? Kortid?

Hvis du snakker om det at han ikkje så noe poeng i å bli i Brann for å sitte på benken så forstår eg han veldig godt. Men det var vel ikkje så big deal som BA prøvde å få det til å være.
Hansa-
Felt Z

pusuren


BL

Quote from: "pusuren"


Var dette alt?? Hadde reagert mer hvis han hadde sagt til skrivekåte BA at han syns det var helt ok at han ble byttet ut. Alle blir jo skuffet når man blir byttet ut, alle vil spille og gjøre sitt beste for laget.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Tenker vi lar denne tråden synke...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

R.I.P.Super-ray

OK. vent å se.. et par kamper på benken så er vi der...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Lurkin

Robbie nektet jo å feire etter scoring for Brann2 fordi han ikke fikk spille fra start mot RBK. Sånn er fotball. Tommy Knarvik oppsøkte så vidt jeg vet selv BA og klaget...
Berømte Brann fra Bergen

Go Up