• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller

Started by tab, June 25, 2005, 11:10:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Hvis ikke Miller er fornøyd med å tilhøre den ypperste lønnseliten i skandinavisk fotball, så får han prøve lykken vestafor igjen. Og da må han nok til en av de større klubbene i Championship om det skal bli penger av det. Tviler nemlig på at Celtic eller Rangers er interesserte, og de er vel de eneste skotske klubbene med merkbart høyere lønnsnivå enn vi har i Brann.

Kathrine

Synes POL bør bla opp. Miller skal bli i Brann!

Gnomen

nomen...

BL

Hvis han er så kravstor kan han bare reise tilbake til øyen, feite seg opp igjen og råtne vekk på en benk i 1 div.

Alle kan erstattes.
Hansa-
Felt Z

Lurkin

Jeg har lagt merke til at Charlie skryter av oss supportere i hvert intervju han gjør... Få opp banner av Charlie til søndag, kanskje vi kan overtale han? *Naiv*
Berømte Brann fra Bergen

enavgutta

- Det går veldig bra med meg for tiden. Det var stort for meg å høre fansen synge navnet mitt så mange ganger. Det kommer til å bli tøft hvis jeg må forlate dem, sier Miller.


VI ELSKER DENNE MANNEN !

BL

Quote from: "enavgutta"- Det går veldig bra med meg for tiden. Det var stort for meg å høre fansen synge navnet mitt så mange ganger. Det kommer til å bli tøft hvis jeg må forlate dem, sier Miller.


VI ELSKER DENNE MANNEN !


Har du en link?
Hansa-
Felt Z

enavgutta

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=81402

Ingen tvil om at et banner vil bli satt pris på :-)

Håper han signer og vi får det til !!

Xminator

Så spørs det om han bruker fansen som brekkstang for mer lønn, og hvor dypt de glosene der egentlig stikker. For dette er samme platen som han hadde i Dundee. Miller kan vise at han setter pris på fansen ved å skrive under på en veldig god kontrakt med Brann. Faktisk så god at fansen nok har minimalt av betydning i saken...

Nixon

VG i dag: Guntveit innser at Miller forsvinner.
- Vi må forstå at vi mister ham. Han har ikke slått rot i Norge. Både han og familien er lysten på å komme seg hjem til Skottland, forteller Guntveit.

Han burde vite det som en av Miller sine nærmeste...
Rød makt på Hansa

Nemesis

Er det noen som vet hva tilbudet er pÃ¥?  

Jeg venter med Ã¥ mene noe til alle brikkene er falt pÃ¥ plass, men om Miller gÃ¥r, skal det MYE til for at jeg ikke roper skandale.  Da trenger vi noe mer spektakulert enn tommy øren...... men intil videre stoler jeg pÃ¥ POLs magiske hatt...........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Spørsmålet her er vel ganske enkelt: Fortjener Miller å bli den best betalte spilleren i Brann hvis det er det som må til?
Rød makt på Hansa

Nemesis

Og hvis han blir det..... hvilken signaleffekt gir det til resten av Brannstallen?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Tom C

Link til Guntveits uttalelser i VG?
Aldri mer Obos....

enavgutta

Miller fortjener å bli en av de best betalte spillerene i Brann ja. Han er en nøkkelspiller og en publikumsfavoritt. Fotball er showbusiness ! Det er forbausende få eliteseriespillere som behersker dette.
På vårt lag har vi kanskje Scharner som en av de få som har skjønt dette, men han er en helt annen type enn Miller.

Når riksavisen VG kjører sak på dette to dager på rad, så er det i seg selv en reklame verdt et par hundretusen. Nei, ny og bedre kontrakt til Miller er det som gjelder.

abe78

Hvor går grensen da 'enavgutta'? Det kan være ødeleggende for et lags moral om noen får super-lønn. Spesielt om en del av årsaken er at de er poplulære i media.

Hva sier Scharner, Winters, Hanstveit, osv til det ved neste forhandlingsrunde..?
.og husk!

Nixon

Miller er allerede en av de best betalte. Nå har han fått et bedre tilbud. Brann kommer til å strekke seg langt for å beholde han. Men kan sikkert ikke fullt ut matche andre tilbud fra de britiske øyer. Det må Miller innse og velge Brann på tross av at han kunne tjent mer andre steder.

Da skal dere se på publikumsspiller!
Rød makt på Hansa

Yngve

Alle her tar jo utgangspunkt i at han får betre eller tilsvarande løn som den han alt hadde. Kva om Brann har gjed han eit dårlegare tilbod? Har nokon tatt det i betraktning? Om klubben det har gjort, (noko som ikkje er overaskande frå ein klubb som har sagt at dei har gode nok venstrevingar i klubben sjølv om kvisvik går,) så skjønar eg Miller særs godt eg.

Nixon

Quote from: "Yngve"Alle her tar jo utgangspunkt i at han får betre eller tilsvarande løn som den han alt hadde. Kva om Brann har gjed han eit dårlegare tilbod? Har nokon tatt det i betraktning? Om klubben det har gjort, (noko som ikkje er overaskande frå ein klubb som har sagt at dei har gode nok venstrevingar i klubben sjølv om kvisvik går,) så skjønar eg Miller særs godt eg.


Helt uaktuelt at det har skjedd! Brann har gitt Miller et meget godt tilbud!

Og har klubben sagt at de har gode nok venstrevinger? Mjelde sier i avisene senest i dag at klubben blir svekket uten Kvisvik. Og hvorfor tror du at Brann har brukt en formue på PVM?
Rød makt på Hansa

enavgutta

Nå må media grave opp hvor mye dette er snakk om, så mannen i gaten kan gjøre seg opp en mening !

KEO

Quote from: "enavgutta"Nå må media grave opp hvor mye dette er snakk om, så mannen i gaten kan gjøre seg opp en mening !


Tror nok Miller har fått ett tilbud der han har havnet på topp 3 listen oss Brann, Men med en spiller som Miller kan nok Brann forbedre tilbudet med en mer prestasjons mulig ekstra bonus. Miller har jo ikke akkuratt storspilt i flere sesonger. Dumt vist Brann nå sprenger budsjettet og Miller er fornøyd og havner tilbake på loffe livet sitt.
Nu kør vi!

viks

Virker jo litt som de fleste i Idrettsveien regner med han forsvinner ref Cato i VG i dag, MIM i BT, POLs uttalelser om siste forslag etc.

At POL kommer med taktiske utspill er jo ikke nytt, men hva MIM og Cato sier er nok mer nærmere sannheten...

Ellers så støtter jeg alle overnevnte talere som sier at Charlie må beholdes, men ikke for enhver pris.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Tom C

Må vel være mulig å gi mannen en god grunnlønn, samt fleske til med klekkelige bonuser for mål, el.l. Det sikrer jo at man kun betaler mannen veldig godt dersom han har sportslig suksess?

Scorer han en haug med mål, så greit, han blir dyr i drift, men det vil vi jo ha råd til dersom vi har stor suksess i serie og cup (og forhåpentligvis uefa-cup)...

Trodde mer prestasjonsrettede lønninger var regelen i Brann i disse tider...
Aldri mer Obos....

fredda

Mulig å få link til den artikkelen i VG hvor Cato uttaler seg?

Burde funnet den selv, men det klarte jeg ei..   :D

enavgutta

Vi må tenke stort på dette. Lønnskarusellen har lenge vært i gang i Brann, så hvorfor sette kjepper i julene nå når vi er på vei mot gullet? Dessuten vil avansement i Europacupen gi oss formidable inntekter. Vi må sikte høyt, storklubb, nytt stadionanlegg, storspillere .. Høres kanskje ut som en visjonær idiot. Men poenget er at det er nå det gjelder, ikke neste år !

Nixon

Quote from: "fredda"Mulig å få link til den artikkelen i VG hvor Cato uttaler seg?

Burde funnet den selv, men det klarte jeg ei..   :D


De rosa sidene...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

I følge ba.no er visst Dundee United veldig interessert i Charlie. Dette gÃ¥r ikke veien! Vi mÃ¥ jo rett og slett kjøre pÃ¥ med en sjarmoffensiv. Underskriftskampanje, synging, bannere med "Please stay, Charlie!", for Ã¥ gjøre enda mer inntrykk pÃ¥ ham. Om vi ikke kan gi ham like mye i lønn i Bergen som pÃ¥ øyriket, sÃ¥ fÃ¥r vi overbevise ham om at han har en stjerne-/kultstatus her som han ikke vil fÃ¥ noen andre steder.  Ikke det at vi skal bli Charlie-fans mer enn Brann-fans, men det er f... meg viktig at han blir!
Legg ned hele klubben!

viks

Quote from: "krøvel vellevold"I følge ba.no er visst Dundee United veldig interessert i Charlie. Dette går ikke veien!


Charlie kom jo derfra fordi det var bedre betalt her, men til gjengjeld hvis familien lengter hjem så...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"


Ja, kvinnfolk er roten til alt ondt... Det har heller aldri kommet noe godt ut av å smelle dem på kjukken. Så får de fødselsdeprisjoner (damene altså) og vil hjem til mamma. For det er jo så vanskelig å passe sovende spebarn alene. Ammetåke får de også! Nei fyttirakkeren!

Ungkarer er heller ikke bra. For de bruker fritiden på å råne rundt i cabriolet og henge på Metro - drita fulle natten før kamp. Selvsagt for å finne seg dame. Så damene skal få skylden for det også!

Kanskje vi burde få noen skikkelig asosiale spillere som ikke har dame, og ikke vil ha det heller? Homo kan de ikke være, for det blir så mye pes fra media.
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Fant ikke nummeret hans på gulesider.no. :-/

Men her har vi en jobb. Vi må overbevise Charlie om at han må bli!
Et banner med, "Charlie, please stay!" hadde vært tingen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

fredda

Ja, så fort 1 juli er her dvs i morgen, så kan jo klubber gå i samtaler med Charlie. Om Sheffield United, Dundee eller andre intresserte klubber begynner å vifte med lommeboken allerede i morgen så tror jeg banneret vårt skal være "jalli" stort for å overbevise Charlie om at Brann er det rette for ham.. Jeg har en liten følelse om at alle disse klubbene som er "intressert " i ham , kun er ett spill for å tyne oss for litt mer spenn.. La oss håpe!

Forresten, digg at Rosenborg gikk på en smell mot Hønefoss nå!! Krisen er total! :)

megleren

Nå har Miller kommet på banen og sagt han ikke trives her.. Men klart han må tenke på fremtiden sin.. Han begynner å bli gammel.. Alt dette stod i V.G. i dag.. Jeg synes dette stinker.. Først svarer han avisen at han ikke fornyer og ikke de rette folkene på stadion.. Snakk om å selge seg selv? Han og hans agent er kun på jakt etter kroner, mye kroner.. Han pr i dag en av de bedre betalte spillerne på stadion..Synd men sant.. Han er en foppballhore som kun tenker seg selv og sitt.. Sånn er foppballen blitt.. Så eneste løsning er selg han og få noen kroner igjen for han.. Synd men sant.. Dere kan skrike dere hes på han stadion og tro på nisser.. Men han forsvinner nok før eller siden.. Han er nok tapt for klubben enten dere kommer med flagg eller ikke..
r og blir et sittesvin på Hansa

BrannSupporter

Quote from: "Stoffi"Fant ikke nummeret hans på gulesider.no. :-/


Det ligger der det. Skal ikke legge det ut her, men kan jo si at Charlie sitt fulle navn er Charles David Copeland Miller.

Nixon

Quote from: "BrannSupporter"Det ligger der det. Skal ikke legge det ut her, men kan jo si at Charlie sitt fulle navn er Charles David Copeland Miller.


Ja, det Miller hadde trengt nå er å bli forstyrret av overivrige supportere som ringer til alle døgnets tider...
Rød makt på Hansa

Kristin

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BrannSupporter"Det ligger der det. Skal ikke legge det ut her, men kan jo si at Charlie sitt fulle navn er Charles David Copeland Miller.


Ja, det Miller hadde trengt nå er å bli forstyrret av overivrige supportere som ringer til alle døgnets tider...


jada får han nok lyst til å bli....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

cyp

Miller kommer nok til å gå. Synd, men lite vi kan gjøre med det. Det virker til tider som Miller er selvsentrert og egostisk, og setter seg selv fremfor laget. Det er ikke bra, men vi kan jo se det på den lyse siden at han har gjort mye bra for Brann. Jeg bare håper Brann er flinke nok til å finne en verdig erstatter, slik at vi ikke mister gode spillere og får inn mindre gode spillere.
elt O e snobbete!!

Nixon

BT skriver at Miller kan få opp mot 2,5 mill i Dundee. Det kan Brann umulig matche.

Men Mjelde tror han blir...:)
Rød makt på Hansa

Roffarne

Quote from: "viks"
Quote from: "krøvel vellevold"I følge ba.no er visst Dundee United veldig interessert i Charlie. Dette går ikke veien!


Charlie kom jo derfra fordi det var bedre betalt her, men til gjengjeld hvis familien lengter hjem så...

Og nå går han tilbake når de rassler med pundene.
Noget som er helt greit siden dette tross alt er yrket hans, men det bør i alle fall føre til at noen her inne får opp øynene og slutter med denne forherligelsen av godt betalte hobbymosjonister.

davew_uk


enavgutta

Ser at det spekuleres i en Miller retur til Dundee Utd.

Slik jeg ser det ville det vært et klart tilbakeskritt for Charlie og spille for denne klubben igjen. Mulig de har en større lønningpose, men karrieremessig må Brann helt klart være et mye mer interessant alternativ.

Tannadice Park ser jo virkelig ikke ut som et trivelig sted og være heller. Ser ut som en rønne - tviler på at det noe atmosfære på kampene her.

Nei Charlie, det er her mellom de syv fjell du skal være. Europacup og mesterliga, der er vi om ikke lenge :-)

keo_

Quote from: "Nixon"BT skriver at Miller kan få opp mot 2,5 mill i Dundee. Det kan Brann umulig matche.

Men Mjelde tror han blir...:)


Vi får stole på Mjelde:-) Det ville være synd om vi mister miller nå!! men jeg kan ikke skjønne at han vil til Dundee!! trodde familien likte seg i Bergen! Få ut et bedre kontrakts forslag!!!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Xminator

Om Miller får 2.5 mill i årslønn fra Brann er det en liten skandale i seg selv.

Gnomen

Quote from: "Xminator"Om Miller får 2.5 mill i årslønn fra Brann er det en liten skandale i seg selv.


Det kan han bare glemme, men det er ikke alltid pengene som er viktigst vet du.. jeg tror at Miller blir!
nomen...

rødesk

miller blir.. han liker å bli elsket av fansen
oen må gå...!

Estranged

Ham-Kam slipper å kjempe mot Miller i kveld (følge BA).

Lyskeskade...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

BrannSupporter

Står nå også på brann.no. Winters vil sannsynligvis overta plassen hans. Spurkeland er tatt inn i troppen.

davew_uk


davew_uk

Interessant..  Jeg legger inn artikelen om Miller fra fredags Dundee Evening Telegraph, og plutselig ifølge bt.no samme artikel.

Go Up