• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller TIFO / FLAGG

Started by enavgutta, June 24, 2005, 23:29:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Nixon skrev:
QuoteDet er pisspreik! Jeg husker godt at Kvisvik reiste med samme fly som meg til Oslo den ettermiddagen. Jeg sendte til og med noen SMS´er til Brannsupportere som hadde reist over med buss for å meddele den gode nyheten at Kvisvik kom likevel.


Stemmer det,men han og Ophaug fløy hjem med Vollvik i privatleid jet.
Det vet jeg,i og med at jeg bodde da bortenfor Kvisvik.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

kabelmann

Hvorfor ikke bare ta med et kamera og stille på en Brann-trening? Miller er sikkert med han. Du får ikke noe høyere oppløsning på bildene fra BT/BA uansett.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Toa

Quote from: "jako"
Quote from: "Toa"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Pondan"Doddo burde holdt seg lengst mulig unna alt som har med Brann og gjøre. Spør BT eller BA direkte eller noe?


er han så lite likt av brannsupporterne?

personlig har jeg ikke noe forhold til doddo, men kan du forklare hva han eventuelt gjør som er så ille?


Han er en negativ amatør uten innsikt.


Amatører er vi vel alle, og innsikt er vel alt etter hva øyet som ser.

Hans negativitet er vel mer spontan frustrasjon, og han er neppe den eneste brannsuporteren som er slik.

Forunderlig mange som skal idiotforklare alle som er litt uenige og annerledes enn dem selv.


Mannen klarer jo knapt mene noe. Bare vaser ut masse spørsmål.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

enavgutta

Dette var det jeg fikk høre fra flex:

"Filformat er OK som jpg. min 300 dpi i A4 format."

Anyone ? Time is running

abe78

Quote from: "kabelmann"Hvorfor ikke bare ta med et kamera og stille på en Brann-trening? Miller er sikkert med han. Du får ikke noe høyere oppløsning på bildene fra BT/BA uansett.


Dette er den eneste måten å gjøre det på. Har tro på at Nixon kan fikse dette?
.og husk!

Pondan

Jeg har en del fotoutstyr, så jeg kan sikkert ordne et bilde, bare vi får tak i Miller..

abe78

Regner med at det er trening i morgen. Dette bør vi ta opp med Brann på forhånd, eventuelt gripe fatt i Miller i morgen. Jeg kan være med på det. Send meg PM.

Mulig kontakt kan være presseansvarlig: hans.lokoy@brann.no
.og husk!

Pondan

Noen som vet når guttene trener på lørdagene?

enavgutta

Jeg vet ikke. Vi trenger to bilder. Slik jeg ser det, et profil bilde og et action bilde.

Regner med at vi får flagget klart til seriestarten hvis vi bestiller det mandag. Dette blir bra. Flex Reklame selger oss flagget til selvkost :)

Pondan

Hva slags Action bilde trenger du da?

enavgutta

Tenkte Miller i fart med ballen eller noe.

Pondan

hmm ok. Men først trenger jeg og vite om han trener i morgen eller ikke..

Veggen

gå inn på telefonkatalogen.no og søk på Mons Ivar Mjelde. Da får du nummeret hans, (jeg legger ikke nummeret ut på et forum). Skriv en melding til han og hør..:p

Nixon

Jeg har et bilde som kanskje kan brukes.
Problemet er at det er en noe fyldig utgave av Miller fra i fjor sommer:) Bildet er heller ikke helt stort nok, men det går kanskje bra likevel med litt "sharpen" i Photoshop. I så fall gi meg en e-post adresse som jeg kan sende det over på.

http://putfile.com/pic.php?pic=4/9613142387.jpg&s=x10

Når det gjelder trening i morgen trener Brann enten på Fana Stadion eller så løper de i Isdalen etter det jeg har forstått.
Rød makt på Hansa

Pondan

Veggen. jeg har, men ingen svar:P

Nixon

Quote from: "Pondan"Veggen. jeg har, men ingen svar:P


Er kanskje ikke så lurt å spørre den personen i Brann som kanskje får flest henvendelser. Og på en fredagskveld på toppen av det hele!:)

Ville heller spurt et mindre profilert medlem av støtteapparatet.
Rød makt på Hansa

Snublefot

bare ikke spør steffensen, han vil sikkert prøve å være autoritær, vise makt og si nei=)

enavgutta

Ok. Da har jeg kontaktet BA. Får vi ikke napp der stoler jeg på at noen av dere klarer å koke opp 2 gode bilder til mandagen :-)

Pondan

Aldri om jeg tar kamera med på turen.. Det bør jo vere et bra kamera som skal ta disse bildene.. Synd ingen som vet hvor de trener i morgen da..

abe78

Ring Steffensen i morgentidlig. Finner han på telefonkatalogen.no. (Espen Andreas Steffensen). Bor ikke Mons i på Haus? Finner han også, men enig i at vi kan ringe noen andre enn han i morgen.
.og husk!

Pondan

Vell, de ansvarlige for bannerlagingen bør kontakte de.. Får dere tak i vedkommende så får dere gi beskjed til meg.. Da kan jeg dra til treningen og ta bilder.. når meg på 95074633!

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2039068.ece

I denne artikkelen fra BA står det at Brann skal trene på Fana Stadion. Og jeg sjekket med en journalistvenn av meg som sa at det er klokken ett i dag.
Rød makt på Hansa

Pondan

Er det noen som har mulighet og møte meg på fana stadion kl 13? en av de som skal lage banneret.

enavgutta

Pondan. Hadde ikke anledning til å møte deg på stadion i dag. Men vi trenger virkelig disse bildene. Jeg er tilgjengelig på hele mandagen. Send meg en pm eller ring meg på 92 04 41 16.

Ha en god lørdagskveld folkens !

abe78

Pondan har fikset bildene! Sender du han en adresse han kan sende de på enavgutta? Dette blir bra!
.og husk!

Stoffi

Godt initiativ.  :)

Er selv eier av et skotsk flagg som kommer til å svaie fra Felt Z, på HANSAtribunen og ikke frydenbøtribunen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

.og husk!

Northside

Tror det vil bli mer og mer flagg no, ser også at Brann butikken på Galleriet selger nye flagg. Større, tøffere og bedre stenger som ikke knekker med en gang!

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"Tror det vil bli mer og mer flagg no, ser også at Brann butikken på Galleriet selger nye flagg. Større, tøffere og bedre stenger som ikke knekker med en gang!


Gledelig å høre. Får ta meg en titt imorgen, en brannbutikk i sentrum har vært savnet. Den som var på smørsbroen var litt for langt unna Torgallmenningen.
Flagg har også vært en ting jeg har savnet, alle flagg som har blitt solgt de siste årene har vært E L E N D I G og sjeldne.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Felt Ã?

Quote from: "Stoffi"Godt initiativ.  :)

Er selv eier av et skotsk flagg som kommer til å svaie fra Felt Z, på HANSAtribunen og ikke frydenbøtribunen.

enavgutta

Gledelig melding: Jeg har fått bildene vi trenger til flagget. Skal møte produsenten Flex i morgen.

Nå mangler vi bare siste del av finansieringen. En hovedinvestor er klar, men det er fremdeles mulig å bidra.


Pondan

Tar jeg ikke helt feil så var det ca 12 m2...

enavgutta


Stoffi

Fra hvor kommer flagget til å svaie?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Tenkte Hansaen. Men også mulig å henge det der Scharner flagget hang.

Har fått korrekturen fra Flex nå. Er bilder av Charlie på sidene og MILLER i midten inni Brann logoen.

Noen forslag på annen tekst vi kan ha med på flagget før jeg sender ordren i vei !?

Nixon

Det enkle er ofte det beste.
Så jeg tror det kan være nok med kun ett budskap.

Alternativt å bruke Miller inne i logoen til å skrive:

Charlie
Miller
Braveheart

Altså tekst over og under logoen.
Rød makt på Hansa

Yngve

It's Miller time.. Henta frå ein kjent øl-logo..

enavgutta

Likte It's Miller time, men kan dette bli litt for drøyt med tanke på Charlie som ølhund?

Nixon

It´s Miller time var en veldig god ide!
Passer perfekt til Charlie som liker en øl eller to. Men siden det tross alt ikke har vært noen skandaler siden han kom blir det, etter min mening, bare herlig ironisk.

Og Miller er tross alt ikke noe kjent ølmerke i Norge. Så for de aller fleste vil banneret bare bety at det virkelig er Miller time.

Ville gått for den!:)
Rød makt på Hansa

Candyman

Herlig idè!!

Er det noen mulighet for å dumpe ut noen små versjoner av bildene her så vi får se de?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Har selv laget en god del bannere av spillere i høy oppløsning.
Her er ett eksempel av Martin Andresen :

http://img369.imageshack.us/my.php?image=mandresenbanner2006sample8ja.jpg]

Alexåsane

Nydelig Miller mål!! Frem med flagget!

... jaja:|
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

enavgutta

Går nå for "It's Miller time"
Spikrer det hele i morgen.

Satser på at det inspirerer folkehelten til å ta knekken på Lillestrøm !

Bruiser

Quote from: "Mr_Soma"Har selv laget en god del bannere av spillere i høy oppløsning.
Her er ett eksempel av Martin Andresen :

http://img369.imageshack.us/my.php?image=mandresenbanner2006sample8ja.jpg][img.]http://img369.imageshack.us/img369/2369/mandresenbanner2006sample8ja.th.jpg

Mulig å få ett uten SAMPLE framfor bildet? Kult motiv.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Mr_Soma

Ser du ikke sammenhengen med "SAMPLE" texten?
Om det er ønskelig kan jeg jo alltids legge ut flere...

Toa

Quote from: "Mr_Soma"Ser du ikke sammenhengen med "SAMPLE" texten?


Jeg tar den ikke. Fortell...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Mr_Soma

jeg mener at du ser vel helheten selv om det står "SAMPLE" over bildet. Ikke mer komplisert enn det.

enavgutta

Vi har nå 2750. Flagget er bestilt og korrekturen så meget bra ut. Henter det på neste tirsdag før kampen.
Flagget koster 4500 inkl mva. Mangler nå 1750. Fint om det er flere som ønsker å tegne seg som bidragsytere så slipper vi at restbeløpet faller på et par enkeltpersoner.

Bruiser

Quote from: "Mr_Soma"jeg mener at du ser vel helheten selv om det står "SAMPLE" over bildet. Ikke mer komplisert enn det.

Poenget er vel at SAMPLE ødelegger for heilheita. Uten SAMPLE over hadde det vore brukbart.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up