• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Odd-Brann - kamptråd

Started by Oppreist, June 23, 2005, 15:15:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oppreist

Er det ikke på tide å starte en kamptråd om Odd-Brann? På kort sikt er det tross alt viktigst å sikre 6 poeng mot Odd og HamKam.  

Med seier i neste kamp setter vi skikkelig press på RBK / VIF - minst en av dem må jo avgi poeng.  RBK har dessuten Tromsø borte i siste kamp før ferien så her er det muligheter til å få seg et lite forsprang.  Men men - vi vet hvordan dette er med Brann-Adam er sjelden lenge i Paradis...

Jeg regner med at vi fortsetter med tilnærmet samme mannskap som sist - men kanskje med Winters fra start?

Jeg ser Holtan er skadet - noen som vet noe om nivået på reserven?  Odd ligger sist - men har tross alt en del kvalitetsspillere i Hoff, Fevang, Occean i tillegg til Holtan.  Spilleren fra Venezuela virker jo også spennende - han hadde jo et sinnsykt mål nå sist mot HamKam.  Vi får satse på at selvtilliten er tynnslitt og at vi kan surfe litt på RBK-kampen.  Undervurdering er imidertid en klar fare.  Jeg har ingen god ferie før kampen er over og vi har tre poeng!!
Stein på stein blir Steinar.

Northside

Regner med samme mannskap som sist ja, muligens Winters fra start, men hvor?


Ser også at alle snakker om VIF og RBK at vi må passe oss for de. Sant nok, de er jo på papiret et av de beste lagene, men bør ikke Start begynne å tape snart? Eg har hele tiden sagt de vil gå på en smell, men serien e snart halvspilt og de leder endå!
Begynner å få en litt dårlig følelse etterhvert....

Nemesis

Quote from: "NorthsideFCDH"Regner med samme mannskap som sist ja, muligens Winters fra start, men hvor?


Ser også at alle snakker om VIF og RBK at vi må passe oss for de. Sant nok, de er jo på papiret et av de beste lagene, men bør ikke Start begynne å tape snart? Eg har hele tiden sagt de vil gå på en smell, men serien e snart halvspilt og de leder endå!
Begynner å få en litt dårlig følelse etterhvert....


Venter på at de sprekker jeg også. Trøsten får være at etter halvspillt serie i fjor, ledet tromsø med 25 poeng, og vi lå på 7 plass med 19 poeng.....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

SeTrE

Reserve keepern er veldig bra....Spilt de 2 sist U21 kampene, og fått veldig mye skryt....Veldig god i felte, og go med beina...Men får han en vanskelig start med et par uheldige sitvasjoner, kan han fort miste hode....

Brann-Peter!

Quote from: "NorthsideFCDH"Regner med samme mannskap som sist ja, muligens Winters fra start, men hvor?


Ser også at alle snakker om VIF og RBK at vi må passe oss for de. Sant nok, de er jo på papiret et av de beste lagene, men bør ikke Start begynne å tape snart? Eg har hele tiden sagt de vil gå på en smell, men serien e snart halvspilt og de leder endå!
Begynner å få en litt dårlig følelse etterhvert....


De vil om ikke lenge falle i prestasjonene, tro meg!
Det skjer etter ferien. Man kan trekke tråder med fjorårets tromsø
for eksempel!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Xminator

Winters hviler nok en kamp til.

Go Up