• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"En håndfull nye spillere..."

Started by Lennono8, June 22, 2005, 22:19:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

TV2 melder at Brann skal kjøpe en håndfull nye spillere i sommer. Følg med på sporten nå kl 23:20 (onsdag kveld). PVM er visstnok bare starten...

Superjack

Brannsupporter.

Lennono8


Nixon

Rød makt på Hansa

gamlefar

Hva med en byttehandel med en av de spillerne mot Ystaas?

enavgutta

Hva med å få TFL i boks nå! Mange av oss som har vært utolmodige lenge nå !!

Lennono8

Ifølge reporteren så vandrer TFL hvileløst rundt på Aspmyra og venter på en avgjørelse... Hva er det som drøyer?!

Nixon

Vel, nå har jo POL vært travelt opptatt med å først skaffe Hoset og se på en danske, så er det denne skotten som sikkert må ha litt oppfølging, og sist men ikke minst PVM. Og så skal jo han ha sine faste turer på Travparken.
Klart noe må skyves litt frem i tid. Men nå har jeg troen!:)
Rød makt på Hansa

BL

Quote from: "enavgutta"Hva med å få TFL i boks nå! Mange av oss som har vært utolmodige lenge nå !!


Ja, forstår ikkje ka POL drøyer det så lenge med!!
Hansa-
Felt Z

monzilla

kanskje vi bør kjøpe kvisvik fra FFK

naitsirk

skjønne ikkje heilt ka me ska med spelara frå sogndal.
e ikkje akkurat eit kvalitetsteikn at sogndal no e i bunnstriden i 1.div.

øren kan te nøden hentast som stallfyll, men stadheim har eg vanskelig å sjå kor ska spela utanom på 2.lag
f.johsen e jo reine sprintaren i forhold og + at me har miller som e ganske lik stadheim i spelestil(ikkje te sammanlikning,men ingen av dei e kantspelarar)

skotten og nord-lendingen e spelarar som kan styrka laget og eg ser fram te ka dei kan prestera i branndrakt

Xminator

Quote from: "monzilla"kanskje vi bør kjøpe kvisvik fra FFK


Den støttes!


stla

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article412140.ece

Ofte når klubbene holder kortene så tett til brystet og samtidig IKKE avkrefter rykter så kan det tyde på at en overgang er på gang....

tauraren1

Etter det Avisa Nordland har grunn til å tro skal de involverte partene allerede ha kommet til muntlig enighet om en overgang for Ludvigsen. Bare detaljer skal gjenstå i forhandlingene før finnmarkingen kan trekke den røde Brann-trøya over seg.



http://www.an.no/glimt/article1640774.ece
ordan har "vi" det i dag da?

stla

Dette lover godt! Ettersom ikke regningen på PVM forfaller før november og Brann har hatt høyere intekter enn planlagt + salget av Kvisvik så tror jeg vi skal være på høyden når sessongen fortsetter! Gleder meg!

Superjack

Brannsupporter.

Xminator

Det er ikke sikkert det trenger å forsvinne noen.
* PVM belaster ikke lønnsbudsjettet før i vinter.
* minst 5 millioner fra TV-avtalen ~ lønn til 3 toppspillere

At de du nevner kan forsvinne etter sesongen er vel heller sannsynlig.

Brannfrelst

Nå pleier det å ende slik at supporterene skriker etter en spiller og opp av den berømte hatten til POL kommer det en helt annen. Vent å se!
2.10.07-Gullet kom hem!

Nemesis

Kommer ikke noen i dag. Er løp på travparken i kveld........ :-)

Ellers...... var det noen som fikk med seg Davys kongespørsmål til Rekdal i går? Da temaet var om spillerene de ble distrahert pga de mange sexy tilskuerene til brasil, så spurte han Rekdal om han lot seg distrahere pga homoparaden i oslo... hehe........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

naitsirk

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=81072

ka skjer!!!detta kan jo bli årets sommar med 3 elle 4 nye.
men spørsmålet e vel om dansken kjem, kjem tfl då?
hadde begge komt so hadde eg allereie sett the double!!!!

Xminator

Har en følelse av at det er enten JK eller TFL. Du har jo også usikkerheten med TFL i ett 4-4-2 system. JK er nok en sikrere midtbanekant i "vårt" system.

Nemesis

Quote from: "Xminator"Har en følelse av at det er enten JK eller TFL. Du har jo også usikkerheten med TFL i ett 4-4-2 system. JK er nok en sikrere midtbanekant i "vårt" system.


Ja takk begge deler
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Skotten

Danskens agent jobber sikkert på spreng for å få til noe i Tyskland, men skal en tro mediene virker det som om interessen har kjølnet. Dersom Brann er den eneste klubben som tilbyr kontrakt, så er det sikkert bedre enn alternativet, nemlig å bli i Esbjerg. Esbjerg vil ikke vente, da går prisen ned, samt han selv ønsker å gi noe tilbake til klubben sin.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

andreas27

brannstallen 2006

1.torbjørnsen
2.mcguiere
3.soma
4.guntveit
5
6,haugen
7.winters
8.andressen
9.dylan
10.sæternes
11.
12.opdal
13.storesund
14.a walde
15.hanstveit
16charlie
17.
18.bjarnason
19.
20.moen
21.sigurdson
22.stadheim
23.ludviksen
24.haraldsen
25.scharner
26.
27.
28.klock
29.helgebe
30.øren

resten av nr./plassene kan derrre gjøre opp en menning om selv

Nixon

Quote from: "andreas27"8.andressen


Nå klarer jeg ikke å holde meg lenger! Jeg har registrert at du helt siden i fjor høst konsekvent har skrevet Andressen. Søker man på "Andressen" på dette forumet får man over to sider(!) med tråder, det sier sitt!

Jeg vil helst ikke være en av de som kommenterer skrivefeil. Men det får da være grenser. Andresen! Andresen!! Andresen!!!
Rød makt på Hansa

keo_

Quote from: "andreas27"brannstallen 2006

1.torbjørnsen
2.mcguiere
3.soma
4.guntveit
5
6,haugen
7.winters
8.andressen
9.dylan
10.sæternes
11.
12.opdal
13.storesund
14.a walde
15.hanstveit
16charlie
17.
18.bjarnason
19.
20.moen
21.sigurdson
22.stadheim
23.ludviksen
24.haraldsen
25.scharner
26.
27.
28.klock
29.helgebe
30.øren

resten av nr./plassene kan derrre gjøre opp en menning om selv


nr 5 Lundekvam!!!:-D
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Xminator

Tviler sterkt på at de satser på Mcguire.

Kristin

korfor tviler du på det... trodde han var god eg..
noen som har snappet med seg noe fran en trening eller?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

nummer9

Les tråden "ny skotte", er vel sitert BT der at han sannsynlighvis ikke får kontrakt, har ikke imponert på trening står det.

Go Up