• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Syke syke mannen.....

Started by stla, June 22, 2005, 11:22:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

hahahahaha, flere enn meg som har funne den siden :lol:


Ganske genial side spør du meg, sier litt om han nerden som har brukt så mye tid på å lage den. Uansett, artig lesestoff som kan få deg til å le ganske lenge!

stla

At det går an å legge så mye arbeid i det... en eller annen Bergenser må ha provosert mannen sinnsykt en gang....

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

SKB e BEST!!!

Eg tror målet hannes e å provosere Bergensere, i såfall har han klart det..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Jeg misliker at Brannsupporterne blir stemplet som rasister. Kan slenge mye dritt om Bergen og oss, men å ta hele Russellsaken og bruke den for å beskrive Brannsupportere er noe som irriterer meg.. men men.. En idiot, en mening, null tyngde.

Torvanger

Ubetalelig side, det går ikke an å la seg provosere av dette. Mest sannsynlig er det nok en innfødt som står bak denne siden, i og med at han har denne inngående kunnskapen om Bergen. Man ser det på måten han referer til nattelivet, Brannsupportere og spesielt dette med trakassering av renholdsarbeidere. Herlig med syk humor ala dette. :D

Nemesis

Herlig lesing, ikke fordi jeg likte det jeg leste, men fordi i den senere tid har hatt litt dÃ¥rlig samvittighet for at jeg bruker for mye tid foran tv`en og pc`en,  men nÃ¥ fant jeg en som hadde skikkelig fritidsproblemer, sÃ¥ det blir en ny god uke pÃ¥ CM... hehe
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

R.I.P.Super-ray

bare meg som ikke får linken til å funke?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Oppreist

Quote from: "R.I.P.Super-ray"bare meg som ikke får linken til å funke?


Nei den virker ikke her heller...
Stein på stein blir Steinar.

Nemesis

Var det samme før i dag, i feilmeldingen står det noe om maks opplasting pr time eller noe sånt, prøv igjen senere, så funker den sikkert.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Stoffi

Bergen har da vitterlig rundt 240000 innbyggere, og ikke 220000 som denne karen skriver.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

slang

ansa 08

SKB e BEST!!!

Denne siden har vært oppe så vidt eg vet en del år, ikkje vet eg, men det kan jo være at inbyggertalllet har forandret seg etter at han skrev dette..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

hostesaft

Va jo ganske artig då
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

KennethS

Fyren liker Bergen så mye at han bruker mye fritid på og skrive om vår kjære by. Eg e imponert:)
tå på Brann

Stalin

Jeg er imponert hvor mye av det som stemmer

KennethS

Apparently Bergen wants to host the winter olympics. I am at a loss; I just cannot find the right words. It is just too silly. The people who arranged the winter Olympics in 1994 in Norway's Lillehammer, also think this idea is no good.


E faktisk jævlig glad for at alle homse sportene blir på østlandet:)
tå på Brann

jegløh

Quote from: "Stoffi"Bergen har da vitterlig rundt 240000 innbyggere, og ikke 220000 som denne karen skriver.


Ja, det var dette som gjorde meg mest opprørt òg. Alvorlig talt Stoffi, av alt det saftige og morsomme som sto på siden, var dette som uroet deg mest. Kan forestille meg et vorspiel med deg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Roffarne

"Ugly parts" tar kaken.
Propaganda mot Rådhuset kan vi strengt tatt stå for selv, men disse kløktige observasjonene angående Dalen, Dm.plass og boss-spann er jo ubetalelig! :)

Professoren

Genistrek nummer 1 på denne siden er vel av "brann-supportere er voldelige" så har han valgt å ta med episoden før cupfinalen der brann-supportere ble angrepet, og hvor det fremgår av artikkelen at brann-supporterne oppførte seg fint hele kvelden...

grei

Genistrek nummer to er nÃ¥r han skal prøve Ã¥ gjøre det til en sak at det ikke kommer turister til Bergen, hvorpÃ¥ han bringer en liste over de angivelig 50 best besøkte turistmÃ¥lene i Norge. Det logiske  i forhold til argumentasjonen  hadde vært om Bergen ikke var representert pÃ¥ listen, eller i det minste lÃ¥ svært langt nede - ("Do tourists go to Bergen when they come to Norway? Not according to this survey" ). Men skal vi se? Fløibanen er visst nesten helt pÃ¥ topp... Alle som har vært i Bergen sentrum pÃ¥ sommertid vil vite at det er nærmest plagsomt mye turister. Like lite saklig er resten av siden. Det skal ikke mye fantasi til for Ã¥ komme pÃ¥ langt mer reelle negative ting om Bergen enn det som listes opp her.

Det er rart hvordan disse sidene får så mye oppmerksomhet. Ikke treffes det noen nerve, og ikke er det morsomt. Skjønt i et land der rorbuhomor og Mot i brøstet står sterkt skal det vel ikke så mye til å glede folk... (Og ja, det er skrevet av en bergenser).

Kagain

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"bare meg som ikke får linken til å funke?


Nei den virker ikke her heller...


Mest sannsynlig fordi det er en geocities, dvs gratis hostet side. De har rimelig heftige begrensninger på båndbredden. Prøv igjen senere.

Go Up