• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-RBK video?!?!?!

Started by Klaus_Brann, June 21, 2005, 12:42:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Vil også skryte av Estranged.

Bestillingen er levert på nettsiden hans.
7 SUPER RAY - LEGENDE

Estranged

Vel, nettside er vel å ta litt hardt i... Er jo bare et enkelt skjema for bestilling. Men takk for skryt!

Responsen ble som nevnt litt større enn først antatt, men alle vil få sin dvd - vær tålmodig... Takk!

Klikk gjerne her for å høre en liten smakebit fra dvd'en... Legg spesielt merke til hvordan Stadion eksploderer i "Rosenborg rykker ned" etter 4-1-målet!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Northside

Dra meg i Jonas kor digg det lille klippet var!!!
Den DVD-en blir bestilt!

Helt utrolig å sitte her å høre på "rosenborg rykker ned" e jo vannvittig!

Det går ikke an å lage et klipp av filmen slik at vi kan ha den liggende her på nette også lett tilgjengelig?

ekte kjuagutt

Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Estranged"
Klikk gjerne her for å høre en liten smakebit fra dvd'en...[/url] Legg spesielt merke til hvordan Stadion eksploderer i "Rosenborg rykker ned" etter 4-1-målet!


FY FAEN!!!! FÃ¥r frsyninger.... Rosenborg rykker ned!!
Bestillingen ble levert i dag, når sendes filmen estranged?
7 SUPER RAY - LEGENDE

enavgutta

Dette gleder vi oss til.. utmerket samleobjekt :)

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Estranged

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Estranged"
Klikk gjerne her for å høre en liten smakebit fra dvd'en...[/url] Legg spesielt merke til hvordan Stadion eksploderer i "Rosenborg rykker ned" etter 4-1-målet!


FY FAEN!!!! FÃ¥r frsyninger.... Rosenborg rykker ned!!
Bestillingen ble levert i dag, når sendes filmen estranged?

Filmene sendes ut fortløpende! Ber om litt tålmodighet - å våkne til full innboks med bestillinger var ikke helt som forventet...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nemesis

hiver inn en  bestilling i dag jeg ogsÃ¥..... :-)

Du gjør en kjempe jobb!   All honnør til deg!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Håper du har tenkt igjennom svaret du vil gi når NRK ringer :p

Nixon

Quote from: "Xminator"Håper du har tenkt igjennom svaret du vil gi når NRK ringer :p


NRK er kjent for å være ganske beinharde når det gjelder rettigheter. Nå vet ikke jeg hvilke regler som gjelder ved kopiering uten profitt til "venner". Men kan jo være at det ikke er så veldig populært. Så får håpe for vår supportervenn sin del at NRK ikke får nyss i dette.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nemesis

Det er jo ikke snakk om nrk sendingen dette. Dette er et privat opptak med med en kommentator som etterligner arne scheie...  :-)

Så hvis noen fra nrk leser dette, er det ingenting å bekymre seg over. hehe
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Estranged

Foreløpig er kun ett eksemplar sendt ut, så hvis det er frykt for NRK's represalier kan jeg jo returnere pengene og la være å sende ut opptaket...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

fettnok

akkurat som om nrk gives a shit.
ette går aaaaaldri bra!

Estranged

Ikke godt å si. Men er ikke så veldig interessert i å ende opp i en "DVD-Jon"-rettssak.

Anyway... De første dvd'ene er på vei i posten om en time eller to.

God helg alle sammen!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Kristin

Quote from: "Estranged"Ikke godt å si. Men er ikke så veldig interessert i å ende opp i en "DVD-Jon"-rettssak.

Anyway... De første dvd'ene er på vei i posten om en time eller to.

God helg alle sammen!


bestiller den av deg senere i dag,....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

mobli

Quote from: "Estranged"Ikke godt å si. Men er ikke så veldig interessert i å ende opp i en "DVD-Jon"-rettssak.

Anyway... De første dvd'ene er på vei i posten om en time eller to.

God helg alle sammen!



Det DVD-Jon gjorde var vel strengt tatt i gråsonen, mens å selge tv-opptak er ulovlig:

QuoteLov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).

45a. En kringkastingssending eller deler derav må ikke uten kringkastingsforetakets samtykke

a) opptas pÃ¥ innretning som kan gjengi den,  
b) utsendes trÃ¥dløst eller videresendes til allmennheten ved trÃ¥d, eller  
c) pÃ¥ annen mÃ¥te i ervervsøyemed gjøres tilgjengelig for allmennheten.  

      Er en utsendelse tatt opp pÃ¥ innretning som nevnt i første ledd, mÃ¥ den ikke uten kringkastingsforetakets samtykke overføres til en annen innretning før 50 Ã¥r er gÃ¥tt etter utløpet av det Ã¥r den første utsendelsen fant sted.


Så med andre ord: Du kan selge dvd-ene først i 2056. ;o)

abe78

Dette er ikke salg. Bare lever ut filmer du - jeg stiller meg i hvertfall bak deg om du skulle havne i uføret med NRK.
.og husk!

SK BRANN

Det beste hadde jo vært om noen la den ut som en torrent på en nedlastingsside, da hadde Estranged sluppet trøbbel med nrk og han hadde sluppet å bruke hele helgen på kopiering, i tillegg hadde alle fått fri tilgang til herligheten...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

2rB

Men før den nye loven trer i kraft har han lov til å kopiere til vennene sine, men ikkje til ALLE...

Og - BBB er vel så pass liten vennegjeng at dette bør gå bra...

Sett litt skrått på saken, så er det vel du og eg som eig rettigheten, ettersom det er me som har betalt for at dei har råd til å visa kampen?

Candyman

Men seriøst.....få den inn på en torrent side da?? Anyone? All honnør som sagt til Estranged, men han gidd vel ikke i lengden sitte hjemme og leke kopimaskin. Må bli litt slitsomt.....

Dette er jo en folkeskatt som alle burde få ta del i. Og jeg har betalt min lisens, og krever retten til å se det jeg har betalt for så ofte jeg vil.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

fisken74

Quote from: "ekte kjuagutt"Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

Har lagt ut 16. mai kampen på The Pirate Bay http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289 , håper at noen kan få lagt ut Brann-Rosenborg også.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "fisken74"
Quote from: "ekte kjuagutt"Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

Har lagt ut 16. mai kampen på The Pirate Bay http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289 , håper at noen kan få lagt ut Brann-Rosenborg også.


Hvorfor skjer det ingenting når jeg har lastet ned greiene og trykker download? Ingenting skjer jo!
7 SUPER RAY - LEGENDE

chris_henrik

Quote from: "fisken74"
Quote from: "ekte kjuagutt"Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

Har lagt ut 16. mai kampen på The Pirate Bay http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289 , håper at noen kan få lagt ut Brann-Rosenborg også.


Godt jobbet Fisken!!!!
Muligheter for at dette blir et fast rituale?
<BRANN> ..... DKFM

JhonnyBeGood

Hvordan fungerer dette, fÃ¥r det ikke til  :oops:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

fisken74

Quote from: "JhonnyBeGood"Hvordan fungerer dette, fÃ¥r det ikke til  :oops:

Står vel litt om torrent i denne tråden om Cupfinale DVD'en. http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=3058&postdays=0&postorder=asc&highlight=cupfinale+dvd&start=0

Xminator

Det jeg hinter til er at det ikke er for lurt å lage bestillingssider - og oppgi en pris - selv om det er kostpris. Avtal pris på e-post eller en PM eller noe :p

nummer9


lewis

Kanskje litt dumt soørsmål, men kor får eg lastet ned dc++?

Nettn

Quote from: "lewis"Kanskje litt dumt soørsmål, men kor får eg lastet ned dc++?

http://dcplusplus.sourceforge.net/

lewis


Estranged

Da er bestillings-siden fjernet, og også muligheten til å bestille dvd'en. De som har bestilt/betalt vil få sin i løpet av kort tid.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

abe78

Stjerne i margen!

Godt jobbet enstranged!
.og husk!

Estranged

Takker!

Skjønte vel etterhvert at jeg bør ligge lavere i terrenget, så derfor ble bestillingsmuligheten fjernet.

Men hvorfor ikke gå via bak-kanalene hvis man fortsatt er interessert i en dvd? Jeg er da ikke umulig å få tak i...

:-)
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Ricky

Quote from: "Estranged"Da er bestillings-siden fjernet, og også muligheten til å bestille dvd'en. De som har bestilt/betalt vil få sin i løpet av kort tid.


Gleder meg!

Lurkin

www.rapidshare.de

legg den opp her, gratis upload, enkelt og bruke. Tar sikkert litt tid.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

Quote from: "fisken74"
Quote from: "ekte kjuagutt"Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

Har lagt ut 16. mai kampen på The Pirate Bay http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289 , håper at noen kan få lagt ut Brann-Rosenborg også.

Supert fisken74.....er jo endel som laster og....fine ting!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

YadaYada

Quote from: "Candyman"
Quote from: "fisken74"
Quote from: "ekte kjuagutt"Mulig å lage noe lignende av 16. mai kampen? er det lagd noe lignende?

Har lagt ut 16. mai kampen på The Pirate Bay http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289 , håper at noen kan få lagt ut Brann-Rosenborg også.

Supert fisken74.....er jo endel som laster og....fine ting!!


Det er 0 seeds på denne her.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Xminator

Det høres bra ut Estranged.

Og for de som er litt trege og må ha det med TeSkje:

Send Estranged en personlig melding :p

Estranged

Som de fleste her inne sikkert har skjønt, så sender jeg ut kopier fordi jeg ikke har peiling på hvordan dette med torrent osv. fungerer...

Derfor spør jeg nå; er det noen som sitter på 16. mai kampen som kan sende meg en kopi av den? Evt. lære meg hvordan jeg laster den ned?
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

YadaYada

Quote from: "Estranged"Som de fleste her inne sikkert har skjønt, så sender jeg ut kopier fordi jeg ikke har peiling på hvordan dette med torrent osv. fungerer...

Derfor spør jeg nå; er det noen som sitter på 16. mai kampen som kan sende meg en kopi av den? Evt. lære meg hvordan jeg laster den ned?


Installér Azureus, hentes fra:
http://prdownloads.sourceforge.net/azureus/Azureus_2.3.0.2_Win32.setup.exe?download

Etter det så kan du hente 16.mai kampen fra:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3348289

Går rimelig fort å hente den ned hvis du har bra linje.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Estranged

...og for en fullstending amatør, hvordan får jeg brent dette ut på en dvd når den er lastet ned?
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

YadaYada

Quote from: "Estranged"...og for en fullstending amatør, hvordan får jeg brent dette ut på en dvd når den er lastet ned?


Bruk winrar for å pakke opp filene. Så åpner du den oppakkede filen i Nero og brenner.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

nummer9

Jeg savner ca to .rar filer til disk 1 fra cupfinalen. Var mange som også endte opp på 99,9% av den. Har disk 2 liggende, men får ikke delt det på nåværende tidspunkt. Om det fortsatt er krise om noen uker, så skal jeg fikse den...

Candyman

Jeg holder på å seede Brann - LSK.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Dutchy

ok, har 4 mbits linje og har ventet i 2 dager. gir også 1 mbits upload. hva er problemet? dør for å få sett denne igjen.
een there - done that !

Estranged

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "Estranged"...og for en fullstending amatør, hvordan får jeg brent dette ut på en dvd når den er lastet ned?


Bruk winrar for å pakke opp filene. Så åpner du den oppakkede filen i Nero og brenner.

Hjertelig takk for hjelpen! Du klarte faktisk å få meg - en fullstendig data-amatør - til å klare å brenne denne kampen ut på DVD. Og DET er godt gjort!

Herlig å se kampen igjen!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

michaelll

Quote from: "Dutchy"ok, har 4 mbits linje og har ventet i 2 dager. gir også 1 mbits upload. hva er problemet? dør for å få sett denne igjen.


Har du ADSL? Hvis du svarer ja på det spørsmålet så er det fordi A-en i ADSL står får Asynkront. Prøv å begrense uploaden din til halvparten (500kbit/s) av det du har nå og se om det hjelper.

Candyman

Quote from: "michaelll"
Quote from: "Dutchy"ok, har 4 mbits linje og har ventet i 2 dager. gir også 1 mbits upload. hva er problemet? dør for å få sett denne igjen.


Har du ADSL? Hvis du svarer ja på det spørsmålet så er det fordi A-en i ADSL står får Asynkront. Prøv å begrense uploaden din til halvparten (500kbit/s) av det du har nå og se om det hjelper.

A'en i ADSL står nå vitterlig for Asymetrisk, det vet til og med jeg som nettopp er kommet hjem fra tulltur, og er på en snurr fremdeles. Hvis det er ett problem med 4 mbit linje å laste denne ned, så er det for at for få seeder... Alle burde seede til de i det minste har en upload/download=50%
Matte er ikke det enkleste når man akkurat er kommet hjem fra pub'en!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up