• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-RBK video?!?!?!

Started by Klaus_Brann, June 21, 2005, 12:42:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Er det noen som vet om/hvor det er mulig å få fatt i kampen på video, laste den ned e.l.???
en kamp som er verdt å ha på tape...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Estranged

Fikk heldigvis tatt den opp på dvd - en herlig kamp!!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Kristin

Quote from: "Estranged"Fikk heldigvis tatt den opp på dvd - en herlig kamp!!


kunne du brent den eller noe, kjøper gladelig(men alikvel til fornuftige priser)
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

nummer9

Det finnes jo steder der man lett kan dirstribuere slike opptak når de er i digitalt format. Noe slikt hadde definitivt vært ålreit *hint hint*

enavgutta

Legg'an ut på DCC++ folkens !!! Det hadde vært aldeles nydelig. Dette er en kamp mange av oss har lyst å se igjen. E spendt på hvordan stemningen oppfattes i tv kulen også.

Charlie Winters

legg an heller ut på Limewire
RANN vinner!

Alexåsane

Gikk ikke denne kampen på tv2? altså den ligger på Tv2`s Webtv?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

skip

Kampen gikk på NRK. Men på TV2 web-tv ligger nå et sammendrag av kampen for de som vil se det.

Alexåsane

Det var magiske 6min og 40sek`s sammendrag:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Noen som har kunnskaper om FTP eller Bit Torrent, som kunne lastet opp kampen?

Vil med glede høre "Rosenborg rykker ned" , som VG fikk helt frysninger av etter Charlie chippet inn 4-1, og ydmykelsen var total!

Holder ikke med 6 min hos TV2.

kabelmann

Har ordentlig lyst på denne kampen ja.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "skip"Kampen gikk på NRK. Men på TV2 web-tv ligger nå et sammendrag av kampen for de som vil se det.


Men du får ikke lastet den ned...det hadde vært kjekt å få lastet den ned, og brent den ut
Tenk å sette seg ned en fredag kveld, med en dvd men cupfinalen, og så den gangen vi spilte bartene trill rundt foran 17000, med sinnsyk stemning...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Estranged"Fikk heldigvis tatt den opp på dvd - en herlig kamp!!


Kopier den opp i en del eksemplarer og still deg opp på torgallmenningen på lørdag, så skal du se du blir en rik mann...
men det hadde vært rått hvis du kunne lagt den ut på dc++....
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Gi uansett lyd på hvor man kan få tak i (ftp, torrent, dc++ el.), jeg er svært interressert.

Ã?yvindH

heisann  :D  nÃ¥ skal den ligge klar pÃ¥ dc++. som burnatoncefil. bare Ã¥ brenne pÃ¥ vanlig cd. filen er svcd format som gÃ¥r ann og se pÃ¥ de fleste nyere dvdspillere.

fettnok

er det mulig for noen å legge den opp på www.torrentpunks.net ? det er bare norske torrents der. hadde vært evig takknemlig!
ette går aaaaaldri bra!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

enavgutta


Ã?yvindH

nordic file-galaxy norgeshub 5gb  norge nett 10gb  hubnett 15gb lykke til :D

enavgutta

For oss dødelige.. Hvordan funker dette? Hva søker man på ? og forstår jeg det slik at filen må brennes på dvd for at den skal funke?

Estranged

Hvis noen kan lære en data-amatør hvordan jeg får rippet dvd'en til korrekt format, så kan jeg glatt legge den ut en dertil egnet plass.

Evt. kan jeg kopiere opp dvd'er til de som vil ha, mot en liten kompensasjon for innkjøp av dvd-plater (en tier per pers eller noe sånt...). Er ikke interessert i å tjene penger på det.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Northside

Det ville vært genialt, eg kan stille med noen paller så snekrer vi en bod på neste hjemmekamp hvor vi kan selle :)

Estranged

Quote from: "NorthsideFCDH"Det ville vært genialt, eg kan stille med noen paller så snekrer vi en bod på neste hjemmekamp hvor vi kan selle :)

God plan! Men la det være klart fra min side med en gang; jeg gjør det i så fall ikke for å tjene penger på det! Kun for å bringe kampen hjem i de tusen varme stuer, slik at alle kan benke seg foran tv'en med en kald en og litt salt snack - og Storkampen på skjermen!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.


Alexåsane

Quote from: "Estranged"Hvis noen kan lære en data-amatør hvordan jeg får rippet dvd'en til korrekt format, så kan jeg glatt legge den ut en dertil egnet plass.

Evt. kan jeg kopiere opp dvd'er til de som vil ha, mot en liten kompensasjon for innkjøp av dvd-plater (en tier per pers eller noe sånt...). Er ikke interessert i å tjene penger på det.


Tror ikke nrk hadde likt dette du, de har nok noe rettigheter her;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

kabelmann

Tja... før den nye åndsverksloven er på plass så gjelder vel de samme rettighetene her som for musikk vil jeg tro...? Og vi er da alle gode venner, eller? ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Estranged"Hvis noen kan lære en data-amatør hvordan jeg får rippet dvd'en til korrekt format, så kan jeg glatt legge den ut en dertil egnet plass.

Evt. kan jeg kopiere opp dvd'er til de som vil ha, mot en liten kompensasjon for innkjøp av dvd-plater (en tier per pers eller noe sånt...). Er ikke interessert i å tjene penger på det.


Tror ikke nrk hadde likt dette du, de har nok noe rettigheter her;)
7 SUPER RAY - LEGENDE

Estranged

Er klar over at det er litt i grenseland (for å si det mildt). Men da får vi gå løs på alle som bruker andre måter å distribuere opptaket på også da? Torrent og hva det måtte hete?
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

arild

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Estranged"Hvis noen kan lære en data-amatør hvordan jeg får rippet dvd'en til korrekt format, så kan jeg glatt legge den ut en dertil egnet plass.

Evt. kan jeg kopiere opp dvd'er til de som vil ha, mot en liten kompensasjon for innkjøp av dvd-plater (en tier per pers eller noe sånt...). Er ikke interessert i å tjene penger på det.


Tror ikke nrk hadde likt dette du, de har nok noe rettigheter her;)


RIP? Mener du alvor? tror nok han kødder litt med det han sier..

Bombefar

hmm, jeg finner ikke filen

PrebeN

Hadde vært greit om du hadde vært tilkoblet huben også da ;)
Om du legger filen ut på http://www.piratebay.org/frame.html
så vil alt bli mye lettere for folk. Jeg gjør det så fort jeg har fått lastet ned filen.

Gleder meg til å se kampen på nytt. Jeg og en kamerat ble TVkjendiser. Fikk endel sms iløpet av 2.omgang, så det kan bli artig å se kampen på TV :O)
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

RC

Har meldt meg innn der (toorentpunks). Så...? Hva søker jeg på?

Alexåsane

Quote from: "arild"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Estranged"Hvis noen kan lære en data-amatør hvordan jeg får rippet dvd'en til korrekt format, så kan jeg glatt legge den ut en dertil egnet plass.

Evt. kan jeg kopiere opp dvd'er til de som vil ha, mot en liten kompensasjon for innkjøp av dvd-plater (en tier per pers eller noe sånt...). Er ikke interessert i å tjene penger på det.


Tror ikke nrk hadde likt dette du, de har nok noe rettigheter her;)


RIP? Mener du alvor? tror nok han kødder litt med det han sier..


Det e alltid like kjekt med person angrep fra denne utrolig fasinerende personen "R.I.P.Super-ray".  Kanskje eg køddet, kanskje ikke. du har noe Ã¥ tenke pÃ¥ der RIP.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brannfrelst

Var så heldig at eg fikk kampen på video eg. Men tenk for en oppladning til bortekampen mot RBK i høst. 20 busser med bergensere farter oppover,alle bussene med to videoer. 19.juni 2005 og mai 1993.
2.10.07-Gullet kom hem!

Estranged

Anyway... Hvis man ser bort fra rettigheter o.l... Hvis noen er interessert i en kopi, mail meg på brann(a)valentourettes.com.

(a)-en er da en @, for de som ikke tok den...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

fettnok

først må jo noen legge den ut på torrentpunks. men jeg mener det er det beste stedet.
ette går aaaaaldri bra!

fettnok

å du må også ha en torrentklient. som feks azreus. er veldig enkelt å bruke. trykker på filen for å laste ned. så bestemmer du hvor den skal ligge så skal den bare lastes ned som med vanlige programmer.
ette går aaaaaldri bra!

Estranged

En takk til de som ville betale opp til 200 kroner for dvd'en med kampen på... At kampen var bra visste jeg, men at folk ville betale 200 kroner for et opptak av den...?

Bare så det er sagt - jeg tar ikke betalt 200 kroner, hvor fristende det enn måtte være når man er lutfattig. En 50-lapp derimot, se der snakker vi pris.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

AtroZ

Finnes den som torrent, eller på emule? Eventuelt ftp?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

fettnok

kan ikke noen være så snill å legge den ut som torrent? hadde vært evig takknemlig.
ette går aaaaaldri bra!

Kristin

Quote from: "Estranged"En takk til de som ville betale opp til 200 kroner for dvd'en med kampen på... At kampen var bra visste jeg, men at folk ville betale 200 kroner for et opptak av den...?

Bare så det er sagt - jeg tar ikke betalt 200 kroner, hvor fristende det enn måtte være når man er lutfattig. En 50-lapp derimot, se der snakker vi pris.


siden du er så fattig, er 200 kr ingenting for denne kampen.. betaler det gledelig
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

SK BRANN

Hva er status her, ligger kampen ute som en torrent på en nedlastingsside, eller hva skjer?
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

nummer9

Det lurer jeg også på. Informasjon gutter og jenter, det vil vi ha! :)

Estranged

Hvis noen vil ha en dvd-kopi (kjøpe...), ta kontakt på brann@valentourettes.com. Men vær litt tålmodig, var litt flere som ville ha enn jeg var forberedt på....
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Erik

Hva er prisen for en kopi da?

Klaus_Brann

Quote from: heisann  :D  nÃ¥ skal den ligge klar pÃ¥ dc++. som burnatoncefil. bare Ã¥ brenne pÃ¥ vanlig cd. filen er svcd format som gÃ¥r ann og se pÃ¥ de fleste nyere dvdspillere.


Hei.
Hvilken kanal er du på?

ok da..fant det senere:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Estranged

Quote from: "Erik"Hva er prisen for en kopi da?

50,-.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Estranged

Hei!

På grunn av at interessen for dvd'n ble større enn forventet, får jeg dessverre ikke mulighet til å reise rundt og levere dvd til alle sammen. Jeg har derfor bestemt meg for å sende de ut pr post til de som er interessert - sjekk ut www.brann-rbk.tk for mer info (siden er oppe i løpet av ettermiddagen).

Prisen er 50,-.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

2rB

Du bør jo nesten senda ein kopi til kjernens stampub...

Mr_Soma

Takket være Estranged så fikk jeg Brann - Rosenborg på DVD idag!

NÃ¥ skal den nytes! :D

Go Up