• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spørreundersøkelse

Started by syma, June 20, 2005, 21:20:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

Noen som vet hvilke spørsmål det ble stilt på spørreskjemaet de snakket om igår?

Og hva var formålet

sekto

De annonserte det vel på Stadion. Var det ikke en trivselundersøkelse? Brann ville vite hva publikum syntes om forholdene på Stadion regner jeg med.. Noen som har sett skjema kan vel gi mer detaljer..

BL

Håper folk var negativ til musikken før kamp. Hvis det var et spm da selvsagt.
Hansa-
Felt Z

brannsupporteren:-D

Quote from: "BL"Håper folk var negativ til musikken før kamp. Hvis det var et spm da selvsagt.


Når jeg hørte om dette spørreskjemaet så hadde jeg håpet at vi på SS og hadde fått for da tror jeg muligens vi kunne fått slutt på den elendige musikken før kampene (heller spille brann sangen) og så få slutt på at de aldri klarer å skru ned musikken når mjelde snakker til oss! Hvis de absolutt må ha denne musikken når han preiker til oss så får de heller gi mannen en megafon i det minste! :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Blææ

Det var nok ikke et skjema om Brann men generelt om tippeligaarenaer,kamptidspungt,NNF,Sport og Kultur osv...
ont follow me,Im lost too

Nemesis

Konklusjonen på undersøkelsen blir nok: Flere pølseboder..
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

mobli

Hadde jeg vært med på den hadde jeg svart at jeg ønsker ølservering på stadion, og helst muligheten til å nyte halvliteren ute på tribunen

Northside

eg ville prøvd å få bedre kamptider, TV kampene kunne blitt flyttet til Lørdag og ikke Mandag, ville blitt mye mer folk på bortekampene då! Og disse seine søndags kampene kunne heller blitt flyttet til kl 16:00, då går det faktsik an å finne seg en buss etter kampen pluss at flere familier kan ta turen med små barn.

Nixon

Lørdagskamper kunne nok ført til flere som reiser på bortekamper. Men all erfaring viser at det likevel vil bli færre folk på kampene. Lørdag ettermiddag/kveld har folk andre ting å gjøre. Siste bevis på dette er kampen mellom VIF og Viking sist lørdag. Under 12.000 tilskuere på Ullevaal sier sitt.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"eg ville prøvd å få bedre kamptider, TV kampene kunne blitt flyttet til Lørdag og ikke Mandag, ville blitt mye mer folk på bortekampene då! Og disse seine søndags kampene kunne heller blitt flyttet til kl 16:00, då går det faktsik an å finne seg en buss etter kampen pluss at flere familier kan ta turen med små barn.


Lørdagsfotball ble forsøkt i 1987, uten at det var noen suksess. Det viser seg stadig at det mest ideelle tidspunktet rent publikumsmessig er søndag klokken 18.00. Dermed imøtekommer man mange av dem som reiser på landet i helgen, og som dermed rekker stadion hvis de reiser hjem om ettermiddagen. Derfor er kl. 16.00 for tidlig. Med kampstart 18.00, kommer også folk i distriktene seg hjem før leggetid. Kampstart 20.00 er for sent for mange i distriktene, og også for unger. Ukedager er heller ikke ideelt fordi det er mange som jobber, studerer eller er opptatt med egne fritidsaktiviteter ukedager på kveldstid, det blir knapp tid for folk i distriktene å komme seg fra jobb og til kamp, etc. Men jeg har jo forstått det sånn at sponsorene helst vil ha det ukedager i lunsjen.
Legg ned hele klubben!

Per Anders

Fikk et slikt skjema i fanget av en fyr, og fikk beskjed om å levere det ved utgangen. Så ikke en kjeft som skulle ha det etter kampen, og rev det i småbiter og kastet det i et bosspann i gangtunnelen under Haukeland sykehus på vei hjemover (for såvidt irrelevant informasjon). Skjemaet var fra Norsk Tipping og NFF. Det handlet om litt av hvert knyttet til tipping og kamptidspunkt etc. F. eks. "Tipper du?", "Tipper du hos Norsk Tipping eller hos internetbaserte selskaper?", "Hva tipper du? Langodds, Tippekupong etc.."

Når det gjaldt kamptidspunkt så skrev jeg søndag 20.00. Synes det er perfekt, da mange har kommet seg hjem fra hytter etc. og man har en "siste glede" i helgen, før ny uke med jobbhelvete... Fikk som sagt ikke levert inn, så det var fem bortkastede minutter...

Go Up