• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor er du nå �degaard?

Started by Per Anders, June 20, 2005, 17:11:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Per Anders

Hadde ikke dette stortalentet valget mellom Brann og Rosenborg før denne sesongen? Spiller han for Rosenborg 2 i 2. divisjon?

Jeg sier bare: BRANN - Rosenborg 4-1

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Hansa-
Felt Z

naitsirk

og ikkje vil me ha han ette at han valgte rbk framfor brann



Mick

Utrolig merkelig at han valgte Ã¥ gÃ¥ til Rosenborg, jeg kunne sverge jeg sÃ¥ han pÃ¥ cupfinalen med Brann sjerf. Det var jo ingen som trodde han skulle noen andre steder enn Brann, men sÃ¥ plutselig tok Rune Bratseth en tur til Songdal ogsÃ¥ la han om kursen. Det er jo deilig Ã¥ se pÃ¥ det nÃ¥ i retrospekt med tanke pÃ¥ Martin Andresen, men akkurat da var det jo som en dÃ¥rlig deja vu.  NÃ¥ kan han sitte Ã¥ kose deg med alle pengene sine pÃ¥ benken til RBK, mens Brann tar seriegullet!
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

rikstad

han var 70% sikkaer på at han ville t Brann! men så kom d andre folk me som sa at han burde velge Rosenborg for å få en bedre kariere!

Tenkar at han ikje e bestevennar me de no!
i e BRANN fra BERGEN

Superjack

Brannsupporter.

kabelmann

Quote from: "Superjack"Er ening i Brann sine innkjøp av spillere, ikke kjøpe spillere som har vært gode i ca 1/2 sesong på ett dårlig lag i TL for store summer.


I så måte spørs det jo om PVM er noe for Brann.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

BRANN - FOR ALLTID

RANN - FOR ALLTID

Mick

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

naitsirk

trur dessutan at ødegård ikkje blir godt mottat om han skulle koma te brann.
når han fyrst takka nei og gjekk te rbk so trur eg alle bruer e brent.
ihvertfall for min del.

hadde vel ikkje falt i god jord om plutselig hoseth ville te brann.

enavgutta


paf

Quote from: "naitsirk"
når han fyrst takka nei og gjekk te rbk so trur eg alle bruer e brent.
ihvertfall for min del.

Snikksnakk. Vi har tilgitt Per Ove, vi har tilgitt Stor(es)vik, vi tilgir alle. I det øyeblikk de ikler seg den røde drakten er alle tidligere svik glemt. Vi er store i kjeften i forkant, men når det kommer til stykket er det ikke grenser for hva vi tilgir. verdensmestre i brobygging vi!

naitsirk

blir vel som med tom sanne. eg bue ikkje på han,men like han ikkje heller.
hadde vel blitt sånn med ødegård.
men ka ska ein gjera om han kjem te brann då??
da e jo ikkje me so bestemme kem so ska spela for oss!

Mico

Quote from: "naitsirk"da e jo ikkje me so bestemme kem so ska spela for oss!


til en viss grad kan man nok det.... En gjeng med Birmingham-fans stoppet jo Bowyer-overgangen.

Larseren

NÃ¥ kan det jo hende at vi kan fÃ¥ han pÃ¥ billigsalg etter sesongen fordi RBK mÃ¥ rydde i stallen etter ikke Ã¥ ha vunnet noe som helst i Ã¥r  :twisted:

Er ikke den spilleren jeg liker best etter å at han valgte RBK, men jeg foretrekker ham foran Sanne og Knutsen

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Superjack

Quote from: "paf"
Quote from: "naitsirk"
når han fyrst takka nei og gjekk te rbk so trur eg alle bruer e brent.
ihvertfall for min del.

Snikksnakk. Vi har tilgitt Per Ove, vi har tilgitt Stor(es)vik, vi tilgir alle. I det øyeblikk de ikler seg den røde drakten er alle tidligere svik glemt. Vi er store i kjeften i forkant, men når det kommer til stykket er det ikke grenser for hva vi tilgir. verdensmestre i brobygging vi!
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Superjack"Er ening i Brann sine innkjøp av spillere, ikke kjøpe spillere som har vært gode i ca 1/2 sesong på ett dårlig lag i TL for store summer.


I så måte spørs det jo om PVM er noe for Brann.


Ja, det spørs. Kan veldig mulig være enda en opphauset mann. 10-15 millioner kan man kjøpe svenske og danske A-landslagsspillere for. Så da kan man jo se seg om litt lenger ut i verden enn til overprisede norske talenter.
Brannsupporter.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

hostesaft

Quote from: "Mico"
Quote from: "naitsirk"da e jo ikkje me so bestemme kem so ska spela for oss!


til en viss grad kan man nok det.... En gjeng med Birmingham-fans stoppet jo Bowyer-overgangen.
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

`Nisse

Quote from: "Alexåsane"


Den er jeg med på :wink:


Alexåsane

Quote from: "Xminator"


Ja du sier noe der, men spørs på Mjelde om han hadde valgt Haugen(vist han ikke hadde vært skadet) der i stedet for, eller guntveit. Mjelde har et hjerte for disse spillerne.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

HÃ¥kon Moldestad

ødegaard skulle til brann men han ville heller til et nedryks lag som rbk hahaha hehehe!!!!!! ødegaard må komme snart vi trenger ham . men vi hadde penger nok til martin å ødegaard.
rann bergens stolthet.

Klaus_Brann

Quote from: "naitsirk"blir vel som med tom sanne. eg bue ikkje på han,men like han ikkje heller.
hadde vel blitt sånn med ødegård.
men ka ska ein gjera om han kjem te brann då??
da e jo ikkje me so bestemme kem so ska spela for oss!


vet nå ikke helt på det...
Jeg hadde i alle fall ikke vært så sykt happy hvis Brann tenkte på å kjøpe Hulsker eller Gashi...to fæle spillere...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HÃ¥kon Moldestad

ødegaard skulle til brann men han ville heller til et nedryks lag som rbk hahaha hehehe!!!!!! ødegaard må komme snart vi trenger ham . men vi hadde penger nok til martin å ødegaard.
rann bergens stolthet.

fettnok

prøver du å være vittig?
ette går aaaaaldri bra!

KEO

Hadde ødegård valg Brann er det store sannsynligheter for at han hadde vert fast innventar i landslags troppen. Men dette er jo ren hypotese

Håper gutten velger riktig neste gang å spiller i rødt med stolthet.
Nu kør vi!

Stalin

Ja for alles mål her i livet er å spille for brann!

Go Up