• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Felt M tar seg opp sangmessig

Started by Estranged, June 20, 2005, 10:07:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Estranged

En herlig kamp, med god stemning.

Som sittesvin gleder det meg å registrere at Felt M i dag sang og danset (ja, faktisk...) mer enn normalt. Nystemten hørtes høyere enn vanlig, "Berømte Brann fra Bergen" ble sunget av hjertens lyst - og når "Rosenborg rykker ned" ljomet fra setene kom kamerateamene løpende og ville filme!

Håper dette kan markere slutten på et ellers stille Felt M, og at vi kan fortsette i samme stil!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

abe78

Godt! Jeg synes i det hele tatt at stemningen 'løsner' godt rundt på hele stadion. Det er nesten helt slutt på den tiden da vi satt og hørte på at Storestå sang. Deilig. Det eneste jeg savner er flere private initiativ på tifo i form av flagg og banner.
.og husk!

Skumling

Flott at flere og flere er med på syngingen. Men det er fremdeles mye å gå på. Greit at store stå ikke styrer showet så mye som før, men nå er det en tendens til at store stå og hansa synger hver sin sang, mens det et annet sted dras i gang en tredje. Samtidig altså. Må gå an å lande på en mellomting.

Northside

Quote from: "Skumling"Flott at flere og flere er med på syngingen. Men det er fremdeles mye å gå på. Greit at store stå ikke styrer showet så mye som før, men nå er det en tendens til at store stå og hansa synger hver sin sang, mens det et annet sted dras i gang en tredje. Samtidig altså. Må gå an å lande på en mellomting.


Grunnen til at ss og Hansa starter hvert sine sanger kommer av at vi ikke hører hverdandre, eks. byen e Bergen. NÃ¥r Hansa starter denne sangen sÃ¥ fÃ¥r vi den ikke med oss før dere tar skjerfene opp, noen fÃ¥r den ikke med seg før dere begynner Ã¥ synge igjen, dermed sÃ¥ blir denne sangen sunger en ekstra gang nede pÃ¥ ss :P  Slik e det med de fleste sangene, vi hører dere gjerne ikke før dere e komt halveis pÃ¥ sangen, men nÃ¥r begge tribunene synger samlet sÃ¥ e det elektrisk!

God steming var det! Men visste ikke at hansa også sang Rosenborg rykker ned? Uansett, bare bra det :D

Skumling

Quote from: "NorthsideFCDH"
God steming var det! Men visste ikke at hansa også sang Rosenborg rykker ned? Uansett, bare bra det :D


Var nok ikke bare Hansa som sang med da, det runget fra alle tribunene!

viks

Viser bare til underskriften min...

Det var sykt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Skumling

Hvor står det? Finner det ikke på nettet...

YadaYada

Quote from: "Skumling"Hvor står det? Finner det ikke på nettet...


Står i papirutgaven.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BL

Quote from: "viks"Viser bare til underskriften min...

Det var sykt...


Til og med felt W reiste seg og "hetset" tilreisende trønderpakk! Det gikk kaldt nedover ryggen min!!
Hansa-
Felt Z

TcK

det var litt av et volum på "rosenborg rykker ned"..

bevare meg vel, dette var stort.

tck
Jesus elsker alle barna

enavgutta

Sitter du selv på Felt M Estranged? Det feltet er vel alla en kongetribune å regne. Artig å høre at sittesvinene i silkeskjerf også kan klappe, synge, vinke litt og trolle litt de ôg :-P

Estranged

Quote from: "enavgutta"Sitter du selv på Felt M Estranged?

Ja, jeg gjør nok det. Trives godt der; gode plasser, fin utsikt, kort vei til pølseboden. Og når nå stemningen er på vei opp, "kan man ønske mer" (som en Liten Bjørn sang en gang...)?
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

enavgutta

Kjekt å høre. Kanskje Felt M kan ta over duetten "Sk Brann Bergens stolthet" med Store Stå når vi begynner å bli hese i stemmen :-)

Har ikke ord for hvor positivt det er at  stemningspÃ¥drivere her pÃ¥ forumet er spredt rundt om pÃ¥ Stadion - og tar tak i stemningen.  Tror forumkurven til publikum bare vil stige og stige fremover!! ...og nÃ¥ sitt klimaks den dagen vÃ¥r nye Stadion her klar. Da kommer det til Ã¥ bli helt vilt !

Go Up