• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tragisk

Started by R.I.P.Super-ray, June 19, 2005, 22:21:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Desverre å si det, men dagens tifo var tragisk. Om man kan kalle det tifo...
Herregud, et jævla laken med noe maling på!!

Ka er det i forhold til f.eks dette?:
http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/12841

Tragisk!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Northside

Laken med maling på= Banner :)
Flere slike lakener med maling på= flere bannere :)

Endre

NÃ¥ har Klanen 12.000 betalende medlemmer.. gir litt mer rom for Tifo-investeringer det!
Personlig lo jeg godt av dagens "laken".. synes det var drit-vittig :)

Nixon

Har man noe bra å si er det ikke så viktig hvordan banneret er. Synes den i dag var helt grei. Aktuell som den var med tanke på all feiringen som har vært de siste dagene.

Slike overdådige tifoer som man ser i Oslo krever at helt andre folk engasjerer seg.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BL

Regner ikkje med det var dette tifo-gruppen trengte 20 stykker for å få til. Så tror blandt annet du R.I.P.Super-ray kan takke deg sjøl for tifoen ikkje ble bedre, hvis du ikkje stilte opp på dugnaden då.

Syns forøvrig at tifoen var ganske bra. Trenger ikkje se så forbanna bra ut og koste flere titalls tusen for at det skal være bra.
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Desverre å si det, men dagens tifo var tragisk. Om man kan kalle det tifo...
Herregud, et jævla laken med noe maling på!!

Ka er det i forhold til f.eks dette?:
http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/12841

Tragisk!


i fjord hadde vi stor tifo mot RBK og ingen ting mot Vålerenga. I år hadde vi en helt ok tifo mot RBK og kommer nok noe bra på første hjemme kamp etter ferien(Vålerenga)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

R.I.P.Super-ray

Slutt med det der forbanna tullet om at "jeg ikke var der". Nei eg var der ikke. Grunnen er at jeg ikke gadd. Men jeg kan fortsatt synes "tifoen" var elendig fortdetom. Noe den var.!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Mr_Soma

Synes TIFO'en idag var tam rett og slett - artig banner, for all del.

Men kamper som

- Første hjemmekamp
- 16.Mai
- Rosenborg
- Vif

Som trekker opp i mot fult hus og enorm mediadekning, bør inneholde ett skikkelig "TIFO-Show".

Hvor ble det av alle ballongene idag forresten?

Skuffet :(

DJ_ADG

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Men jeg kan fortsatt synes "tifoen" var elendig fortdetom. Noe den var.!


Forklar kofor den var elendig.Var den elendig på grunn av at den ikkje var tidenes beste. Må tifo være i verdens klasse for det é bra?

Quote from: "Mr_Soma"
- Første hjemmekamp
- 16.Mai
- Rosenborg
- Vif
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SKB e BEST!!!

Helt greit banner, hadde forventet noe mer, men det e vel ingenting å syte over?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

DJ_ADG

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Du har tilgang til neste års terminliste?


Vi har no bare EN hjemme kamp igjen før VIF hjemme, é vanskelig å fåp til kjempe tifo te to så tette kamper.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

R.I.P.Super-ray

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Du har tilgang til neste års terminliste?


Vi har no bare EN hjemme kamp igjen før VIF hjemme, é vanskelig å fåp til kjempe tifo te to så tette kamper.


Derfor elendig tifo på begge? Bør komme opp med noe bra til VIF kampen..

Men hvorfor har vi ikke creppruller å konfetti lenger? Ser jo stilig ut.. Er jo også lett å skaffe. Jobbes det med dette i TG eller?
7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Du har tilgang til neste års terminliste?


Vi har no bare EN hjemme kamp igjen før VIF hjemme, é vanskelig å fåp til kjempe tifo te to så tette kamper.


Derfor elendig tifo på begge? Bør komme opp med noe bra til VIF kampen..

Men hvorfor har vi ikke creppruller å konfetti lenger? Ser jo stilig ut.. Er jo også lett å skaffe. Jobbes det med dette i TG eller?


FÃ¥r ikkje lov av Brann.

Men tifo er jo ikkje bare bare, det må læres som alt annet. ET har drevet med tifo i snart 10 år, BBB-tifo har drevet seriøst 2 sesonger.

Eg kommer ikkje med det der "jeg var ikke der"-tullet du snakker om. Eg var der heller ikkje. Men når tifo-gruppen sier de trenger folk for å klare dette, skriver ordrett at det går i vasken hvis folk ikkje stiller, så kan du bare skylde på deg sjøl eller alle de andre som sviktet. Istedet for å komme her og grine etterpå.
Hansa-
Felt Z

abe78

Synes dagens TIFO var bra! Banneret var godt laget. Problemet var at det så litt stusselig ut når det var så nakent rundt resten av tribunen.
.og husk!

BL

Hansa-
Felt Z

R.I.P.Super-ray

Hehe, en meget bra utvikling. Dette går veien :D
7 SUPER RAY - LEGENDE

Alexåsane

Dagens tifo var bra.  Men det ble for lite, men det som de hadde mener eg var bra.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Satan 3

Quote from: "BL"Vi kan jo se en "liten" utvikling...

2003
http://www.bataljonen.no/visbilde.php?id=571

2005
http://www.bataljonen.no/visbilde.php?id=2832


Den var veldig "liten".
Striler ut av Bergen

Klaus_Brann

Sitat R.I.P.Super-ray: "Jo jeg syns det er noe å syte over. BBB tifogruppen må være den mest tannløse gjengen av alle. Se på enga å lær."

Da hadde det vært fint om du stille på neste dugnad og viste folket hvordan det skal gjøres, siden det er så dårlig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

naitsirk

da må vel vera mulig å kritisera utan å delta.
reknar med du har sagt nokon stygge ord om bondevik,stoltenberg,hagen etc
blir du politikar fordi!!!!

Nemesis

Selfølgelig skal det gå ann å gi tilbakemelding til tifo-gruppen, men gjør det på en saklig måte, kom med forslag til forbedringer. Konstuktiv kritikk tror jeg de er åpen for, mens tilbakemeldinger som "lakenet var dritt dårlig" kan de spares for. I og med at jeg aldri har vært på en tifo-dugnad, så holder jeg stort sett kjeft når det gjelder kritikk....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

krøvel vellevold

Hvorfor i himmelens navn er folk så utrolig opptatt av dette tifo-greiene, at de etter en herlig 4-1-seier over RBK klarer å irritere seg over noe så betydningsløst? Tifo er koreografert og har jo ingentling med stemningen på kampen å gjøre! Tifo er kun egnet til å ta bilder av og sende til en eller annen tifo-side på nettet, og der blir vel ingen imponert over hva lille Brann får til uansett! Tifo kan være flott det, men jeg ser på det som en ekstra bonus. Ikke noe vi bør KREVE er helt fantastisk hver gang! Syns slagordet "100 år er nok, Bergen ut av Norge" var helt prima! Akkurat etter min smak!

Hvis folk er så hysterisk opptatt av farger, design, koreografi, glitter og stas at de kan irritere seg over mangel på dette, da vil jeg foreslå at de kjøper en dvd med Homsepatruljen, de 5 beste åpnings- og avslutningssermoniene i OL, eller tar seg en tur til et kommunistpropagandastevne i Nord-Korea. Der kan dere se 150.000 mennesker lage mosaikk-bilder dere aldri har sett maken til på noe fotballstadion.
Legg ned hele klubben!

viks

TIFOEN igår var enkel og genial. Poenget med TIFO er jo ikke bare at det skal være "stort og stilig", "lite og genialt" kan være like bra det. Vil tro det var mange som fikk seg en god latter av banneret igår, og da er jo litt av hensikten nådd, samt at vi fikk vist at vi ikkje fra Norge.

Klipp dere, få en jobb, og still opp på dugnad/meld dere inn i TIFO gruppen hvis dere er så utrolig kritiske. Hvis ikke er dere ikke berettiget til og kritisere. Blir som og la være og stemme med stortingsvalget, og så slakte regjeringen noen uker seinere...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

BL

Quote from: "krøvel vellevold"Hvorfor i himmelens navn er folk så utrolig opptatt av dette tifo-greiene, at de etter en herlig 4-1-seier over RBK klarer å irritere seg over noe så betydningsløst? Tifo er koreografert og har jo ingentling med stemningen på kampen å gjøre! Tifo er kun egnet til å ta bilder av og sende til en eller annen tifo-side på nettet, og der blir vel ingen imponert over hva lille Brann får til uansett! Tifo kan være flott det, men jeg ser på det som en ekstra bonus. Ikke noe vi bør KREVE er helt fantastisk hver gang! Syns slagordet "100 år er nok, Bergen ut av Norge" var helt prima! Akkurat etter min smak!

Hvis folk er så hysterisk opptatt av farger, design, koreografi, glitter og stas at de kan irritere seg over mangel på dette, da vil jeg foreslå at de kjøper en dvd med Homsepatruljen, de 5 beste åpnings- og avslutningssermoniene i OL, eller tar seg en tur til et kommunistpropagandastevne i Nord-Korea. Der kan dere se 150.000 mennesker lage mosaikk-bilder dere aldri har sett maken til på noe fotballstadion.



Hansa-
Felt Z

JhonnyBeGood

Synes tifo`en i går var helt grei, men er sterkt uenig at vi skal se til enga å lære/gjøre det samme så de. Det får vi uansett ikke til på mange år.

Jeg mener vi i brann og bergen bør gÃ¥ for kaos tifo og rable gal pÃ¥ tribunen, sier det igjen... Kasteruller og mange av de, toro ballanger  :roll:  og røyk
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Northside

Quote from: "R.I.P.Super-ray"]Jo jeg syns det er noe å syte over. BBB tifogruppen må være den mest tannløse gjengen av alle. Se på enga å lær


så då snakkes vi på neste dugand mr tifo-ekspert?

Kan det nevnes at Enga har 10 000 medlemmer mer enn oss? at de kanskje har MYE mer penger enn oss? At de har en bedre stadio å utføre tifo på? At folk stiller på dugnad der og blir ferdig med det de skal?

Hold skjeft å pell deg på en dugnad dersom du skal være så forbanna negativ!

Satan 3

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"]Jo jeg syns det er noe å syte over. BBB tifogruppen må være den mest tannløse gjengen av alle. Se på enga å lær


så då snakkes vi på neste dugand mr tifo-ekspert?

Kan det nevnes at Enga har 10 000 medlemmer mer enn oss? at de kanskje har MYE mer penger enn oss? At de har en bedre stadio å utføre tifo på? At folk stiller på dugnad der og blir ferdig med det de skal?

Hold skjeft å pell deg på en dugnad dersom du skal være så forbanna negativ!


Hvorfor skal folk stille på dugnader når man ikke eier et fnugg av interesse for tifo?
Striler ut av Bergen

Northside

Quote from: "Satan 3"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"]Jo jeg syns det er noe å syte over. BBB tifogruppen må være den mest tannløse gjengen av alle. Se på enga å lær


så då snakkes vi på neste dugand mr tifo-ekspert?

Kan det nevnes at Enga har 10 000 medlemmer mer enn oss? at de kanskje har MYE mer penger enn oss? At de har en bedre stadio å utføre tifo på? At folk stiller på dugnad der og blir ferdig med det de skal?

Hold skjeft å pell deg på en dugnad dersom du skal være så forbanna negativ!


Hvorfor skal folk stille på dugnader når man ikke eier et fnugg av interesse for tifo?


dersom de ikke eier et fnugg av interesse for tifo så trenger de ikke å stille, men det virker som denne personen bryr seg siden han har så ufattelig mye negativt å si. Dersom du ikke bryr deg om tifo så bør du jo ikke ha noe å klage over`?

Charlie Winters

[/quote]

Har vi dette banneret enda?
RANN vinner!

krøvel vellevold

Quote from: "BL"
Legg ned hele klubben!

SKB e BEST!!!

Ja, det ble jo brukt under Branntoget 16.Mai.
Men e det noen som virkelig liker dette banneret? SKal dette noensinne brukes igjen så bør Chess-reklamen av!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

Quote from: "SKB e BEST!!!"Ja, det ble jo brukt under Branntoget 16.Mai.
Men e det noen som virkelig liker dette banneret? SKal dette noensinne brukes igjen så bør Chess-reklamen av!


Koffor skal chess reklamen av da??
RANN vinner!

Northside

Quote from: "Charlie Winters"
Quote from: "SKB e BEST!!!"Ja, det ble jo brukt under Branntoget 16.Mai.
Men e det noen som virkelig liker dette banneret? SKal dette noensinne brukes igjen så bør Chess-reklamen av!


Koffor skal chess reklamen av da??


Hvorfor tror du????

kanskje fordi det e sponsor tifo? og vi vil ikke blir stemplet som et sponsor team, hvertfall ikke noe mer enn hva vi e.

Satan 3

[/quote] dersom de ikke eier et fnugg av interesse for tifo så trenger de ikke å stille, men det virker som denne personen bryr seg siden han har så ufattelig mye negativt å si. Dersom du ikke bryr deg om tifo så bør du jo ikke ha noe å klage over`?[/quote]

Jeg har da ikke klaget. Jeg bare spør.

Heldigvis er tifo interessen laber i byn.
Doruller og kinaputter  kan vi holde oss for god til.
Striler ut av Bergen

BL

Quote from: "Satan 3"Doruller og kinaputter  kan vi holde oss for god til.


Har vel også gjort det, hvertfall til nå.
Hansa-
Felt Z

Brannfrelst

Dessverre ble det totalt mislykket med alle ballongene som ble delt ut igår. De fleste bare kastet de vekk eller sprakk de. Synd,for det hadde ikkje vert så dumt i Hansa og Store Stå.
2.10.07-Gullet kom hem!

RC

Banneret var bra og bør brukes igjen, uavhengig av kamp. Men det bør henges opp ett sted og ikke kun når spillerene kommer ut. Men hvor?

Klaus_Brann

Sitat naitsirk: "da må vel vera mulig å kritisera utan å delta.
reknar med du har sagt nokon stygge ord om bondevik,stoltenberg,hagen etc
blir du politikar fordi!!!!"

Selvfølgelig...men noen av grunnene til at tifoene ikke alltid kan være like bra er vel så vidt jeg har forstått at det ikke er mange nok folk som møter opp og hjelper til...
Så hvis man har ønske om at tifoene skal bli bedre, så skader det ikke om det hadde vært enda større oppslutning i framtiden...
Det var det jeg mente...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "JhonnyBeGood"Synes tifo`en i går var helt grei, men er sterkt uenig at vi skal se til enga å lære/gjøre det samme så de. Det får vi uansett ikke til på mange år.

Jeg mener vi i brann og bergen bør gÃ¥ for kaos tifo og rable gal pÃ¥ tribunen, sier det igjen... Kasteruller og mange av de, toro ballanger  :roll:  og røyk


Det med ballonger var vel ikke helt vellykket i går??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

rikstad

NEI! tror eg så tohundre stykk UTENFOR stadion!
i e BRANN fra BERGEN

RC

Enig med JhonnyBeGood.
Mer kaostifo. Engen sin tifo er fin, noe som tilsvarer operaen de synger  pÃ¥ tribunen.
Vi skal ikke ha det sånn. Mer kaostifo (galskap), og det er IKKE ulovlig!

Kem var hun jenten som delte ut balonger utenfor inngang 9?

Snublefot

Quote from: "R.I.P.Super-ray"Slutt med det der forbanna tullet om at "jeg ikke var der". Nei eg var der ikke. Grunnen er at jeg ikke gadd. Men jeg kan fortsatt synes "tifoen" var elendig fortdetom. Noe den var.!



ER DET MULIG!!!!!  mener personlig at om du har mulighet til Ã¥ bidra for Ã¥ gjøre tifo bedre, men rett og slett ikke gidder.. sÃ¥ kan du heller se pÃ¥ det som blir laget og holde kjeft.. personer som deg er ufattelig irriterendes!!!

Snublefot

Flytter foresten selv til bergen om kort tid.. skal bli deilig..

studere pÃ¥ dagen, jobbe noen kvelder.. og se alt jeg kan av brann.., har ogsÃ¥ skaffet leilighet med utsikt over hansasvingen;)  ahh, blir sÃ¥ digg;)

og i denne anledningen vil jeg gjerne bidra med hjelp til Tifo gruppen ogsÃ¥. nÃ¥ som jeg først har mulighet til Ã¥ hjelpe til uten Ã¥ mÃ¥tte reise fra oslo til bergen... hvor melder jeg meg pÃ¥?  hehe

Go Up