• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo dugnad

Started by R.I.P.Super-ray, June 18, 2005, 18:48:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Tifogruppen innkaller til dugnad i morgen fra 2 timer før kampstart. Oppmøte ved inngangen til Bataljonens felt på store stå.

Minimumskravet for at planene skal kunne gjennomføres er etter sigende 20 personer, så møt opp og gi ditt bidrag for at Bataljonen-Tifo skal fortsette den positive trenden.

Som sikkert de fleste kan lese på forsiden..

Møt opp og hjelp til!

Men hva kan lages av 20 stk på 1 1/2 time?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Charlie Winters

Men hva kan lages av 20 stk på 1 1/2 time?[/quote]

Jævli mye kult!!!
RANN vinner!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Charlie Winters

E d noen "aldersgrense" for å være md???
RANN vinner!

Erik

2 timer før kampstart? Blir vell ikke raregreiene det nei..

BRANN gutten fra Os!

RANN<3

Charlie Winters

Quote from: "BRANN gutten fra Os!"


Ka mener du med 30 min????
vi skal jo møte 2 timer før!!
RANN vinner!

Erik

gudene vet, tipper det blir bluss og dritt for alle pengene.. noe tribunetifo blir det vell neppe..

Erik

Charlie: portene åpner 1.5 time før kampen, det vil si 30 min å gjøre noe på tribunen..

BRANN gutten fra Os!

Ka mener du med 30 min????
vi skal jo møte 2 timer før!![/quote]

vi slipper jo inn 1 1/2 time før!!
RANN<3

Charlie Winters

Quote from: "Erik"Charlie: portene åpner 1.5 time før kampen, det vil si 30 min å gjøre noe på tribunen..


sorry min feil
RANN vinner!

Northside

lukter tinnsoldater her eller noe slikt, de trenger sikkert frivillige... :)

Uansett, eg stiller!

Romani3

Kommer ganske sikkert..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Tifo-gruppen

Kan avkrefte blussing. Vi trenger minimum 20 personer to timer før kamp ellers vil det mest sannsynlig bli mislykket. Håper folk stiller opp.
Ser at du er like positiv som alltid erik! Synes å huske at du har vært spesielt invitert per sms på det meste av dugander uten at du har dukket opp noen ganger.Trenger jeg si mer?
Mvh Morten Talhaug i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Erik

Morten da, Du vet jeg er her for deg:D Men før kamper liker jeg best å vere på puben.. Må mann vere edru for å vere med på denne tifoen?? Har den noe aldersgrense?

sekto

Det er vel kun blussing som har hatt aldersgrense tidligere? Om det er ute, så tipper jeg at alle kan være med.. Jeg sier at de som kan, ung og gammel kan møte opp. Skulle du ikke kunne bidra, så er det ikke lange ventetiden til portene åpnes og du kan finne deg en plass.

Go Up