• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan kan vi publikum bidra til at Brann kan slå RBK ?

Started by florvaag, June 18, 2005, 15:58:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

florvaag

Foran kamper i e-cupen er det ofte fokus på at publikum må anstrenge seg ekstra for å hjelpe Brann på hjemmekampen. Morgendagens oppgjør mot Rosenborg er også en kamp hvor det kan være avgjørende at publikum virkelig tar i og hjelper hjemmelaget. Kampen er svært viktig og aldri før iår har det vel vært mer påkrevet at absolutt alle gir det man har i 90 minutter. Selv om RBK er rutinerte vil en støtte fra publikum oppimot det maksimale bety mye søndag kveld.

florvaag

Northside

Er det ikke bare til å synge for full hals i hele 90minutter og vel så det? Mener vi burde sunget sanger når de varmer opp også....

Kan også nevnes at denne kampen e viktig (som alle andre...), dersom vi vinner så ligger vi på 2 plass med 1 poeng mindre enn Start.
Dersom vi taper kan det se stygt ut. Viking leder over VIf og ligger dermed over oss, og dersom Start skulle vinne igjen så for de et stort forsprang samtidig som RævBK komme farlig langt opp!


Northside

Piping mot motstanderen når de har ballen funker ganske bra tror eg, vi skal selvsagt prøve å synge så mye som mulig, men noen pauser trenger vi, hvertfall med det temopet vi synger i for tiden. I disse "pausene" kan det dermed passe med piping når motstanderen har ballen så applaus og kanskje starte en ny sang når vi vinner ballen igjen?

Stalin

Noen av oss sliter litt med pipingen, har aldri lært meg plystreteknikken :P

mr-bolstad

Quote from: "Stalin"Noen av oss sliter litt med pipingen, har aldri lært meg plystreteknikken :P

ikke jeg heller!
holder meg til å gi folk fingen og slenge med leppen. hehe
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Mailman

Eg mener at Hanøy bør gå ut før kick off og i pausen og fyre opp publikum til virkelig å gi gi sitt bidrag. Han er en mann som kan dra publikum med seg og dermed kan vi "skremme" trønderne skikkelig før kampen settes i gang!
Men selvfølgelig er det viktig at vi som publik bidrar gjennom hele kampen. Eg skal hvertfall gjøre mitt...!
Del meg i to-
og det spruter
rødt og hvitt blod!

Erik

Hanøy burde fått sparken fra stadion for lengst.. verre drittspeaker skal mann lete lenge etter.. Vi trenger noen som kan lage liv, ikke bare spille drittmusikk å mase om sponsorer og neste kamper..

brannfrik

Quote from: "Erik"Hanøy burde fått sparken fra stadion for lengst.. verre drittspeaker skal mann lete lenge etter.. Vi trenger noen som kan lage liv, ikke bare spille drittmusikk å mase om sponsorer og neste kamper..


eg trenger ikkje å lete så lenge i alle fall. har kvallikkampen i bodø i fjor friskt i minne selv om eg bare så den fra tv skjermen;)

Erik

Terje er dypt savnet.. SS døde da Terje forsvant..

Nixon

Utrolig patetisk å skylde på Hanøy at stemningen til tider suger på SS. Terje Bø kom bort til SS i noen få minutter før hver kamp. Det var det. Resten av kampen måtte vi lage stemningen selv. For det har aldri vært tradisjon på Stadion at speakeren oppildner folk under kampen. Heldigvis!
Rød makt på Hansa

mr-bolstad

Quote from: "Charlie Winters"Kem e Hanøy og Terje???


du kan ikke være mer enn 10 år gammel!!

Du vet han mannen som snakker i mikrofon på stadion under kampen, han som sier hvem som nettopp scoret og forteller om feilparkerte biler og sånn det er hanøy!
sånne folk kalles speakere.
Terje (Bø) var speaker før Hanøy!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Charlie Winters

Quote from: "mr-bolstad"
Quote from: "Charlie Winters"Kem e Hanøy og Terje???


du kan ikke være mer enn 10 år gammel!!

Du vet han mannen som snakker i mikrofon på stadion under kampen, han som sier hvem som nettopp scoret og forteller om feilparkerte biler og sånn det er hanøy!
sånne folk kalles speakere.
Terje (Bø) var speaker før Hanøy!



ja no husker eg kem de er..
Synger ikkje ove thue en sang som terje bø e md i??
RANN vinner!

erikdale

f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

SKB e BEST!!!

Viste du ikkje kem HAnøy og Terje e, så e det dypt beklagelig.. Maks 10 år.
Tror at det blir bra stemning idag og håper at alle tribunen gir maks i 90 min!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrannSupporter

Noen som husker denne saken her?

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=1942&brann=46511d316f5011ec5552b0ffb87d5441

Var ikke selv på stadion men tror kampen gikk på TV. Mener bestemt at Ivar Hoff kommenterte kampen på TV 2 og mislikte sterkt Hanøys lille påfunn.

Strilen

Spørsmålet var: HVORDAN KAN VI PUBLIKUM BIDRA TIL AT BRANN KAN SLå RBK ?

Svaret er enkelt: Være oss sjøl!! Sånn vi alltid har vært!!

DJ_ADG

Quote from: "BrannSupporter"Noen som husker denne saken her?

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=1942&brann=46511d316f5011ec5552b0ffb87d5441

Var ikke selv på stadion men tror kampen gikk på TV. Mener bestemt at Ivar Hoff kommenterte kampen på TV 2 og mislikte sterkt Hanøys lille påfunn.


Det é tidenes beste spøk. Husker at så og si helle store stå sto å lo.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

grei

Jaså, ikke overraskende var det vel enkelte tilbakestående sjeler som presterte å le av det klovneriet. De hadde vel ledd like godt dersom Norsk Tipping ringte og sa de hadde blitt Lotto-millionær, for så å avsløre at det bare var en spøk. "Haha, den var god du, et lite øyeblikk trodde jeg at jeg var rik". Stor humor.


monzilla

hanøy bør begynne å kommentere bortekamper igjen....

R.I.P.Super-ray

Quote from: "monzilla"hanøy bør begynne å kommentere bortekamper igjen....


Og holde seg til det...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up