• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hoseth takker nei

Started by Leffen, June 17, 2005, 20:42:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Vet ikke hvem som stod klar med lommeboken for å få hoseth til brann, men det positive er vel at samme person/gruppe vil bruke pengene på en annen spiller til samme sum...

Min teori:  

-6mill for kvisvik.

- Brann bruker sin andel av pengene på TFL

- Vollvik spytter i litt ekstra og kjøper inn en spiller til samme sum som skulle gå med til hoseth kjøpet (6-10 mill)

Spørsmålet er vel om PVM er "stor" nok i Vollviks øyne. Han sa jo som kjent at en skulle bidra med en forsterkning, ikke talentutvikling. Så det spørs om Vollvik ser pr-verdien i PVM..
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

viks

Quote from: "Nemesis"Spørsmålet er vel om PVM er "stor" nok i Vollviks øyne. Han sa jo som kjent at en skulle bidra med en forsterkning, ikke talentutvikling. Så det spørs om Vollvik ser pr-verdien i PVM..


Idar er en gambler, elsker jo poker så hvorfor ikke? Han har vel fått med seg at PVM har vært matchvinner de to siste for kamma, samt at han har tilegnet seg kallenavnet "Mjøsas Beckham".

Tror mer og mer på PVM. Uansett så er jeg hundre prosent sikker på at Raymond ikke forsvinner, før en annen har satt navnetrekket sitt på en kontrakt, gjerne PVM!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

fettnok

tror nok at brann er kommet langt med tanke på erstatter til kvisvik, tror ikke de venter til langt uti august med å finne erstatter. men jeg skjønner ikke hvorfor folk bare tenker norsk. han ene dansken har vært nevnt men bortsett fra det er det dødt. tror nok brann tenker lenger en landegrensen i denne sammenhengen, å de kommer nesten garantert til å bruke myyyye cash på en erstatter.
ette går aaaaaldri bra!

Xminator


fettnok

leste i avisen at hoseth visstnok skulle ha sendt en melding til siem å spurt om han kunne få spille de. haha!
ette går aaaaaldri bra!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Quote from: "nummer9"Stallfyll? Hoseth? No e du morsom. Alle her inne kan vel med hånden på hjertet si at Hoseth er en spiller med bedre fotball-kvaliteter større enn endel av spillerne som har startet kamper for Brann denne sesongen.

At mannen kan virke høy på pæren, arrogant osv osv, er vel egenskaper vi liker blannt våre egne, men hater hos motstanderen, spesiellt om de kan brilljere på banen som Hoseth i tillegg.

Synes hele saken er litt rar, Hoseth har ryddet ut av skapet sitt: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=ZDLDF5YTAFFZPQFIMUNCFEQ?articleID=80714, men samtidig er det visstnok ikke vært samtaler med VIF enda: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80720

Enten er dette lurendreierspill fra Hoseth oh VIF sin side, eller hva om det er POL sin ide hele greien, og han virkelig kommer til Brann likevel? Bare tiden vil vise...


Hoseth hadde aldri slått ut Scharner eller Andresen på Brann sitt lag. Han kunne spilt på kanten hvis Kvisvik stikker, men han vil ikkje spille der. Derfor kaller eg han stallfyl.
tå på Brann

monzilla

er forskjell på å ha bred stall og stallfyll. I noen kamper trenger man en type spillere, i andre trenger man en annen. Jeg liker å kalle det for bredde i stallen.

Xminator

Man henter ikke en Hoseth for å sette han på benken. Nå rekker Hoseth nedturen i VIF :) Og Brann tar forhåpentligvis steget opp i kvalitet og kontakter Hamkam :p

Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/molde/article410578.ece

Også Molde føler seg ført bak lyset av Hoseth.

Etter sitater som dette:
QuoteAt han endret oppfatning er ikke sjokkerende, men litt uventet. Med Magne må man imidlertid være forberedt på alt, sier Silseth.


: er det kanskje like greit han ikke spiller for Brann.

enavgutta

Det er tydelig at det er krise i Vålerengen om dagen. De vil kjøpe alt fra alle nå. Hoseth er kjøpt og nå vil de ha PVM også. To venstrekanter. FLotte greier. Vi gleder oss til å slå pakket senere i sommer !

naitsirk

trur vel vif ska slita med å punga ut mellom 15-20 mill for to spelara.
trur rekdal va interessert før hoseth kom

espen

Det er Greit at Hoseth er en klyse og kanskje ikke noe vi vil ha i Brann.. Men han er jo fortsatt en meget habil spiller av landslagskaliber, jeg overasket at folk jubler over at en av våre største konkurenter har forsterket laget på den måten..

Selvom vif ikke har prestert så utrolig bra i det siste synest jeg de har en skremmende sterk stall. Er det noe som er verre enn at RBK tar sitt 14 seriegull må det være at VIF får smykke seg med tittelen..

Men for all del, etter vi har handlet vinger og forsvar i sommer så er det ingen som kan ta oss igjen. Med eller uten Hoseth, Adriano eller Maradona (forøvrig ingen connection mellom de forenevnte)

Geir

Merkelig med Hoset og Rekdal. Før skjelte de hverandre ut for alt de kunne komme på, og i dag sier de begge at de ikke mente noe med det. Hyklere hele gjengen.

Tenk dere Hulsker, Berre, Gashi og Hoset på samme lag. Det laget blir lett seriemester i både sutring og ufinheter
ndelig SERIEMESTER

Leffen

en ting er at hoset er en sutrete klyse, som jeg er glad jeg slipper å se i den røde drakten.
en annen ting, er jo at han ikke primært er venstrekant i det hele tatt. han liker seg best sentralt på midten, eller i hengende rolle bak spissene. og det er vel ikke akkurat her vi trenger forsterkninger?
tror ikke han hadde taklet presset i bergen uansett, lille jenta som han er.

enavgutta

Hoseth har sikkert tøs som bor i Oslo. Dessuten passer utelivet der borte bedre karer som går i dress og silkeskjerf. La de få styre på ! No e det vi som skal vise Norge !

BL

Les dagens vg folkens. Tror det er like greit at vi ikkje fikk han til klubben. Skulle egentlig til Molde, så var Brann, FCK og de fleste trodde at Hoset også var enig om en overgang men så i 12.time sender gutten en SMS av alle ting til Kjetil Siem og spør om kanskje de vil kjøpe han....?

Finnes mye bedre enn dette!
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Quote from: "BL"Les dagens vg folkens. Tror det er like greit at vi ikkje fikk han til klubben. Skulle egentlig til Molde, så var Brann, FCK og de fleste trodde at Hoset også var enig om en overgang men så i 12.time sender gutten en SMS av alle ting til Kjetil Siem og spør om kanskje de vil kjøpe han....?

Finnes mye bedre enn dette!



- Jeg har forståelse for at Brann er skuffet og forbannet. Jeg vet at Mons hadde snakket med Magne, og at han hadde gitt signaler om at Brann var interessant, sier Lillejord.

rødesk

drit i hele fyren.. han e en stor klyse
oen må gå...!

Go Up