• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

laget

Started by HappyRoy, June 17, 2005, 10:46:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HappyRoy

Hvem som skal starte.?? Etter kampen i går ser jeg i avisen id ag at Mjelde vurderer å bruke Miller på topp. Det er vel og bra det, men hvem skal isåfall vike plass? Robbie? Kanskje han ikke er i sin beste form, men alternativet på høyrekanten er så dårlig at jeg mener at man ikke har råd til å ta sjansen på å la sanne spille fra start kun for at miller skal spille spiss. da er det bedre å la miller være på kanten og bruke robbie på topp. Blir litt tragikomisk om man velger å la winters sitte på benken og lar sanne starte på høyre.

Toa

Syns ikke det å bruke Winters på høyre er så dårlig idé. Mener han passer bedre inn der enn Miller.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

abe78

Er Knudsen skadet? Han må da være mye mer aktuell på kanten enn Sanne.
(Til dere som stadig hetser Knudsen - han fungerte greit på den plassen i Cupfinalen og i Semi-finalen i fjor)
.og husk!

pusuren

Quote from: "abe78"Er Knudsen skadet? Han må da være mye mer aktuell på kanten enn Sanne.
(Til dere som stadig hetser Knudsen - han fungerte greit på den plassen i Cupfinalen og i Semi-finalen i fjor)

men har vært dårlig de kampene han har spillt i år..

Xminator

Ut fra disposisjonene til Mjelde de siste kampene virker det som Sanne blir sett på som en bedre spiller enn Knudsen. Stemmer ikke nødvendigvis med min oppfatning av spillerene, men det er tross alt Mjelde som tar ut laget.

Eksempelet er mot Viking der Guntveit tok venstre og Sanne høyre - Knudsen ble sittende.

Hadde jeg tatt ut laget ville Miller fortsatt på høyre og Winters på topp. Ikke nødvendigvis fordi Miller ville gjort det dårlig på topp, men fordi laget da totalt sett stiller sterkere.

Go Up