• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skotte på vei?

Started by viks, June 17, 2005, 08:07:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article408434.ece

Hurtig midtstopper som ikke fikk forlenget med Aberdeen...Kommer over for og se på forholdene..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Vi liker jo skotter. Men det er vel ikke et kvalitetstegn at han ikke fikk forlenge med Aberdeen. Uansett spennende med en rask midtstopper til en forandring!
Rød makt på Hansa

2rB

Kommer ann på hvorfor han ikke fikk forlenget...

Var det ikke Miller vi fikk pga at vi kunne tilby mere i lønn?

Kanskje det er lønnen det står på i denne saken også?

*undersøke litt mere*

jegløh

Quote from: "Nixon"Men det er vel ikke et kvalitetstegn at han ikke fikk forlenge med Aberdeen.


Ja og nei. Er vel neppe et overmenneske hvis ikke Aberdeen vil ha ham. Samtidig må vi erkjenne at om CM og RW hadde lykkes i Skottland hadde de nok ikke vært her.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "2rB"Kommer ann på hvorfor han ikke fikk forlenget...


Ryktene sier at en av grunnene er at han hadde en veldig bra kontrakt som Aberdeen ikke har råd til å forlenge.
Rød makt på Hansa

viks

http://www.ex-canaries.co.uk/news/gossip2004.htm

Var jo linket til Norwich så sent som 18 februar i år...Uten at engelske transfer rykter er så veldig pålitelig..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jegløh

Er det ingen ende på dine kilder, viks?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "jegløh"Er det ingen ende på dine kilder, viks?


google.com:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

mobli

Quote from: "viks"http://www.ex-canaries.co.uk/news/gossip2004.htm

Var jo linket til Norwich så sent som 18 februar i år...Uten at engelske transfer rykter er så veldig pålitelig..



Og Kilmarnock, så sent som 28. mai:

http://www.sundayherald.com/49987

Quote


Ser ut til at penger er det store problemet for Aberdeen, de gikk visstnok i administrasjon i år.

2rB

La inn diverse linker til Press & Journal om PHIL MCGUIRE her:

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?p=60876#60876

For dei ekstra leselystne :)

Ben Dover

Mjelde uttaler på Brann.no at Charlie, Cato og Robbie mener at Phil holder godt tippeliganivå. Høres bra ut, vi trenger fart i midtforsvaret.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4185
lsker Brann

Rudi

Hvis det er fart Mjelde er ute etter kan han bruke jo bare bruke Klock, det er hans store styrke i forhold til Soma og Olafur. Skjønt jeg har vanskelig for å se hvem som skal ut av laget, Olafur er den som har spilt best hittil i år og Soma har jo klippekort, tiltross for etter det jeg skjønner laber innsats på trening.
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Xminator

Quote from: "Rudi"Hvis det er fart Mjelde er ute etter kan han bruke jo bare bruke Klock, det er hans store styrke i forhold til Soma og Olafur. Skjønt jeg har vanskelig for å se hvem som skal ut av laget, Olafur er den som har spilt best hittil i år og Soma har jo klippekort, tiltross for etter det jeg skjønner laber innsats på trening.


Er ikke Klock skadet da? Det er sikkert en grunn til at han er fraværende på 2. laget.

Nixon

Quote from: "Rudi"Hvis det er fart Mjelde er ute etter kan han bruke jo bare bruke Klock, det er hans store styrke i forhold til Soma og Olafur.
Rød makt på Hansa

Kristin

klock har i enkelte kamper, virket litt klomsete liksom...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Stoffi

Noen som fikk med seg kommentaren til Mcguire om publikum? Han sammenlignet stemningen med Old Firm oppgjør, og sa og at vi var mye mer høylydt enn Aberdeen sitt publikum, som ligger på 20000 mennesker.

Liker han allerede ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Han sa vel strengt tatt at det ikkje var oppimot Old firm oppgjør,men at det var mye bedre enn Aberdeen sine kamper det stemmer!
2.10.07-Gullet kom hem!

Rudi

Klock er skadet ja, men sannsynligvis tilbake over ferien. Og strengt talt har han ikke mer en fire innhopp på a-laget, så å vurdere klomsete ut fra det synes jeg blir litt drøyt. Men han har mer fart enn de vi har idag, holder følge med Winters på trening hvertfall, det burde være nok spør du meg.
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

enavgutta

Stoffi, det er kjekt å høre den nye skotten berømme Stadionpublikummet, men vi kan vel heller ikke legge skjul på at den årlige Rosenborg kampen er det nærmeste vi kommer 16 mai stemning på Stadion.

naitsirk

trur nok stemninga mot enga blir rimelig grei

Skotten

Quote from: "Brannfrelst"Han sa vel strengt tatt at det ikkje var oppimot Old firm oppgjør


Kanskje han sa det, kanskje ikke. Jeg velger å tro at han sa det.

Og da følger jeg egentlig bare opp mine forpliktelser som Bergenser.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Go Up