• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptråd Brann-RBK

Started by Superjack, June 16, 2005, 15:39:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Brannsupporter.

Lurkin

Heller Miller enn Knudsen. Vi skal VINNE og da trenger vi gode spillere fremover.

Ellers tipper jeg vi vinner 4-2, med 2 mål av Raymond, 1 av Bengt og 1 av Robbie..
Berømte Brann fra Bergen

rikstad

Menar at Millar bør spille fra start av to grunner!: han e kansje ikkje så rask men hvis han blir tent ska eg si dg at han løpar for å få den ballen!
Menar også at han har MYE bedre innlegg en Knudsen har!
Så får vi heller bytte han ut!
i e BRANN fra BERGEN

KennethS

Knudsen? kjøss meg baklengs!
tå på Brann

SKB e BEST!!!

Vær så snill å ikkje la Knudsen starte!!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Eikeland

eir Hasund



sekto

Andresen sa vel at han spilte om laget trengte han. men da ble det med risiko for å forverre skaden.

Hvordan det blir med Winters tipper jeg ikke blir klart før på formiddagen.

BrannSupporter

Quote from: "rbk1985"Blir det fullsatt stadion?


Det var solgt 16179 billetter fredag kl 16:00 og kapasitet er på 17 600 så det blir nok opp mot fullsatt ja.

SKB e BEST!!!

Blir nok folksomt på Stadda idag tross det stygge været.. Typisk Bergen-øse-pøse vær så det blir nok Brann dominans idag;)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

Quote from: "SKB e BEST!!!"Blir nok folksomt på Stadda idag tross det stygge været.. Typisk Bergen-øse-pøse vær så det blir nok Brann dominans idag;)


d har jo meldt fint vær til i kveld!!!

16 grader og overskyet.
RANN vinner!

naitsirk

ser ikkje ut som fin vær no, men været drit eg rett og slett i.
viktigare om spelarane spele fint!!!!

SKB e BEST!!!

OK metrolog Charlie! Du har jo vist at du e så pålitelig på flere av innelggene dine her, så hører nok på deg! :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Quote from: "SKB e BEST!!!"OK metrolog Charlie! Du har jo vist at du e så pålitelig på flere av innelggene dine her, så hører nok på deg! :lol:

Er vel ganske pålitelig når det samme står på Storm sine sider? Om værmeldingen er riktig er en annen sak.

BrannSupporter

Det er kun solgt 300 billetter fra fredag til i dag hvilket betyr at det fortsatt er 1000 ledige plasser. Jeg tipper at de aller aller fleste som skal på kamp i dag har billett på forhånd noe som dessverre kan bety at det ikke blir heeelt fullt i kveld. Tipper tilskuertallet vil bli mellom 16 500 og 17 000.

SKB e BEST!!!

Det e jo et bra tilskuertalll det! Med mindre det blir opplett snart kommer det kanskje ena færre..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

naitsirk

ikkje bra nok når da e rbk me spela mot.uansett vær og om kampen går på riksdekkande tv

Charlie Winters

Quote from: "SKB e BEST!!!"OK metrolog Charlie! Du har jo vist at du e så pålitelig på flere av innelggene dine her, så hører nok på deg! :lol:


http://www.storm.no/vgnett/Default.aspx?utmx=298799&utmy=6699620&meter=0&sted=Bergen

LOL
RANN vinner!

SKB e BEST!!!

jada, har fått med meg det! Eg ber på mine knær om tilgivelse;D
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

Quote from: "SKB e BEST!!!"jada, har fått med meg det! Eg ber på mine knær om tilgivelse;D


du e tilgitt
RANN vinner!

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bhreannnrik

Deilig første omgang! Kanskje noe surr i forsvar å diverse fetling:P
Men nå håper jeg ikke de legger seg bakpå men fortsetter å presse!!

andy

Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

tab

Dette er vel den beste 2 omgang Brann har spilt. Vi har jo full kontoll. Er som å se RBk å gammle dager. Brann presser og RBk lager mål. I dag er det Rbk som har spillet og Brann som lager mål. Syns det er bedre slik jeg. Scharner er stor i dag sammen med Miller. Vil også hylle en små skadet Andresen jeg. Blir ikke lett å komme inn på midtbanen til Brann nå....

nummer9

Dette var DIGG DIGG DIGG!

Super innsats av samtlige idag, og bare ett feilskjær. Utrolig deilig :)

Andrés

Quote from: "Superjack"Jeg håper Knudsen spiller i stedet for Miller pga sin løpskapasitet og evne til å legge seg godt ute på kanten og holde bredden i Spillet.
RBK har fortsatt en enorm løpskapasitet i laget, og det blir da viktig å kunne ha spillere som har muligheten og viljen til å løpe hjemigjen hver gang.
Det er også risikabelt om Miller forsøker å gå skrått inn i banen og mister ballen, noe han ikke såp veldig sjelden gjør. Dette vil RBK utnytte maksimalt.
Så kan heller Miller komme inn om Brann har fått en sikker ledelse, og RBK forsvaret begynner å bli litt slitne i de gamle bena sine.


Jeg er sikker på at du synes det er like greit at Miller starta:-D


Fy eff så herlig folkens!!!! 4-1! Kan det bli bedre? To viktige kamper igjen før pausa, må holde fokus no!!!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?


brannsupporteren:-D

Fantastisk kamp, dette var utrolig gøy :D  VI TAR GULLET FOLKENS!!!!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

`Nisse

Forsvaret fungerte bra idag!! Synes Siggurdson var god!! Miller var i en klasse for seg og jeg tror han er en mann for spissplassen. Herlig opplevelse.

Nixon

Quote from: "Xminator"Guntveit gjør jo en grei jobb på "kanten".


Registrerer at du skriver "kanten". For jeg skjønner ikke hvorfor Guntveit hele tiden skal trekke inn mot midten. Vi mister jo helt et alternativ å spille på når vi skal angripe. Og det skaper ofte overtall mot Kristjan på backen. Nei, vi trenger en som kan holde bredden og skape noe med fart og teknikk. Håper TFL er klar til uken!

SÃ¥ du tok ikke turen nedover Xminator? Tipper du angrer litt?:) For dette var legendarisk!!!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Endre

Synes det er utrolig deilig å ha Helge Haugen tilbake. Når vi tar ledelsen er det helt konge å hive han innpå, får han ødelegger nesten alle oppspillsmuligheter for motstanderen, også kan han gi ballen til Martin som setter i gang en kontring.
Brann er blitt bedre å ri på ledelse med Haugen på plass, og dette tror jeg kan bli utrolig viktig!

Nixon

Hele laget jobbet så utrolig mye bedre i 90 minutter nå enn tidligere i sesongen. Og er enig i at Helge var god med det han er så god på. Gav ikke trønderne fred et sekund!

Nå sitter jeg egentlig bare venter på Kveldsnytt kl. 23.20 på NRK. Gleder meg til å se skåringene!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

hocey

Du er ikke den eneste som venter på kveldsnytt. En merkelig kamp synes jeg men kanon resultat. Det var en periode i første omgang som er årsverste, hvor spesielt kalven slet utrolig mye, mye grunnet slett defansiv jobbing av Kvisvik. Kampen var vel også jevnere enn kanskje res skulle tilsi, men Brann vant meget fortjen til slutt. Høyrebacken derimot gjorde en meget solid innsats i dag. Endelig må jeg få gratulere Mjelde med endelig treffe med byttene. Haugen er konge når en skal ri ledelse samt at det var bra å få Scharner ut på kanten for demme opp for angrepene. Miller bør få 10 i morgen. Så ikke i det hele tatt feile valg og mannen er kreativ kraft uten side stykke i Norge.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Skotten

Quote from: "brannsupporteren:-D"Fantastisk kamp, dette var utrolig gøy :D  VI TAR GULLET FOLKENS!!!!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Xminator

QuoteSÃ¥ du tok ikke turen nedover Xminator? Tipper du angrer litt?:) For dette var legendarisk!!!


Egentlig ikke, klokken 8 kamper blir forbannet sent hjemme. Da er det bedre å lide seg gjennom det på TV og heller være våken og skuffet på jobb dagen etterpå. Nå blir det en dag med smil fra øre til øre - og våken :p

Er ikke sikker på om Guntveit gjør så galt i å trekke innover på banen. Noen vingspiller var han jo ikke, men lurer egentlig på om det er en typisk vingspiller vi trenger. Joda, fart må nye spillere ha, men også midtbane-egenskapene. PVM hadde fylt rollen på venstre perfekt. Er mer usikker på om TFL fyller høyrekanten i 4-4-2 like bra.

SKB e BEST!!!

herlig,herlig,herlig,herlig
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Candyman

Quote from: "Skotten"
Quote from: "brannsupporteren:-D"Fantastisk kamp, dette var utrolig gøy :D  VI TAR GULLET FOLKENS!!!!

SÃ¥pass ja? Hvor bor du da?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

R.I.P.Super-ray

7 SUPER RAY - LEGENDE

viks

For en kamp, for en stemning (bortsett fra på en en). Du verden så deilig det er og være Brannsupporter for tiden...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Candyman

I lengste laget det, hehe.
Spark meg i balla så herlig å knuse RBK!! ??

Herlig kamp i dag, mye fart, spenning, knuffing, 3poeng til Brann, kort sagt alt som hører hjemme i en god fotballkamp.
Skal bli fint å gå på jobb i morgen, stoppe kjeften på ett par trøndere, hvis de ikke tar seg en tredagers da.......!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

brannfrik

nåkke av det sykeste eg har vært med på! 6 år siden sist og vi knuser pakket med 4-1!

livet e herlig!

Estranged

Quote from: "RBK.no forum"For dette går rett og slett ikke an! Tror vi tapte for seriemesteren i kveld. Nå får vi bare håpe at vi hjelper Bergen og Brann på veien ved å snuble inn et par mål mot Rekdals ufattelig dårlige potetsekk av et lag neste helg.

Er tydeligvis noen oppe i Trøndelagen som synes Brann skal vinne serien i år. Godt å se at de vil prøve å hjelpe ved å slå VIF.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

andy

Har danset meg gjennom Oslos gater til stor bravur i kveld - det var så ufattelig deilig å slakte bartepakket! (jeg unngår bevisst å bruke begrepet "helt sinnsykt", siden dette er forbundet med spurver fra et lavmåls teveprogram). Nå må vi bare hente en erstatter for Super-Ray - noen som så målet til Vaagan Moen mot Odd i dag? Hint, hint...
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

StoreS gutt 16

Drev med  litt rekruttering til vÃ¥r lille "menighet" idag, sÃ¥ jeg tok med far og en yngre bror.

Vil bare takke samtlige bergensere og andre som bidro til å skape den flotte kampen! Dette var knall og min lillebror er definitivt solgt for mange år fremover:D

NÃ¥ er det bortetur til Skien som stÃ¥r for tur!!! (men uten brutter`n)  :wink:

Mick

Dette var utrolig!!!!! Lenge siden alle på Brann har spilt så bra. Nå må vi bare holde hodet kaldt og slå de to lagene som vi SKAL slå Odd og Ham-kam. Klarer vi å spille halvparten så bra som vi spilte idag, så grisebanker vi de.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

kabelmann

Halvparten? Tror vi må spille dobbelt så bra for spillet idag var ikke fryktelig mye å rope hurra for. Etter RBK-scoringen var Brann skikkelig ute å kjøre og vi var heldige som slapp flere baklengs.

Det må full skjerpings till mot Odd og Ham-kam for jeg tror ikke det vi presterte igår vil være bra nok mot et desperat Odd-lag.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Go Up