• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skotsk på topp mot Løv Ham

Started by sekto, June 15, 2005, 14:41:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Laget mot Løv Ham er klart, og det blir skotsk angrepsduo. Endelig så kommer vi til å ha to spisser som snakker samme språk. Noen vil kanskje poengtere at Mac'en snakker engelsk, men alle som har hørt Miller og Winters snakke, så vet de at det ikke kan kalles engelsk.. :0P

Hele laget:
Thorbjørnsen; Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Knudsen; Sanne, Haugen, Scharner, Kvisvik; Winters, Miller
På benken: Haraldsen, K. Walde, Guntveit, Storesund, A. Walde, Sæternes

Skal bli artig å se Thorbjørnsen igjen. Se om han klarer å bygge videre på det gode han gjorde i kampen mot Viking.

Xminator

Kalvenes vraket så solid at han ikke får sitte på benken en gang? :) Så dårlig var han ikke :p

mobli

Quote from: "sekto"Noen vil kanskje poengtere at Mac'en snakker engelsk, men alle som har hørt Miller og Winters snakke, så vet de at det ikke kan kalles engelsk.. :0P



Tror skotsk aksent blir kalt for "sheepshaggerish" her i England.
Blir spennende å se hvordan de to spiller sammen på topp. Ikke det at jeg får sett kampen, så jeg må nøye meg med Norge-Sverige... ;o(

Nixon

Tror kanskje ikke vi bør slå langt og høyt med disse to. Skjønt LøvHam har jo han lille tette i midtforsvaret, Frode Eide eller noe. Han kan de kanskje slå i luften...:)
Rød makt på Hansa

Northside

Går sikkert fint med to skotter i spissen :wink:

Håper Thorbjørnsen får enda en god kamp!

Når vi først snakker om kampen, hvor skal vi stå? Bare samles under taket?

SKB e BEST!!!

Hørt rykter om at vi samles under taket ja.. Bergensvær e meldt!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

enavgutta

Greit å la Charlie få kjøre seg litt på topp også. God stemning.

Go Up