• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Konspirasjonsteori rundt Raymond

Started by sekto, June 15, 2005, 13:58:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto


Xminator

Jeg støtter meg mer til den med at Mjelde og Kvisvik ikke er venner :)

Alexåsane

Du sier noe her, men at han er beordret tviler eg mye på.. Men at Chess tjener utrolig mye på dette er det INGEN tvil om.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

sekto

Quote from: "Alexåsane"Du sier noe her, men at han er beordret tviler eg mye på.. Men at Chess tjener utrolig mye på dette er det INGEN tvil om.

Langt fra seriøst ment dette, bare syntes det var noen artige tilfeldigheter..

Geir

Kan det ikkevære at Raymond virkelig har hjemlengsel da??  Jeg skjønner ham isÃ¥fall godt. Jeg har hjemlengsel fra mitt eksil i Tiggerstaden og vender nesen hjem i sommer. SÃ¥ er det hjemlengselen, sÃ¥ forstÃ¥r jeg ham og ønsker ham lykke til i fremtiden (unntatt i kampene mot Brann, da)
ndelig SERIEMESTER

Alexåsane

Quote from: "sekto"
Quote from: "Alexåsane"Du sier noe her, men at han er beordret tviler eg mye på.. Men at Chess tjener utrolig mye på dette er det INGEN tvil om.

Langt fra seriøst ment dette, bare syntes det var noen artige tilfeldigheter..


Ja skjønte det... skulle isje forundre meg om verden hadde blitt sån. Penger penger penger..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "sekto"


Allerede 24. februar da nyheten om at Chess skulle sponse Fredrikstad skrev jeg dette på forumet. Trådstarteren mente at Vollvik var en hore.



Om det er Vollvik som har beordret Kvisvik til Fredrikstad er vel litt tvilsomt. Men at overgangen har blitt enklere ved at Kvisvik har en jobb Ã¥ gÃ¥ til og dermed er sikret  Ã¸konomisk i fremtiden, er det ingen tvil om. Og Vollvik ser nok ingen grunn til Ã¥  hviske sin gode venn Kvisvik i øret at han bør bli i Bergen. Han er sikkert allerede godt i gang med Ã¥ ruste opp salgsavdelingen sin i Ã?stfold...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nemesis

Quote from: "Xminator"Jeg støtter meg mer til den med at Mjelde og Kvisvik ikke er venner :)


Har han vært bortpå konen til MIM? :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

viks

Quote from: "Oppreist"


Helt enig med deg! Blir helt feil og lansere slike konspirasjonsteorier når man ikke har noe konkret og komme med. Blir jo som og dømme noen uten rettsak.

Tror vi skal slå oss til ro med at Raymond har kommet til et punkt personlig og evnt sportslig der han vurderer det som best og vende nesen hjemover.

Vi skal heller være takknemmelig for at Idaren vil hente inn en forsterkning/erstatter for oss. Før eller siden hadde Raymond uansett dratt/ikke holdt mål sportslig, så da kan det være på sin plass med nytt blod, selv om jeg syntes det er trist.. Vi bør heller fokusere på og gi Raymond en verdig avskjed hvis nå dette blir aktuelt..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

elblottto

ergen til eg dør...

Nixon

Quote from: "Oppreist"Jeg er blant de første til å felle tårer over at Raymond er på vei bort - men tror ikke vi skal laste Chess for dette.


Selvsagt ikke. Men jeg tror nok at Vollvik og Kvisvik har sett denne dagen komme og tatt sine forholdsregler for å være i rett posisjon.
Og helt enig i at Chess må få lov til å tjene penger.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

sekto

Quote from: "sekto"Langt fra seriøst ment dette, bare syntes det var noen artige tilfeldigheter..

Siden det ser ut som ikke alle helt har skjønt det, så får jeg sitere meg selv.

kabelmann

Er folk helt blottet for humor?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

KEO

La nÃ¥ Idaren fÃ¥ tene penger pÃ¥ Kvisvik i Fredrikstad, Kvisvik har gjort en kjempe jobb i klubben vÃ¥r og det skal vi være meget takknemmelig for!! vi hadde vell vert pÃ¥ Høddvoll neste helg hadde ikke Volviken skrapet penger sammen til Brann.  Det som er positivt er at han er forsatt innteresert i Ã¥ bruke penger pÃ¥ klubben, og at han fÃ¥r god pr pÃ¥ grunn av det og tener masse peng, er jo bare en dobbel gevinst for Brann. Dess mer utbytte Volvik fÃ¥r for sponsingen dess større navn kan vi hente til klubben og Serie mesterskapene stÃ¥r i kø..  Det er dette som er fotball verden i dag!!!  


LYKKE TIL VIDERE KVISVIK
Nu kør vi!

enavgutta

Folkens ! Idar er en vittig og dyktig fyr. Ingen tvil om det.

Men jeg kjøper heller familieaspektet ved dette. Hans kone som har en liten en ønsker seg hjem til besteforeldre og nærmere familie.

Tois

Vollvik gjøre bare jobber sin. Og de Chess sponsor BARE klubben ikke inevester som han gjort her Brann.

Go Up