• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Drakt nr. 27

Started by Bjornevik, June 15, 2005, 08:46:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bjornevik

No når vi etter alle solemerker mistar Raymond Kvisvik alias. Messias. Så håpar eg at Brann fredar drakt nr. 27. Ingen har betydd så mykje for Brann, og ingen kjem heller til å bety så mykje. Difor bør drakta fredast for framtida.

runarnormann

Quote from: "Bjornevik"No når vi etter alle solemerker mistar Raymond Kvisvik alias. Messias. Så håpar eg at Brann fredar drakt nr. 27. Ingen har betydd så mykje for Brann, og ingen kjem heller til å bety så mykje. Difor bør drakta fredast for framtida.


Ikke vaer dum.  Ingen er stoerre Kvisvik fan enn meg, men livet gaar videre.  Boer heller hedre hans 'minne' med aa kjoepe en kanongod erstatter og gi den spilleren nr 27.
egenden Alf Dahl

Superjack

Freding av drakter er noe tull.

Kunne skjønne det når Argentina ville frede drakt nr 10, men Kvisvik blir aldri like stor som Maradonna. Mangler noen seriemesterskap, og europacuptitler til det.  :)
Brannsupporter.

Nixon

Uenig. Klubben går videre selv om Raymond forsvinner. La drakten hvile ut sesongen og gi den til et ungt talent neste år. Da vil vi bli minnet på Raymond hele tiden, og det må jo være den beste måten å bevare minnene på.
Rød makt på Hansa

Xminator

Quotemen Kvisvik blir aldri like stor som Maradonna.
Håper da virkelig ikke det :)

Nixon

Quote from: "Superjack"Kunne skjønne det når Argentina ville frede drakt nr 10...


Men de fredet ikke drakten. Og for all fremtid vil folk tenke på Maradona når de ser nye spillere løpe ut på banen i den blåhvite drakten med nr. 10 på ryggen. Som sagt den beste måten å bli husket på. Så også med nr. 27.
Rød makt på Hansa

Superjack

Quote from: "Nixon"Uenig. Klubben går videre selv om Raymond forsvinner. La drakten hvile ut sesongen og gi den til et ungt talent neste år. Da vil vi bli minnet på Raymond hele tiden, og det må jo være den beste måten å bevare minnene på.


Kommer aldri til å glemme Raymond, han har skrevet seg inn i Branns "hall of fame" Sammen med en annen østfolding, Per Egil Ahlsen.
Kommer aldri til å glemme Ahlsen, selv om han ikke fikk ett fredet nummer. :)
Brannsupporter.

KennethS

Quote from: "Superjack"Freding av drakter er noe tull.

Kunne skjønne det når Argentina ville frede drakt nr 10, men Kvisvik blir aldri like stor som Maradonna. Mangler noen seriemesterskap, og europacuptitler til det.  :)


Maradona! ikkje Maradonna... e faen meg ikkje Madonna vi snakker om her.
tå på Brann

Nemesis

Det ville vært et hån mot tideligere brann-legender å begynne å frede drakter nå...

Men en statue hadde ikke vært å forakte, kanskje bak hansa tribuen..  så har vi en legende bak vær sving..........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

runarnormann

Naa maa vi ikke gaa av hengslene her.  I hvert fall vent med preiket om statuer til etter Kvisvik har lagt opp som spiller.  Tenk hvordan den statuen kommer til aa se ut den dagen Kvisvik scorer hat-trick mot Brann!

Helt enig at ingen drakter boer fredes.  Raymond Kvisvik boer vaere et avsluttet kapittel etter den siste kampen hans.
egenden Alf Dahl

jegløh

Quote from: "Nemesis"Men en statue hadde ikke vært å forakte, kanskje bak hansa tribuen..  så har vi en legende bak vær sving..........


Statue av Kvisvik? Er vi ikke i ferd med å overreagere nå?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nemesis

Det var halveis ment på fleip, men når jeg tenker meg om så var det en veldig god idee :-)  

Men selvfølgelig om noen år....  etter han har lagt opp.........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Grey

Quote from: "Nixon"Uenig. Klubben går videre selv om Raymond forsvinner. La drakten hvile ut sesongen og gi den til et ungt talent neste år. Da vil vi bli minnet på Raymond hele tiden, og det må jo være den beste måten å bevare minnene på.
Maybe a Greyhound could be my way

gull05

Enig.. Drakt NR 27 bør fredes!!! Jeg har aldri vært trist når en spiller drar, men når det kommer til Super Ray vel da blir jeg deprimert!
ød makt.

runarnormann

Quote from: "Grey"


Naa er det naa de som synes dette er den perfekte maaten aa bevare minnene til Geddi...
egenden Alf Dahl

kirsti

Og det innlegget stiller seg i rekka av Runar Normann-gullkorn.... :p
Ystås er ikkje ein gong ei lus i fjøra til ørnen Geddi.

Og alt det med å frede drakt og sånn... for noe tøys! Og statue?? Himmel og fred, KNIKSEN har statue, ikkje Kvisvik! Det er ein stor forskjell, sjølv om Kvisvik har betydd veldig, veldig mykje for Brann. Han blir eit stort namn i Brannhistoria. Punktum.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Austevolling

HAHA!! Freda drakt nr 27? da e da dommaste eg har hørt!! Kvisvik e ikkje den verste å få ein erstatter for.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

purolatino

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Superjack"Freding av drakter er noe tull.

Kunne skjønne det når Argentina ville frede drakt nr 10, men Kvisvik blir aldri like stor som Maradonna. Mangler noen seriemesterskap, og europacuptitler til det.  :)


Maradona! ikkje Maradonna... e faen meg ikkje Madonna vi snakker om her.


Vi snakker om Diego Armando "Koka"dona  :)

Mico

En spiller som setter en annen norsk klubb over Brann (og følger disse følelsen) vil for meg aldri komme opp blant de største legendene.
Men det er klart at Kvisvik går inn i historien, og blir husket.
Forhåpentligvis får han en kanonkamp mot Rosenborg, sånn at det siste vi husker ikke blir straffebommen...

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

rødesk

Quote from: "Klaus_Brann"


han e en av de beste spillerne i norge ja, men eg synest ikkje at skal frede drakt nr 27.. livet må gå videre!
oen må gå...!

Candyman

Men det blir ikke noe lett å være den ungdommen som må springe ut på matten med 27 på ryggen og spille ving for eksempel. Vil ha ett rimelig kraftig forventningspress på seg den gutten.

For å dra frem igjen Maradona sammenligningen, jeg ville ikke akkurat sprunget ut på banen for Argentina med blå og hvitstripet drakt med 10 på ryggen. Snakk om forventningspress, ville blitt fuktig i shortsen da ja......
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Grey

At den drakten blir fredet skjer nok aldri, men den fortjener virkelig en plass innrammet på Puben.. Da gjerne en RL-drakt med navnet hans over nummeret.
Maybe a Greyhound could be my way

TcK

Mannen som burde vært president i republikken Bergen fortjener mer enn en ussel fredet drakt og en liten baute bak hansasvingen...

Snakk med Amerikanerne, og få skjært ut Raymonds hode i siden på Ulrikken, så kan vi se bort på ham hver gang vi synger nystemten.

....

men seriøst folkens, kvisvik vil bli husket selv om andre får draktnummeret hans fra neste år av..


tck
Jesus elsker alle barna

Go Up