• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

No må Brann hente

Started by KennethS, June 15, 2005, 08:31:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Quote from: "naitsirk"PVM blir vel ingen erstatter, heller eit satsingsobjekt.
utrulig dumt om brann ska sjansa på om han slår til elle ikkje.

då vil eg heller ha danske, svenske, finske samma faen.







PS.Berre ikkje Pål Strand



Du vil heller ha en ny svenske flopp? danske flopp? finske flopp? enn en av Norges største talenter? mann skal høre mye.
tå på Brann

kabelmann

Vel, jeg synes fremdeles ingen av de faktorene kvalifiserer til en overgangssum på 10 millioner. Jeg tror dette er en sum kastet ut i luften av Ham-Kam for å signalisere at de ikke er interessert i å selge.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Quote from: "kabelmann"Vel, jeg synes fremdeles ingen av de faktorene kvalifiserer til en overgangssum på 10 millioner. Jeg tror dette er en sum kastet ut i luften av Ham-Kam for å signalisere at de ikke er interessert i å selge.


Men frøet er sådd hos PVM. Han er sikkert ikke stokk dum. Tror heller ikke Hamkam gir forbud mot avislesing. Hva tenker unge PVM når han leser om TFL som ryktene sier vil doble sin lønn ved å gå til Brann. Nå er greit nok det ryktet plantet av lokalavisen der nord og tviler sterkt på at TFL blir tilbudt 1.5 mill i årslønn... Likevel, PVM vil nok se på sin egen lønningspose. Han vil også se at det er en klubb der han nok får vist seg frem kvalitetene sine mye bedre enn i Hamkam.

Vi får se hva som kommer. Hadde likevel helst sett at sommerens spillerkabal var lagt 1.juli.

naitsirk

KennethS skreiv:

Du vil heller ha en ny svenske flopp? danske flopp? finske flopp? enn en av Norges største talenter? mann skal høre mye.

poenget e at eg ikkje vil ha eit talent som e variabel i prestasjonane.
greit nok å satsa på talent, men då må me ihvertfall ha ein sterk v.kant.

dessutan so e PVM 21 år og e etter min definisjon ikkje eit talent lenger, men heller ein ung spelar som har utvikla talentet sitt.

har lyst på PVM, men ikkje som einaste innslaget på kanten.
blir litt riski med helegbe og PVM, når ein ska kjempa om gullet.

kabelmann

Quote from: "Xminator"Men frøet er sådd hos PVM.


Sant nok, men det spørs vel hvor mye han har å si i denne saken. Det er en ting med Kvisvik, han begynner å bli en tilårskommen herremann og Brann ser ut til å lytte til ønskene hans. Men PVM er fremdeles rene ungdommen med en lys (?) fremtid foran seg. Er ikke sikkert Ham-Kam vil være like forståelsesfull hva klubbskifte angår - ihvertfall ikke til sommervinduet.

Men det blir jo selvsagt bare synsing fra min side.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "naitsirk"poenget e at eg ikkje vil ha eit talent som e variabel i prestasjonane.
greit nok å satsa på talent, men då må me ihvertfall ha ein sterk v.kant.

dessutan so e PVM 21 år og e etter min definisjon ikkje eit talent lenger, men heller ein ung spelar som har utvikla talentet sitt.

har lyst på PVM, men ikkje som einaste innslaget på kanten.
blir litt riski med helegbe og PVM, når ein ska kjempa om gullet.


Det finnes knapt nok større talenter enn PVM i Norge i dag. Og kjøper vi PVM må vi satse på han. Han er fast på U-21 landslaget og blir av alle eksperter regnet som en av de som først kommer til å ta steget opp på A-landslaget. Hvis Brann noengang skal satse på et talent må det bli han.

For når det er sagt vil han nok neppe komme hvis vi i tillegg kjøper en mer erfaren venstrekant som førstevalg.

Minner også om at mange skrev det samme om Grindheim i fjor. Han var bare et talent som ikke engang hadde spilt en eneste TL-kamp. For risikabel å satse på. Nå har han fått tillit i Oslo, han er en av de beste på VIF og blir nevnt som A-landslagsspiller allerede i år.
Rød makt på Hansa

naitsirk

greit nok at PVM e god og muligens har framtida framfor seg, men blir litt sjansespel synst eg når han blir einaste alternativet på kanten.

greit nok at brann berre har kvisvik, men han e i da minsta stabil.
grindheim har jo spelt bra i år, men da treng ikkje nødvendigvis bety at PVM vil gjera da sama i brann. sjølv om han allereie spele i tl.
PVM e velkommen te brann, men ikkje for ein pris over 6 mill.

Bolsen

Hadde jo vært litt stas og fått PMV rett før Brann-HamKam 03,07 :)

Alzheimer/Silverspurs

Nokken som har høyrt om skotten som skal prøve seg i Brann? forsvar. Har bilde av han, men veit veldig lite. Skal vere jakta av fleire klubbar på litt lavare nivå i England.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=CYWUDT114PINBQFIMUNSFEQ?articleID=80622

http://www.spawrt.com/News/News.asp?Aberdeen-defender-visits-Brann=&Nr=1027

mr-bolstad

hadde ikke det vært litt stilig hvis brann hadde prøvd seg?
hadde vell vært noe! hehe
men får nok bare bli med tanken tror jeg
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article409259.ece
get land, Eget Landslag.
Brann!!

tintin

hadde ikkje vært så dumt m johnson nei:)
Men at PVM bør hentes er d liten tvil om... har sett han en del kamper, og må si eg e imponert, men det sportslige utvalget i SKB har jo seff bedre peiling:) Og hvis d itj ska stå på pæng, som vollviken sier kan han jo hente gamsten heim:)

naitsirk

b dahl har sagt at han var for dyr, men da e vel ikkje han so ska bla opp pengane!
får berre håpa at tfl ikkje e einaste forsterkninga i sommar og at han ska erstatta kvisvik.

naitsirk

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80747

kanskje brann va ein av stor klubbane som kjempa mot viking om han

Go Up