• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvis Kvisvik går, fortjener han en verdig slutt-kamp

Started by elblottto, June 15, 2005, 01:00:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

elblottto

Jeg håper seff ikke at Kvisvik drar.
Men hvis han gjør det, så forventer jeg at alle i hele Hordaland møter opp 19juni, og dere som har mulighet reiser til skien og gir han en verdig TAKK for alt han har gjort.
De som ikke kommer inn. Still dere på gratis huagen. saml dere uten for gadraopen og jubl får han...

Og når han kommer til høsten igjen juble for han. IKKE BU.

Takk for alt Kvisvik.
ergen til eg dør...

BL

Siste kampen hans blir vel hjemme mot Ham-Kam.
Hansa-
Felt Z

elblottto

HamKam kampen er 3juli... og overgans vindue opner 1juli. men eg håper seff at han spiller 3juli og men han gjør ikke det ifølge
www.skbrann.org
ergen til eg dør...

BL

Han fortjener en skikkelig avskjed på stadion forann 15000, ikkje i skien forann 300!
Hansa-
Felt Z

elblottto

BL skrev
QuoteHan fortjener en skikkelig avskjed på stadion forann 15000, ikkje i skien forann 300!


Helt enni...
og det håper eg at FFK gotar og ikke kjøper han før etter den 3juli. men de vil vel bruke han i sin kamp i stede den 3juli...
ergen til eg dør...

Cogito

Det er leit. men jeg forstår.

Kvisvik skal hylles.
Kjenn eder besøkelsestid!
Tifoen "LEGENDE" bør lyse fra SS.
Enkelt, fåmælt og kraftfult.
Mer trenger ikke sies, alle forstår.
Husk hva han har bidratt med.

6 mill lover bra. shopping.
 have a dream!

Lurkin

Han har vel ikke skrevet under enda? If not, så foreslår jeg at hele Bataljoen samler seg på puben, tar busser opp til hvor Raymond bor og synger Super-Ray helt til han blir i Brann.

Tristeste som har skjedd på leeeeenge, INGEN kan erstatte Raymond. Jeg frykter for det sosiale og humøret i Brann, han er en gledesspreder. Hvis Charlie i tillegg går så blir det kjedelig i garderoben.
Berømte Brann fra Bergen

pusuren

Quote from: "elblottto"HamKam kampen er 3juli... og overgans vindue opner 1juli. men eg håper seff at han spiller 3juli og men han gjør ikke det ifølge
www.skbrann.org
Det står noe annet her!             "sitat fra bt"
QuoteDet betyr at Raymond Kvisvik mest sannsynlig avslutter sin strålende Brann-karriere på Stadion mot Ham-Kam 3. juli.
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=T4LD511114RZLQFIMUNCFEQ?articleID=80416

Are

Selv om Kvisvik sin siste kamp i Brann-trøyen blir mot Ham Kam, synes jeg det er best med "avskjeden" mot RBK. Da vil det definetivt komme mest folk. 3 juli er ferie, og jeg mener å husket at det ikke kommer så veldig mange på kampene som spilles i ferien.(skyt meg gjerne hvis jeg tar feil). Da blir avskjeden mer verdig etter mine øyne

BrannSupporter

Kampene under fellesferien har tradisjonelt samlet litt færre tilskuere enn vanlig. Ta fjoråret som eksempel, vi vant hjemmekampen mot TIL (15 000), deretter mot FFK (13 000) så var det kampen mot LSK som bare samlet 11 000 selv om vi hadde vunnet de 2 foregående hjemmekampene.

Knasen

faen han kan ikke dra. Det er jo nå Brann kan vinne serien for engangskuld. Og KVisvik er en av de fineste fotballspillerene jeg har sett "kremt" på tv. Er dette helt sikert at han kommer til å ta en overgang?

CharlieM

Regner med at folk stiller opp og gir han den avsluttningen og avskjeden han fortjener!! må hedre han siste kampen...men de er ikkje bra at brann selger han no midt i sesongen, no når vi går for gull..ikkje lett å erstatte en spiller som raymond.....kommer til å savna han!
rann seriemester 2005! :)

elblottto

ergen til eg dør...

brann gal jente

skjekk www.skbrann.org du!
det er avgjort :(
ull til Bergen!

Brannfrelst

Det er ikkje avgjort nei,Raymond er ikkje enig med FFK om de personlige betingelsene. Sjekk www.bt.no
2.10.07-Gullet kom hem!

rødesk

Når Ray ikkje vil snakke til pressen e det en mulighet for at han blir :)...
Han er villig til å lytte på FFK's tilbud, de har ikkje bestemt noe !.. Det e ikkje avgjort folkens!..
Men vist brann lar han gå spørs det vel..
oen må gå...!

SKB e BEST!!!

Snakket med søsteren til konen til Raymond idag :lol:  og hun sier at det  ikkje e bestemt i det hele tatt at han reiser til Fredrikstad.. Men eg vet jo ikkje om eg kan tro på det
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

rødesk

oen må gå...!

Kristin

Quote from: "SKB e BEST!!!"Snakket med søsteren til konen til Raymond idag :lol:  og hun sier at det  ikkje e bestemt i det hele tatt at han reiser til Fredrikstad.. Men eg vet jo ikkje om eg kan tro på det


det er flott med et sosialt nettverk...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Go Up