• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

vollevik vil åpne lommeboken på NY =)

Started by Hansakongen, June 14, 2005, 20:35:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

ser at volleviken sa på tv2 sporten at han vil åpne lommeboken på ny til ny spiller(e) til brann og han sa at det ikke stod på pengene.. kan jeg tolke det slik at han vil at brann skal vinne gull alikevel=)... Noen som som har ønsker til hvilken spiller(e) kunne erstattet kvisviken????

stla

Tenk sÃ¥ deilig om man kunne fÃ¥tt inn en erstatning like god eller bedre enn Kvisvik!!!  Digger Volvik!

tauraren1

Quote from: "Hansakongen"ser at volleviken sa på tv2 sporten at han vil åpne lommeboken på ny til ny spiller(e) til brann og han sa at det ikke stod på pengene.. kan jeg tolke det slik at han vil at brann skal vinne gull alikevel=)... Noen som som har ønsker til hvilken spiller(e) kunne erstattet kvisviken????


Har god tillit til de som styrer med BRANN jeg så det overlater jeg til de!

:D
ordan har "vi" det i dag da?

Bossmann

Hva med Magne Hoseth? Han har slete mye benken i inneværende sesong i FCK og trives heller ikke godt i Kjøbenhavn. Han er venstrefot og kan erstatte Raymond. FCK har hatt en dårlig sesong og skal kjøpe mye nytt i sommer. De har nettopp kjøpt en venstre midtbane fra PSV.

viks

Quote from: "stla"Tenk sÃ¥ deilig om man kunne fÃ¥tt inn en erstatning like god eller bedre enn Kvisvik!!!  Digger Volvik!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Bolsen

Kem sier at spillern trenger å komme fra Norge? :)

BL

Brann får 6 mill for Kvisvik som de sier skal bruke for å hente en erstatter. Så lurer litt på ka spiller Volvik sine kronasjer skal brukes på.
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "BL"Brann får 6 mill for Kvisvik som de sier skal bruke for å hente en erstatter. Så lurer litt på ka spiller Volvik sine kronasjer skal brukes på.


Kan bli en god spiller for 6mill, du fÃ¥r hvertfall ganske mye for penge i Afrika :wink:  Men om vi tørr Ã¥ satse der e eg usikker pÃ¥.

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "BL"Brann får 6 mill for Kvisvik som de sier skal bruke for å hente en erstatter. Så lurer litt på ka spiller Volvik sine kronasjer skal brukes på.


Kan bli en god spiller for 6mill, du fÃ¥r hvertfall ganske mye for penge i Afrika :wink:  Men om vi tørr Ã¥ satse der e eg usikker pÃ¥.


Håper og tror POL kjøper en eller flere spillere som de vet styrker laget (nok til seriegull?) i sommer.
Hansa-
Felt Z

rbk1985

Quote from: "viks"
Quote from: "stla"Tenk sÃ¥ deilig om man kunne fÃ¥tt inn en erstatning like god eller bedre enn Kvisvik!!!  Digger Volvik!

�yvind Storflor er venstrekant, men like god med begge ben. Men han skrev ny kontrakt i fjor, og har nylig spilt seg inn på førstelaget, så han får dere aldri :) Og Hoseth er mer eller mindre fast på FCK, så han er nok også veldig urealistisk for dere. TA Flo går vel til England.

Jeg tror nok at Espen Hoff (høyre), TFL (høyre) og Peter Kopteff (venstre) er de mest realistiske spillerne dere kan se på. Alle står uten kontrakt ved sesongslutt, og kan derfor komme billig i sommer. Og alle holder godt Tippeliga-nivå.

Essediri og �ren er mer angripere i 4-3-3, Petter Vaagan Moen er "arvesølvet" til Ham-Kam, Stadheim er indreløper og Lars Iver Strand er som Gashi en offensiv sentral midtbanespiller/hengende spiss.

Tois

Kopteff og Trond Olsen er alternative. men T.Olsen til LSK så.
PÃ¥l Strand?
Vi har jo Helegbe, og han er venstrefot.

janjan

Vaagan Moen er helt perfekt. Vi tar han, intet mindre. Ser for meg at vi kjøper han for 4 mill. Da ler jeg meg skakk. Helegbe/TFL/VM - det er tre vinger det lukter fart og teknikk av.

viks

Tror det er viktig at vi ikke forventer at Helge B skal prestere med en gang, han må nok avklimatiseres litt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Helege er ikke noen storspiller. Han er stallfyll.

andy

Tror ikke nødvendigvis det er full krise at Kvisviken reiser hjem. Det er mye vi kan få i en annen spiller som Kvisvik ikke hadde - foreslår at vi går til innkjøp av et realt hurtigtog.
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

KEA

Quote from: "enavgutta"Helege er ikke noen storspiller. Han er stallfyll.


Og hvordan vet du det?
Før han er kommet?
Utålmodighet har alltid vært Branns verste fiende!

Hvis det er noenlunde substans i det som er skrevet om gutten hittil kan han bli en attraksjon!
Eller ikke.
La oss se - over tid!

chris_henrik

FÃ¥r Brann egentlig 6 mill av Fredrikstad?

Husker noe om at Kvisvik er "eid" av et selskap som han driver sammen med sin far. Og at dette selskapet skal ha kraftige prosenter ved overganger. Mener det var noe slikt når han gikk til Austria Wien.
<BRANN> ..... DKFM

BL

Quote from: "chris_henrik"FÃ¥r Brann egentlig 6 mill av Fredrikstad?

Husker noe om at Kvisvik er "eid" av et selskap som han driver sammen med sin far. Og at dette selskapet skal ha kraftige prosenter ved overganger. Mener det var noe slikt når han gikk til Austria Wien.


Dette er nytt for meg. Sikker på at du ikkje forveksler Kvisvik med Andresen?
Hansa-
Felt Z

arild

Quote from: "BL"
Quote from: "chris_henrik"FÃ¥r Brann egentlig 6 mill av Fredrikstad?

Husker noe om at Kvisvik er "eid" av et selskap som han driver sammen med sin far. Og at dette selskapet skal ha kraftige prosenter ved overganger. Mener det var noe slikt når han gikk til Austria Wien.


Dette er nytt for meg. Sikker på at du ikkje forveksler Kvisvik med Andresen?


Det var når han kom til Brann fra Moss. Nå ska Vollvik ha 3mil sto det i en avis. men han gir pengene til nye kjøp.


Mobilselskapet Chess skal ha halvparten av en overgangssum, men denne summen skal etter planen gå rett tilbake til nye spillerkjøp i Brann.

Dermed skulle kontoutskriften til rødtrøyene gi rom for kjøp av kvalitetsspillere, og styregodkjennelse for å selge Kvisvik.

chris_henrik

Quote from: "BL"Dette er nytt for meg. Sikker på at du ikkje forveksler Kvisvik med Andresen?

Helt sikker pÃ¥ at jeg ikke forveksler Raymod med Martin  :D
Quote from: "Arild"
Det var når han kom til Brann fra Moss.

Kan nok stemme ja, takker for oppklaring.

Men tilbake til trådens emne. På TV2 hørtes det jo ut som om Vollevik ikke bare lovet oss verdig(e) erstattere, men også seriegull!!!
<BRANN> ..... DKFM

Alexåsane

"Slik at Brann blir seriemester i år" Aahhh. liker de ordene:) og vi liker EN trønder;)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Kanskje like greit at RBK allerede hadde pengene da Vollvik ble kjønnsmoden ja... :p

Xminator

Quote from: "KEA"
Quote from: "enavgutta"Helege er ikke noen storspiller. Han er stallfyll.


Og hvordan vet du det?
Før han er kommet?
Utålmodighet har alltid vært Branns verste fiende!

Hvis det er noenlunde substans i det som er skrevet om gutten hittil kan han bli en attraksjon!
Eller ikke.
La oss se - over tid!


Her er det enavgutta som har den sunne holdningen til Helegbe. La gutten overbevise før han blir gjort til frelser. I utgangspunktet er Helgbe stallfyll.

Nixon

Stallfyll eller ikke. Hvor er fyren? Er ikke så lenge til 1. juli, og han vil jo trenge i alle fall noen uker på å akklimatisere seg.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

mobli

Quote from: "Nixon"Stallfyll eller ikke. Hvor er fyren? Er ikke så lenge til 1. juli, og han vil jo trenge i alle fall noen uker på å akklimatisere seg.


Da må han i tilfelle bruke de første ukene i juli til å akklimatisere seg.
Så lenge han har kontrakt med den klubben han er i nå, hva den nå måtte hete, kan man ikke forvente at han skal være i Bergen.

SKB e BEST!!!

Kem håper vi trønderen henter inn? Hoseth? Ludvigsen? Moen?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Henki

Quote from: "chris_henrik"
Men tilbake til trådens emne. På TV2 hørtes det jo ut som om Vollevik ikke bare lovet oss verdig(e) erstattere, men også seriegull!!!


Vel, nå kan han jo egentlig love oss seier i Champions League og da, det får liksom ikke så mye å si ettersim han ikke har overdrevent mye med den sportslige styringen av Brann å gjøre...
Ballen skal fremover!

Geir

ndelig SERIEMESTER

vardgutt20

Quote from: "rbk1985"
Quote from: "viks"
Quote from: "stla"
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

vardgutt20

Quote from: "Geir"


Meine du han floppen i Rosenborg. Han hadde hvert på 1-laget t Brann, men endet på benken i Trondheim.
ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

Go Up