• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Himmel eller helvete

Started by sekto, June 12, 2005, 22:39:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Brann kan med seier i morgen innta andre plassen på tabellen med skikkelig heng på Start. Da kommer snakk om seriegull, og knusing av Rosenborg til å være det store tema neste uke.

Taper vi kampen, så er vi på en femte plass, fem poeng bak serielederen, med Rosenborg som puster oss i nakken. Det kommer da til å bli en uke med klaging over hvorfor vi ikke tar sjansene våre og mest sannsynlig mye mas om at nå kommer Rosenborg.

Jeg begynner bare å lure hvor mange ganger vi skal vinne og tape seriegullet i år. Alle poeng er viktig, men det er fortsatt langt fra noen krise om vi taper i morgen. Skal ikke gå lengre tilbake enn i fjor for å finne en dårlig sesongstart som førte oss til medalje.

Mr_Soma

Det er jo Brann i ett nøtteskall å gå skikkelig på trynet når de først har muligheten til å ta innpå teten -

Det er kanskje ikke skikkelig krise om de går på en smell imorgen mot Viking, men de har da tapt 4 kamper! Og jeg mener at årets seriemestre ikke kommer til å tape mer enn max 6 kamper!

Derfor er dette litt "shaky"  - for det er enda mange mange kamper igjen.

Men det som er litt morsomt å tenke på er at på samme tid i fjor så hadde Rosenborg lik poengsum som iår! Og gidder ikke nevne engang hvem som vant serien da.

- Ergo, alt kan skje :) Og jeg krysser fingrene for en 1-2 seier til Brann imorgen!

naitsirk

enig med mr.soma om at da e h elle h i dag.
men eg meine at seriegulltoget går i dag. mykje pga kampen mot rbk på neste søndag.

krise elle ikkje krise drit eg egentlig i, men når vif har rota da til med 0 seira på 4 siste so bør jo brann nytta muligheten.
veit jo sjølvsagt at viking e eit lag brann like dårlig, men årets viking synst eg virka tamt.

tap for rbk kan jo fort skje

Xminator

Koser meg mest over at Start driter seg ut, og at "taktikeren" Rekdal ikke er stort bedre enn "håpløse" Mjelde :)

Go Up