• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking utvider

Started by Xminator, June 10, 2005, 18:41:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Etter ett år i drift skal de nå utvide stadionet sitt. Kanskje blir 21000 litt i minste laget for oss likevel? (vet jeg inviterer til en ny runde med debatt :p)

hjallisen

Ser for meg at det samme kommer til å skje med stadda når vi har hatt våre 18000-21000 i et år eller to...
ed beina plantet på bakken

rikstad

korfor d då! vi klarar jo ikkje å fylle no! bare på 16. å mot vif og rbk!
men menar når vi først ska bygge så kan vi bygge større!
i e BRANN fra BERGEN

abe78

Hvor er link til at Viking utvider?

Alt under 21-22.000 blir for lite i Bergen.
.og husk!

Stoffi

Quote from: "rikstad"korfor d då! vi klarar jo ikkje å fylle no! bare på 16. å mot vif og rbk!
men menar når vi først ska bygge så kan vi bygge større!


Det er pga ståplasser, rikstad. Og gammel stadion. Får vi en ny stadion med sitteplasser, så øker snittet ganske bra skal du se.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Quote from: "rikstad"korfor d då! vi klarar jo ikkje å fylle no! bare på 16. å mot vif og rbk!
men menar når vi først ska bygge så kan vi bygge større!


Dette e for dumt og lese, Viking har aldri hatt over 10000 i snitt når har de 13500 pga ny stadion. Hvis vi får en ny og fin stadion med masse sitteplasser vil vi fylle den opp uten problemer. Viking har aldri klart og fylle Stavanger stadion, nå må de utvide Viking Stadion. Allikavel klarer folk og bruke begrunnelsen om at Brann ikkje har fult utenom mot Rbk og 16 mai. Bygg 25000 seter i Bergen med engang! ingeting og vente på.
tå på Brann

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Quote from: "DJ_ADG"


Husker den aksjonen ja, var i Stavanger det året. Men det e andre tider nå og et nytt stadion e et must.
tå på Brann

DJ_ADG

Quote from: "KennethS"
Husker den aksjonen ja, var i Stavanger det året. Men det e andre tider nå og et nytt stadion e et must.


Vi trenger nye tribunner, men eg håper at de tar hensyn te oss som liker  stå plasser. En måte é å ha 20% å sette setter inn i turneringer det trengs. eller med setter som de har på Nora STå på Råsunde;
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Vestkanten

Quote from: "abe78"Hvor er link til at Viking utvider?

Alt under 21-22.000 blir for lite i Bergen.
Heia Brann!

Hansakongen

jeg vil si at 25000 kanskje også vil være forlite men vist vi får nærmere 30000 så har vi i vertfall stor nok anlegg til å få flere storkamper her i bergen som er vel FIFA`s krav mener jeg å huske var det 30000

rikstad

Quote from: "Hansakongen"jeg vil si at 25000 kanskje også vil være forlite men vist vi får nærmere 30000 så har vi i vertfall stor nok anlegg til å få flere storkamper her i bergen som er vel FIFA`s krav mener jeg å huske var det 30000



HVIS  vi får 30000 går cupfinalen og lands kamper her då??
i e BRANN fra BERGEN

Go Up