• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mer trøkk!!

Started by BrannBergen, June 08, 2005, 16:21:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannBergen

Jeg savner mer trøkk og variasjon på sangene vi har!
Vi kan ikke ha små pinglete barnetv melodier eller noe sånt! Det blir for dumt.

Dette er ikke noe klage på noe, men bare en ide, til folk som er bedre til å lage snager enn meg!

Vi må også få vekk mesteparten av klappingen på SS, det blir med en gang mye mindre futt i sangene da. Vi er bergensere og skal ha det beste og mest gale publikummet i Norge, dette var vi men det har falt litt tilbake i det siste! Etter en kamp i år, skal ingen på StoreStå ha stemme når kampen er ferdig! Da er vi nesten i mål!
rann i Champions League!!

BrannMann

Quote from: "BrannBergen"Jeg savner mer trøkk og variasjon på sangene vi har!
Vi kan ikke ha små pinglete barnetv melodier eller noe sånt! Det blir for dumt.

Dette er ikke noe klage på noe, men bare en ide, til folk som er bedre til å lage snager enn meg!

Vi må også få vekk mesteparten av klappingen på SS, det blir med en gang mye mindre futt i sangene da. Vi er bergensere og skal ha det beste og mest gale publikummet i Norge, dette var vi men det har falt litt tilbake i det siste! Etter en kamp i år, skal ingen på StoreStå ha stemme når kampen er ferdig! Da er vi nesten i mål!


Helt seriøst, prøver du å sette ny verdensrekord i å starte nye tråder?
jokomelk og brød og seriegull!!!

BrannBergen

den som tier samtykker.
rann i Champions League!!

Are

Tror det er mer at han har mye han vil få luftet...

Men tilbake til tema: Han har et poeng med klapping mens man synger. Synes jeg. Jeg mener at man får bedre effekt av å synge sangene uten klapping til. Dette tror jeg kan føre til mer "elektrisk" stemning. Bare for å nevne et eksempel som har blitt brukt mange ganger: Når Liverpool-fansen synger "never walk alone" synger de, og bare synger. Kan hvert fall ikke huske å ha hørt eller sett at de har klappet til den.

Noen som har formeninger om dette?

Brannfrelst

De klarer no i england å få sinnsykt trøkk på sangene med å klappe også. Men det er vel fordi alle tar MAX i.
2.10.07-Gullet kom hem!

DJ_ADG

Quote from: "Brannfrelst"De klarer no i england å få sinnsykt trøkk på sangene med å klappe også. Men det er vel fordi alle tar MAX i.


Personelig vill eg på stå at klapping øgeleger sanger i  England også. Dette på står eg etter å vært på kamp i England tre ganger og sett/hørt masse sanger fra England og SKotland.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Quote from: "Brannfrelst"De klarer no i england å få sinnsykt trøkk på sangene med å klappe også. Men det er vel fordi alle tar MAX i.


slik som det er på stadda nå for tiden så ødelegger mesteparten av klappingen sangene pga det klappes hele tiden, men klapping funker fint dersom det brukes i de rette sangene for å holde rymte eller noe slikt.


Og til du som startet denne tråden:  Du får ikke gevinst for flest mulig startede tråder!

BrannBergen

kan vi ikkje lage noen sanger UTEN klapping då??
rann i Champions League!!

SKB e BEST!!!

Så lenge det e rytme i sangen kommer det til å bli klapping på sangene uansett..  Hjelper ikkje at vi lager  en sang kor vi sier; Denne sangen skal det ikkje klappes tl!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

Savner mer trøkk, håper d kommer til rosenborg kampen-,,,
RANN vinner!

Go Up