• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trond Olsen på vei til SKB

Started by Tois, June 01, 2005, 20:10:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Han er rask, noe vi mangler i dagens Brannmannskap.
Han har 40-U-landslagskamper som vitner om et talent.
Han er 21 år og vi kan få han gratis etter sesongen, eller helt sikkert for en billig penge til sommeren.
Min mening er at Brann absolutt bør se nærmere på denne spilleren.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

viks

Dette var en gladnyhet!

En kantspiller med et enormt potensiale, som ikke koster allverden (dersom de kjøper han fri til sommeren). Med han og Helegbe på plass får vi en ny dimmensjon inn i laget mtp fart, og vi kan videreutvikle det allerede gode overgangsspillet vårt.

Brann er best når når vi ligger litt lavt i banen, og med en slik kapasitet som disse to spillerne vil kunne tilføre oss, vil dette passe utmerket inn....!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Hmm.. Dette hørtes ikke så verst ut. Får håpe Brann er litt frempå og ikke lar andre klubber få komme inn og starte forhandlinger før de er kommet  på banen med noe tilbud.

AtroZ

Kan Trond Olsen spille høyre kant da?
Mener han stort sett har spilt på venstre, det er høyrekanten vår som trenger forsterkninger.
Med mindre MIM ser på ham som en spiss da..
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Timbaa

Trond Olsen er en spiller som har en ting og det er fart, der stopper det, glem han, tapt seg det siste året for Bode Glimt.
ansa Z

Brannfrelst

Hva med Charlie Miller? Dette er i mine øyne en genial spiller som er publikumshelt,og som spiller genial fotball,slår geniale pasninger og har genialt overblikk! Synd om vi skulle miste han.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Hverken Kvisvik eller Miller kommer til å bli her i så mange år til. Olsen er en ung spiller som kan bli en spiller for fremtiden. Vil være veldig dumt å bare avskrive det sånn helt uten videre.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BL

Her tror eg det er snakk om å kjøpe for fremtiden. Det var vel i dagens BA at det stod at POL og Mjelde skulle hente store navn som skal gå rett inn og forsterke første 11'ern. Han er nok ikkje en av de. Men om et par år når kvisvik flytter "hjem" så kan han ha blitt til noe.
Hansa-
Felt Z

KennethS

Trond Olsen e venstrekant og veier max 25 kilo.
tå på Brann

viks

Tror egentlig ingen i dette forumet har sett tilstrekkelig av Trond Olsen til og forhåndsdømme ham på den måten som noen gjør.

Han er 21 år, og er spådd en lysende fremtid av diverse forstå seg påere. Er det ikke det vi er ute etter da, Unge solide talenter som kan utvikle seg selv som spiller, og som om noen år kanskje kan videreselges for noen titals millioner? Nei det vil vi ikke ha noe av...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Får bare håpe dette ikke er ett av de store navnene ;)

viks

http://www.an.no/glimt/article1611264.ece

Glimt jakter allerede på erstatter, TFL har en positiv dialog undt forlengelse....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "Xminator"Får bare håpe dette ikke er ett av de store navnene ;)


Virker ikke slik. Brann er i kontakt med pengegutta i Hardball. I BT i dag står det bl.a:


Blir spennende å se. Og kanskje det er et godt tegn at vi ikke hører noen rykter. De siste årene har de beste spillerne kommet som lyn fra klar himmel...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Og vi tenker automatisk norske spillere. Det finnes da virkelig meget gode høyrekanter og forsvarere i svensk fotball også :p

Skotten

Quote from: "Xminator"Og vi tenker automatisk norske spillere. Det finnes da virkelig meget gode høyrekanter og forsvarere i svensk fotball også :p


Mange gode spillere i Sverige ja. Får følelsen av at dette er den tiden av året der Pol Pot er overalt, skulle ikke forundre meg om det snart tikker inn meldinger om at han har vært involvert i nattklubb-bråk i Riga eller Tallinn.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

janjan

Olsen er vel venstrebeint? I så fall må man vel anta at enten Olsen eller Helegbe er tiltenkt en rolle som spiss? Har en mistanke om at MIM ønsker å dyrke rollene mer enn det som er blitt gjort. Mac som erstatter for Sæternes, men vi har ingen som kan erstatte Winters. Altså man ser etter en spiss med stor arbeidskapasitet og godt bevegelsesmønster.

viks

Quote from: "janjan"Olsen er vel venstrebeint? I så fall må man vel anta at enten Olsen eller Helegbe er tiltenkt en rolle som spiss? Har en mistanke om at MIM ønsker å dyrke rollene mer enn det som er blitt gjort. Mac som erstatter for Sæternes, men vi har ingen som kan erstatte Winters. Altså man ser etter en spiss med stor arbeidskapasitet og godt bevegelsesmønster.


Tror dette er et bra resonnement, bortsett fra at Helegbe nok kan bli litt mer potet. Samtidig så tror jeg det er litt mer uvisst hvilken spisstype vi jakter, og så kan det jo tenkes at Helegble kan bekle en høyrekantrolle.

Ser for meg at vi forsterker med en midtstopper (evnt høyreback), to kantspillere, samt en spiss. Da har vi Helegbe på plass (en av kantspillerne), og mangler muligens tre spillere?

Noen må nok ut, og jeg tror vi vil se at 2-4 spillere lånes ut til Løv Ham, eller/samt at muligens noen forsvinner (solgt, eller gjensidig enighet om fristillelse)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Bleh, du slo meg med 30 sekunder ;) Se "Nye spillere til Brann"-tråden for kommentar :p

Motyka

Kan dette bety at Pål Strand tar turen til oss?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

SeTrE

Glad Trond Olsen IKKE kom til oss jeg.....

Han er jo faen ikke sååå bra....
slitter jo tross alt benken i BG!

Nixon

Quote from: "Motyka"Kan dette bety at Pål Strand tar turen til oss?


Vanskelig å si, men sjansen for at TFL kommer i sommer ble vel med ett mye mindre.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ostraume

Ikkje nødvendigvis. TFL er fortsatt Bosmann og usikker på ka han vil.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Mr_Soma

Signerte ikke TFL nylig en 3'års kontrakt med Glimt da???

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Signerte ikke TFL nylig en 3'års kontrakt med Glimt da???


Har jeg ikke hørt noe om. Har nettopp sjekket både nettsidene til klubb og lokalavis uten å finne noe. Så forhåpentligvis er det fortsatt håp.

1. omgang i dag viser i alle fall at vi mangler fart på kanten!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

vardgutt20

ært å krype, lært å gå, lært å hate rbk

enavgutta

Kalven viser hvorfor han ikke har vært på et A-lag på månedsvis ja.

Bodø/Glimt

Quote from: "Mr_Soma"Signerte ikke TFL nylig en 3'års kontrakt med Glimt da???


TFL er kontraktsløs ved utgangen av året.  :(

Go Up