• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag til nye Brann spillere

Started by AtroZ, June 01, 2005, 01:51:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AtroZ

Vil si, som så mange andre, at så lenge Opdal holder det nivået han har hatt til nå i år, så er han god nok for Brann.

Kalvenes er en grei reserve på venstreback, og muligens et alternativ som midtstopper, men så lenge relasjonene mellom Kvisvik og Hanstveit fungerer så godt som de gjør, blir det nok lenge til noen kan utfordre Hanstveit på venstrebacken. De to fungerer knallgodt fremover, og bakover ordner Kvisvik eller Soma opp de få gangene hanstveit gjør en tabbe.

På høyrebacken er jeg mer skeptisk. Jeg skjønner at Brann har valgt å ha to offensive backer. Og på det offensive er Guntveit bra, men defensivt synes jeg han ofte blir for svak. Der synes jeg heller de skal satse på Sigurdsson. Han har mer fart, er defensivt tryggere, og har stort potensial offensivt.

Soma/Bjarnason i midtforsvaret er en bra duo, men trenger mer reell konkurranse. Dessuten så burde en av midtstopperne hatt mer fart. Lundekvam sa, på spørsmål fra TV2, at en retur til Brann i sommer kan bli aktuelt, men det spørs hva Southampton vil etter nedrykket. (Southampton har forøvrig en enorm stall, og kommer til å kvitte seg med mange.. det er håp ) Lundekvam hadde utvilsomt vært en forsterkning, han er hvertfall bedre enn Hjelde, som ikke lenger er aktuell. Det skal dog nevenes at heller ikke Lundekvam har allverden med fart.

Kvisvik på venstrekanten er helt uten konkurranse, og har ingen som er i nærheten av god nok til å erstatte ham ved skade/karantene. Det er der Helegbe hovedsakelig er tiltenkt som utfordrer.

Scharner/Andresen er en glimrende sentral midtbane, som de andre lagene i TL bare kan drømme om. Med Haugen/Miller som reserver, er de sentrale midtbaneposisjonene godt bekledd.

På høyre kanten er Miller inntil videre en grei løsning. Han har ofte geniale pasninger, og innsatsviljen er det ingen ting å si på, men spillet stopper ofte opp når Miller får ballen. Miller er bedre sentralt på midtbanen, eller som spiss. Jeg vil si han er et godt alternativ til begge disse plassene. Knudsen i form har mange gode innlegg, og er defensivt god. Men han bruker alt for lang tid på å komme i form hver sesong, og er direkte svak resten av tiden. Tom sanne er vel neppe ment for A-laget. Gutten har fart, men er utrolig klønete. Jeg kan ikke se at han på noe tidspunkt skal forsvare en plass i første 11`en. Selv med masse skader.

Sæternes/Winters: Alle er enig om at dette er et glimrende spisspar. Sæternes har allerede scoret mange mål i år, og det er nok litt fare for at han ikke vil holde denne scoringsraten resten av sesongen. Men gjør han det vil han fort ende på 20 mål :-D Winters viste i forgje kamp at formen ikke er langt unna, og kommer nok til å begynne å score alle målene han har lovet. Macallister trenger nok denne sesongen også til å få inn nivået. Han har innsats, og hodestyrke, men mangler taktisk kløkt. Når Ystaas kommer tilbake må han for all del bli støttet av Brannfansen. Ystaas var på gli så lenge Olofinjana var i klubben. Han trenger å få tid til å bygge nye relasjoner. Han er kanskje ikke noe supertalent, men han er et arbeidsjern.

Brann er alt i alt et godt lag, FANTASTISK fremover, tidvis rotete bakover. Men nå var Mjelde spiss og ikke midtstopper, så det er nok Steffensen som tar seg av det defensive, selv om Mjelde til slutt sitter med hovedansvaret.

Forsterkninger: Brann bør slutte fred med Harald Aabrekk, få han tilbake som spillerutvikler, det er det han liker best, og det er vel få som er i tvil om at dette kan han. (Han har tidligere uttalt at det er det han vil) Dessuten så kunne de trenge en trener til som er bedre på det defensive, Aabrekk er muligens mannen for dette også.

Av nye spillere så hadde det vært kjekt med Lundekvam. Brann har vært og kikket på mange forsvarsspillere i løpet av våren, så jeg regner med forsterkninger. Hangeland ville også vært en enorm forsterkning. Han åpnet nylig for RBK, og er forhåpentlig vis ikke umulig å få ham til Brann heller da. Men han blir i så fall en dyr mann.

Høyrekanten trenger utskiftning. Essediri er ønsket av Brann, men Tromsø ønsker ikke å selge til en klubb i Tippeligaen. Han koster nok også noen millioner. Nok en kjempeforsterkning.

Trond Fredrik Ludvigsen, ville ogsÃ¥ vert en bra investering. Han er ung, og kontrakten hans gÃ¥r, sÃ¥ vidt jeg vet, ut ved nyttÃ¥r. Han kunne ogsÃ¥ vært et alternativ som spiss. At han har familie i bergen og tidligere har sagt offentlig at han ønsker seg til Brann og Bergen, er heller ikke negativt.  :wink:

Mohammed Abdellaoui, spiss fra skeid, er omtalt som et kjempetalent, mye større en Braaten og Fredheim Holm. Men Rosenborg har inngått farmerklubbavtale med skeid, så de har vel muligens førsterett på ham???

Andre som har formeninger om hvem Brann bør hente?

BTW: Pust, dette ble et langt innlegg...
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Superjack

Morten Fevang er en spiller som for 3 år siden takket nei til Brann, fordi han ville vinne noe, og han kunne ikke skjønne at det kunne skje i Brann.

Tviler på at Odd vinner noe som helst i år, men de kan kanskje "vinne" adeccoligaen neste sesong.
Brannsupporter.

viks

Quote from: "Superjack"Morten Fevang er en spiller som for 3 år siden takket nei til Brann, fordi han ville vinne noe, og han kunne ikke skjønne at det kunne skje i Brann.

Tviler på at Odd vinner noe som helst i år, men de kan kanskje "vinne" adeccoligaen neste sesong.


Var vel ikke det vi diskuterte her, og når sant skal sies så var vel situasjonen her i byen litt anderledes da enn nå. Tror vi kan avblåse den diskusjonen, men husker han kom med noen kritiske bemerkninger ja.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

SeTrE



viks

Vidar Martinsen (23 år) (Moss) er jo høyreback og stopper og har jo vært linket til Brann før.

Han har stor hurtighet og overbeviser i førstedivisjon, har vært nevnt i forbindelse med Viking, FFK og Bodø Glimt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Geir Ludvig Fevang og Samuel Isaksen (Sandefjord) har også vært bra i førstedivisjon i år. Isaksen er jo en lynrask høyrekant, husker han fra kvalikkampen mot Enga for to år siden, parkerte jo hele VIF forsvaret...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "viks"Hva er tilgjengelig på markedet, til en pris Brann kan betale er vel et like relevant spørsmål. Mener og ha lest at det har vært snakk om et par store navn tidligere, foreslår heller og lage en liste over spillere som kan/er være aktuelle, til en noenlunde fornuftig pris. Tillater meg og begynne.
.............Nils Erik Johanson


Hvem er dette? Søkte på Google, men fikk ingen treff.

Av de andre på listen er jeg mest svak for Trond Fredrik Ludvigsen. Han virket veldig motivert til å spille for oss i fjor, han er "lokal" og ikke minst en meget god spiller.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kandahar

Fevang ville ikkje til et taparlag. NÃ¥r han kalle SK Brann for et taparlag har du brant alle brann-bruer. La han bli i Skien. PÃ¥ et taparlag.

Xminator

Føler meg rimelig sikker på at TFL ville spilt bedre høyrekant for Brann enn Essediri. Nå er jeg usikker på hva de 2 står for i ett 4-4-2 system.

Nemesis

Quote from: "Kandahar"Fevang ville ikkje til et taparlag. NÃ¥r han kalle SK Brann for et taparlag har du brant alle brann-bruer. La han bli i Skien. PÃ¥ et taparlag.


Dag Riisnes (kongsvinger) sa vel akkurat det samme for en del Ã¥r tilbake. Han rykket vel først ned med konsvinger, gikk til vif (for han ville vinne noe) og ble med vif ned i 1. div...  hehe,   er det lov Ã¥ tro pÃ¥ en forbannelse over slike spillere som snakker stygt om brann?  (ser jo hvor odd ligger nÃ¥)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

viks

Quote from: "Nixon"
Quote from: "viks"Hva er tilgjengelig på markedet, til en pris Brann kan betale er vel et like relevant spørsmål. Mener og ha lest at det har vært snakk om et par store navn tidligere, foreslår heller og lage en liste over spillere som kan/er være aktuelle, til en noenlunde fornuftig pris. Tillater meg og begynne.
.............Nils Erik Johanson


Hvem er dette? Søkte på Google, men fikk ingen treff.

Av de andre på listen er jeg mest svak for Trond Fredrik Ludvigsen. Han virket veldig motivert til å spille for oss i fjor, han er "lokal" og ikke minst en meget god spiller.


http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?player_id=274&story=201615

Johanson har også en fortid i Bayern Munchen, og var for få år siden regnet som ett av de største stopper talentene i Sverige, inntil han etter lite spilletid stagnerte i Blackburn. Tror Blackburn betalte 40-50 mill for han...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Nils Erik Johanson - ingen treff!:(
Nils-Eric Johansson - mange treff!:)

Kan absolutt virke som en spiller Brann kunne sett nærmere på!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lurkin

Ganske med AtroZ, bortsett fra det at Charlie senker spillet. Jeg sier bare 1-0 og 3-0 målene mot Lyn :)

Vi trenger en ny stopper (Claus, Hangeland), en kjapp høyrekant (Essediri, Helegbe) og en kjapp, ung spiss (Helegbe).

Han høyrekanten til Sandefjord er også en solid spiller.
Berømte Brann fra Bergen

AtroZ

Hvem er disse "Store spillerne" som brann snakker om da?
Noen forslag?`
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`


viks

Hadde jo vært kjekkt om de trakk opp noen essi ermet til UEFA kvalikk 11.8...Lurer også på hvem disse storspillerne kan være, derav listen forut...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

AtroZ

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1610749.ece

Men der kommer han jo!

Tviler på at Trond Olsen sier nei til Brann, når han tidligere har uttalt sånn missnøye om satsingen på ham. Han er heller ikke oppforstret i B/G systemet, så han har vel ikke allverdenslojalitet til klubben som ikke lar ham få spilletid.

Kanskje er han et mulig spiss alternativ??
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

bernu

Quote from: "AtroZ"



Tore Andre Fol skal ALDRI inn porten på Brann Stadion igjen !!!!!!
Hvis han gjør det skal jeg egenhendig slå knute på han og bære han hjem til Flo-bygda....
HANSA - Z

Xminator

Da kan jeg opplyse Bernu at av de andre 17599 som møter opp kampen etter at Flo er klar så vil minst 17300 av dem være veldig fornøyde med å få Flo tilbake. Selv mener jeg det er 2 år for sent, Flo er en god fotballspiller nå, men alderen tilsier at det går nedover herfra. Det har vert Bosmen som har søget mer senere. Jeg sier bare Roger Helland og Cato Guntveit.


viks

Quote from: "DrMeland"Synes også Brann har for mange utlendinger. Virker på meg som om listen ligger langt lavere når det gjelder utenlandske spillere enn norske. Brann har jo gode erfaringer med å hente spillere fra 1 div og dette burde vært gjort oftere. Helstad kom fra Ham-Kam (da i 1 div.), PFO, K. Løvvik, L. Bakkerud og Haugen (fra 2 div), Mons Ivar selv kom jo fra Moster (i 5 div. !!) Flere av dem som er nevnt (Isaksen, Martinsen, etc) er gode spillere som kunne tilført oss mye, men da må de få tillit!


Enig med mye av det du skriver. Førstedivisjonsspillere er ofte undervurdert, og langt billigere enn TL spillere. Eksempler fra de siste årene:

Patrice Bernier MOss-Tromsø
HÃ¥vard Sakariassen Moss-BG
Jørgen Jalland Sandefjord-VIF
Alle Start spillerne (Midtun Lie eks Sandefjord inkl)
Moldskred Hødd-Molde
Fredheim Holm Skeid-VIF
Braathen Skeid-VIF
Stian Theting Skeid-Glimt
Rob Friend Moss-Molde
Myklebust Hødd-LSK

Dette var noen eksempler på spillere som siste par årene har tatt steget opp med ok resultat til en svært billig penge...

Merk også at enkelte lag går igjen: Start, Skeid, Moss, Hødd...Klubber som er flinke til og utvikle unge spillere...

Samtidig må jeg også få poengtert at skal vi bli seriemester, så hlder det selvsagt ikke kun og forsterke fra førstedivisjon, men nå er jo Hardball tydeligvis på banen:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Forresten!!

Har Trond Andersen fått avklart kontraktssituasjonen sin med AaB?

Leste at FCK var inne i bildet, men han ville heller bli. Han kan jo vel være en av de "store". Kan jo spille både på midtbanen og midtstopper:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

naitsirk

om mim og pol kjøpe trond andersen so gjer eg heilt opp.

Får ikkje håpa at han kjem på eit brann lag. Treig e han og.
nei ska brann styrka forsvaret so e da ingen andre enn lundekvam so e god nok.

viks

http://www.dagbladet.no/sport/2005/05/10/431369.html

Spørst om han har skrevet under ennå. Hvis ikke er han jo Bosman....

Hvis vi ikke kan få Claus, må vi jo se på alternative løsninger "natsirk"..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

Jeg tror vi skal klare oss uten Trond Andersen takk. Her er jeg og Mini helt pÃ¥ linje - vi ser ikke helt hva han gjør pÃ¥ toppnivÃ¥ :p I den listen din over spillere fra 1. til tippeliga er det vel bare Braaten jeg kunne tenkt meg i dagens Brannlag.  Det er en grunn til at de spiller i 1. divisjon.

Når det er sagt, har vi god erfaring med å hente spisser fra lavere lag - eksemplene Furuset Olsen og Løvvik. Spørst vel likevel om vi ikke vokste ut av den strategien i forrige sesong. Og må legge oss mer i RBKs valg av strategi. Og kombinere dette med det vi har vert mye bedre på - få utenlandske spilllere til å spille bra for oss. Og gjerne være litt mer spillertypebevist fremfor spillernavnbevist.

Nixon

Listen til Viks med spillere fra 1. divisjon mangler Grindheim som gikk fra Haugesund til VIF. Nevner han fordi han var aktuell for Brann som, etter det jeg forstår, ikke ville ha han. Nå spiller han fast på VIF og har vært en av deres aller beste spillere så langt i år. Litt surt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Lurkin

Helstad, Arason og Fredheim Holm er navn fra TL jeg ville sett i Brann, ikke noen flere.

Var det ikke snakk om Høiland for en stund siden? God høyreback.
Berømte Brann fra Bergen

Superjack

Brannsupporter.

janjan

Quote from: "Superjack"ARGH...

Om de så henter Azar og Flo og kjører de som spisser ut sesongen og så reiser de gratis en gang til. Samme F*¤N
!


Bortsett fra at de er dÃ¥rligere enn de spissene vi har.  :roll:

Nixon

Quote from: "Superjack"Brann skal ha en eller to spillere som går rett inn på laget og forsterker. da er alder og talentsatsing og eventuelle muligheter for videresalg senere HELT UVESENTLIG!


Enig! Men Brann må likevel følge med på unge spillere som eventuelt blir kjøpt for fremtiden. Det ene utelukker ikke det andre.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

AtroZ

Vis de skal hente en fremtidig erstatter for Kvisvik, så ville jeg heller hatt Petter Vaagan Moen enn Trond Olsen. Trond Olsen har fart og er et uromoment, mens Moen er mer lik Kvisvik. Han er kreativ, og har gode pasninger og frispark.

Tar gjerne begge to.. Moen som fremtidig kvisvik erstatter og Olsen som spiss.

Synes foresten Brann skal la være Ã¥ bruke penger pÃ¥ Lundekvam vis han blir dyr. Mannen er tross alt 32+ og vil neppe holde sÃ¥ mange Ã¥r. Blir han mer eller mindre gratis skal vi ta imot ham med Ã¥pne armer. :D  Leste i dag at Celtic kunne være intressert i ham.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

viks

Quote from: "AtroZ"Vis de skal hente en fremtidig erstatter for Kvisvik, så ville jeg heller hatt Petter Vaagan Moen enn Trond Olsen. Trond Olsen har fart og er et uromoment, mens Moen er mer lik Kvisvik. Han er kreativ, og har gode pasninger og frispark.


Enig med deg, men Olsen er gratis, og Vaagan Moen har langtidskontrakt. Ham-Kam slipper ikke han, såfremt de ikke rykker ned. Da skal de i hvert fall ha en klekkelig kompensasjon...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Quote from: "Bergensavisen"Andre Bergdølmo, Brede Hangeland, John Carew, Azar Karadas, Tommy Svindal Larsen og Thomas Myhre er også aktuelle for klubbskifte.


I tillegg til Claus, dette er vel de største norske navnene vi kommer opp med i tillegg til Flo-jo
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

HÃ¥kon Moldestad

Kvisvik mÃ¥ ikke slute oss BRANN :?  :? [/i][/b]
rann bergens stolthet.

viks

Quote from: "HÃ¥kon Moldestad"Kvisvik mÃ¥ ikke slute oss BRANN :?  :? [/i][/b]


???

Hvor har du vært det siste halve året? Raymond skal flytte hjem før eller seinere og drømmer om og sette karriere punktum i FFK, laget han har fulgt siden han var guttunge..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

AtroZ

Tviler på at han forsvinner helt uten videre.
Hvertfall ikke så lenge Brann er på nippet til seriegull.

HÃ¥per forresten Brann hjelper Løv-Ham holde plassen i 1.div. SÃ¥ snart Brann 2 er sikkret plass i 2 div, sÃ¥ er det bare Ã¥ sende alle de har bruk for i Løv-ham. Bergen trenger minst et 1.div lag som kan hjelpe lokaletalenter ta steget opp pÃ¥ A-laget til Brann.  POL har en finger med i begge klubbene sÃ¥ jeg skulle tro han fikser det.

Skjønner MIM godt, det er ikke lett å slippe til talentene når Brann har hatt problemer med å holde på en ledelse.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Xminator

Både Mjelde og POL har ett stort prestasjonskrav hengende over seg. Jeg kan godt skjønne at de prioriterer erfaring fremfor talent.

B.B.

MIM bruker ikkje talentene fordi de ikkje e god nok! Det e eneste forklaringen på det hele.

Når det gjelder nye spillere så vil eg slik situasjonen e no heller få inn noen unge som kan brukes som backup og utvikles til å bli solide spillere enn å hente inn gammelt rask fra Island, Finland eller færøyene.

Derfor e Trond Olsen et glimrende investeringsobjekt. Tror ikkje han e god nok til fast plass endå, men han har noen ekstreme ferdigheter som gjør at det kan være lettere å slippe han innpå i kamper. I tillegg kan han spille på begge kantene og på topp. Han e riktignok uferdig og kanskje utaktisk, men kor mange 21 åringer e ferdig utviklet som fotballspiller? Håper vi klarer å hente han.

Ellers har eg et brennende ønske om en solid høyreback og en solid høyrekant på midten. Skal vi hente spillere på disse plassene må det være folk som kan gå rett inn og styrke elleveren vår. Vi har en solid førsteellever no, men med en endå bedre høyreside tør eg ikkje tenke på ka vi kunne oppnådd!

Spent på han nye afrikaneren. Alltid artig med folk som har stor fart og god teknikk. E litt tvilende, men blir artig å se ka han får til. Håper han kan benyttes på flere posisjoner enn bare venstre.

Får vi Flo gratis skal eg vel kunne leve med det også. Tenk for noen spisser vi hadde hatt då, Flo, Winters og Sæternes. Det hadde vært noe det! Vet det e mange som bærer nag til TAF, men personlig ser eg han gjerne tilbake på stadion. Etter min mening e han den beste spissen vi har hatt i Brann de siste 20 årene (og vel så det).
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Torvanger

Brann bør vurdere Bergdølmo og Lundekvam.

Nixon

Quote from: "Torvanger"Brann bør vurdere Bergdølmo og Lundekvam.


Følg litt med her. Brann har vurdert og snakket med begge to. Bergdølmo kommer bare til å spille for LSK i Norge. Og Lundekvam kommer ikke til Norge i det hele tatt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Greit om jeg bokmerker de to skråsikre konklusjonene der Nixon?

naitsirk

ka e da med folk og nye høgreback!

skulle heller tru at venstrekant og venstreback va lika aktuelt.
sårbare om kvisvik får ein skade, sjølv om helegbe kjem.
då blir da vel sanne elle knudsen på kanten, kvalitet!!

Torvanger

"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Torvanger"Brann bør vurdere Bergdølmo og Lundekvam.


Følg litt med her. Brann har vurdert og snakket med begge to. Bergdølmo kommer bare til å spille for LSK i Norge. Og Lundekvam kommer ikke til Norge i det hele tatt.
"

Dette er jeg fullstendig klar over Nixon, men har du ikke fått med deg at penger snakker? Dersom Bergdølmo reiser tilbake til Norge til sommeren er han sikkert mer interessert i å tjene 1.5 mill vs 900000. Lojaliteten til den mannen strekker seg ikke lenger enn som så. Bergdølmo som makker til Soma ville vært gjevt.

Nemesis

Quote from: "naitsirk"ka e da med folk og nye høgreback!

skulle heller tru at venstrekant og venstreback va lika aktuelt.
sårbare om kvisvik får ein skade, sjølv om helegbe kjem.
då blir da vel sanne elle knudsen på kanten, kvalitet!!


Det er vel først og fremst for Ã¥ styrke første elleveren at folk snakker om ny høyre back.  

På venstre back har jo vi Kalven i bakhånd, og på venstrekant kan Hanstveit skyves frem og Kalven inn på back. (hvis ikke jeg tar feil så spillte de slik mot manger eller gneist, da med kvisvik som spiss). Må bare presisere at jeg synes det bør være en nødløsning og ikke en permanent løsning om Super-ray takker for seg.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

AtroZ

QuoteDersom Bergdølmo reiser tilbake til Norge til sommeren er han sikkert mer interessert i å tjene 1.5 mill vs 900000



Håper virkelig ikke Brann har planer om å gi han så mye lønn. DET er han ikke verdt. Synes forsåvidt Brann har to greie alternativ på høyrebacken. Skal de ha nye så må det være en eksepsjonelt bra en. Landslagsklasse.

Skikkelig høyrekant har vi rett og slett ikke. Miller fungerer greit nok, men han trekker mye innover i banen, og er vel knapt nok mer høyre kant enn Andresen.

Grunnen til at vi trenger en ny stopper er fart. + at vi mangler brukbare reserver. Kalvenes,  Haugen og Sigurdsson er vel de jeg ville valgt som reservestoppere i dagens Brannlag.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Nixon

Quote from: "Torvanger"Dette er jeg fullstendig klar over Nixon, men har du ikke fått med deg at penger snakker? Dersom Bergdølmo reiser tilbake til Norge til sommeren er han sikkert mer interessert i å tjene 1.5 mill vs 900000. Lojaliteten til den mannen strekker seg ikke lenger enn som så. Bergdølmo som makker til Soma ville vært gjevt.


Neppe. Bergdølmo har hatt det meget lukurativt i Tyskland og kommer ikke til å svikte LSK for noen tusenlapper. Han har drete seg ut en gang når det gjelder LSK og kommer ikke til å gjøre det en gang til. Så Brann trenger ikke å tenke på det engang!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up