• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lyn snytt for straffe, Brann fikk gavestraffe? Right?

Started by Cogito, May 29, 2005, 23:36:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Cogito

Stemmer dette? Har ikke sett TV-bilder, men utfra det jeg kunne se på sitte og på storskjerm blir dette min foreløpige forsiktige konklusjon.

Bengt var vel utenfor tror jeg.

I dunno, synes det burde vært nevnt her inne i såfall...

Ellers var vel kampen særdeles preget av det røde kortet. Godkjent, vant uten å imponere.
 have a dream!

Sharpy

Jepp. Har kommentert det i en annen tråd.

Min mening er at Lyn ble snytt for straffe, Branns straffe skulle vært frispark, og utvisningen er helt korrekt.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kristin

whatever vi vant.. for en gang skyld hadde VI flaks og en dommer med oss
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Cogito

Quotewhatever vi vant


LOL! Hørt om begrepet "dårlig taper"? Det finnes "dårlige vinnere"også? Forresten vant vi fortjent, det er det som betyr mest. Vi kjørte kampen totalt etter utvisningen, som det ikke er noe å si på.
 have a dream!

Xminator

Det var utvisningen som preget kampen. Og den var riktig så det holdt. Det første gule kortet burde vert rødt om jeg fikk bestemme :p

krøvel vellevold

Uansett er det urovekkende at Lyn faktisk var det desidert beste laget frem til utvisningen. Ikke mye som minnet om gulltakter da, nei! Og hadde Lyn fått straffesparket de ville ha, og spilt med 11 mann hele kampen, er det søren ikke godt å si om vi hadde fått poeng i det hele tatt. Man kan avfeie det hele med at det er hypotetisk, men vi kan ikke forvente at motstanderen får utvist en mann og blir snytt for et mulig straffe i hver kamp. Straffen Brann fikk var jo også en gavepakke, men jeg tror ikke den ble avgjørende for utfallet. Med 11 mot 10 tror jeg Brann ville rodd det i land uansett. 11 mot 11 og med straffe til Lyn, kunne lett blitt Lyn-seier. Nå venter to knalltøffe kamper: Viking borte og Rosenborg hjemme. Det er ikke usannsynlig at vi kan tape begge. Og da vil RBK (som var avskrevet av mange) sannsynligvis være to foran. RBK kan lett få en bølge med 10 strake seire nå.
Legg ned hele klubben!

el-diego

jan Derek har vel en tendens til å "falle litt lett"............... det slår vel tilbake på han noen ganger.
udere est facere

enavgutta

Ja, fyren er jo kjent for del alla Hulsker triks innenfor 16.

Godt å se det mislykkes denne gang.


enavgutta

Vel, nå gjør vi ikke det. Dette er Brann. "Eg var heispassasjer, det gikk opp det gikk ned". Vi får bare håpe vi klarer å holde Rbk maskinen unna enn så lenge..hadde vært bra med 10 poeng å gå på, men vi får se hvor lenge de 4 holder.

Go Up