• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifoen mot Lyn

Started by sekto, May 29, 2005, 23:07:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Må si at begge bannerene som var laget til kampen mot Lyn var meget bra. Flott design, så proffe ut, og var lett å lese (nå i etterkant på bildene).

Godt arbeid dette, gleder meg til å se hva som kommer mot Rosenborg..

RC

Slenger meg på og skryter over dette!
Men kommer også med ett forslag: Skrive på "bergensk" neste gang? "Kor" og "dokkar/dokker"?

Straffe!!!

Super TIFO!!

Synes egentlig det er greit at det står på vanlig bokmål - norsk. Lettfattelig og ikke til å misforstå for det øvrige (les: utenbys) publikum, og ettersom en tekst som igår er myntet på motstanderen er det jo ålreit at de forstår hva som blir skrevet.

I tillegg reduserer det muligheten for de mange dyslektiske vinklingene vi ser bl.a. fra dette forum (ikke noe vondt om feilskriverne her inne, de gjør sikkert så godt de kan).

Lennono8


BL

Veldig bra ja!

Men det bør stå på bokmål. Slik som det gjorde i går  :)
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

EG likte bannerene mot Lyn, det é jo også lett å lage.
Så kansje vi burde laget et te Viking borte; Vi é Vestlandets konger, vi é Brann.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

RC

Quote from: "DJ_ADG"EG likte bannerene mot Lyn, det é jo også lett å lage.
Så kansje vi burde laget et te Viking borte; Vi é Vestlandets konger, vi é Brann.


Det é bergensk ja! Bra!

sekto

Mot Viking er denne forsåvidt grei å bruke. Men det er kun mot lag fra vestlandet denne fungerer. Nå er det ikke så mange igjen er i toppen da, men jeg syntes at sånn som i går, så passet det ikke helt å synge at vi er kongene av vestlandet. Målet må jo være å bli kongene av Norge. At vi er best i vest har lite å si når resten av Norge har lag som er enda bedre.

TcK

Jesus elsker alle barna

YadaYada

Quote from: "TcK"


Fatter ikke hva du mener her.. hvorfor "roe dem ned litt"?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

SKB e BEST!!!

Bra banner! Hadde vært kult med Vi e Vestlandets konger vi e Brann ja!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Mr_Soma

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "TcK"


Fatter ikke hva du mener her.. hvorfor "roe dem ned litt"?



Av den enkle grunn at SS/BBB feltet er de som skal rope "Vi e Brann,Bergens stolthet"

Ble irritert når noen fjortiser forran meg begynnte å svare resten på BBB feltet - den jobben skal vi overlate til Hansasvingen ect!

TcK

Tanken var at SS (hele SS, ikke bare bataljonsfeltet.. ihvertfall i mine drømmer) skal rope "Vi e Brann Bergens stolthet!" og så skal HANSA svare, ikke felt C eller klokkesvingen liksom..

Det var derfor jeg skrek litt...

tck
Jesus elsker alle barna

runarnormann

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "YadaYada"
Quote from: "TcK"


Fatter ikke hva du mener her.. hvorfor "roe dem ned litt"?



Av den enkle grunn at SS/BBB feltet er de som skal rope "Vi e Brann,Bergens stolthet"

Ble irritert når noen fjortiser forran meg begynnte å svare resten på BBB feltet - den jobben skal vi overlate til Hansasvingen ect!


Nå må du slutte.  Det kan ikke være noe monopol på å rope heiarop.  Jeg har tidligere uttrykt min misnøye om noen av supporter-ropene til SS, men her er det rop som høres bra ut.  Da er det på sin plass at så mange som mulig er med.

Gratulerer til de som lagde bannerne.  Hva blir det mot RBK?
egenden Alf Dahl

slang

E helt enig i at Tifoen mot lyn var bra :D  håper på at vi klarer å få til et endå bedre mot RBK! nokke som virkelig treffer:D All ære til TIFO-gruppen!!!!
ansa 08

rikstad

ingen har svart på ka d blir mot rbk! har sett at d har blitt spurt om mange gangar!blir d noe mot rbk i d hele tatt!?? noen som kan svare !??
i e BRANN fra BERGEN

BL

Quote from: "rikstad"ingen har svart på ka d blir mot rbk! har sett at d har blitt spurt om mange gangar!blir d noe mot rbk i d hele tatt!?? noen som kan svare !??


Det blir nok noe. Men er vel kanskje litt hemmelig. Kom på kamp så får du se.
Hansa-
Felt Z

rikstad

Quote from: "BL"
Quote from: "rikstad"ingen har svart på ka d blir mot rbk! har sett at d har blitt spurt om mange gangar!blir d noe mot rbk i d hele tatt!?? noen som kan svare !??


Det blir nok noe. Men er vel kanskje litt hemmelig. Kom på kamp så får du se.


d ska vi fikse! men ser den ikkje før eg kommar hem! sittar bak SS!
i e BRANN fra BERGEN

Go Up