• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner banens beste!

Started by Nixon, May 29, 2005, 22:00:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Må bare starte en tråd for å hylle Scharner som etter min mening var banens beste. En liten skandale at kampsponsor Chess utropte Martin Andresen til banens beste.

Men når premien er en ballongtur er det kanskje ikke så rart. Gloryhunter Idar Vollvik ser sikkert sjansen til å få litt presse på sin tur med landslagskapteinen. Skammelig sier jeg dere!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Alexåsane

Andresen var God! i dag han og. Men Scharner var rett og slett genial.

men idol håkon? var litt morsomt med latteren når han ble presentert
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

rikstad

eg e helt enig me at scharner var banens beste! han lekte jo me lyn til ttider! martin andresen kostet 10 mill. mere! skamelig
i e BRANN fra BERGEN

ThomasC

Andresen var god, men Scharner var best. Støtter deg her.

Men men, viktigste er nå uansett 3 poeng.

Thomas.

BL

Quote from: "rikstad"eg e helt enig me at scharner var banens beste! han lekte jo me lyn til ttider! martin andresen kostet 10 mill. mere! skamelig


Syns Martin spilte veldig bra og viser seg å være verdt alle pengene. Men Scharner var endå bedre.
Hansa-
Felt Z

rikstad

Quote from: "BL"
Quote from: "rikstad"eg e helt enig me at scharner var banens beste! han lekte jo me lyn til ttider! martin andresen kostet 10 mill. mere! skamelig


Syns Martin spilte veldig bra og viser seg å være verdt alle pengene. Men Scharner var endå bedre.


menar ikkje at han ikkje var verdt pengene!
d eg menar e at scharner skulle kostet mer! :wink:
i e BRANN fra BERGEN

SKB e BEST!!!

Quote from: "BL"
Quote from: "rikstad"eg e helt enig me at scharner var banens beste! han lekte jo me lyn til ttider! martin andresen kostet 10 mill. mere! skamelig


Syns Martin spilte veldig bra og viser seg å være verdt alle pengene. Men Scharner var endå bedre.


Verdt ALLE pengene!? E ikkje i nærheten endå!!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BL

Quote from: "SKB e BEST!!!"
Quote from: "BL"
Quote from: "rikstad"eg e helt enig me at scharner var banens beste! han lekte jo me lyn til ttider! martin andresen kostet 10 mill. mere! skamelig


Syns Martin spilte veldig bra og viser seg å være verdt alle pengene. Men Scharner var endå bedre.


Verdt ALLE pengene!? E ikkje i nærheten endå!!


Tviler veldig på at vi hadde hatt like mange poeng med Haugen løpende som en forvirret rotte på midtbanen.
Hansa-
Felt Z

Northside

mener Håkon Opdal var genial i dag å hadde fortjent banensbeste prisen i dag! Vi kan bare takke han for at kampen ikke fikk ett annet utfall i begynnelsen!

rikstad

Quote from: "NorthsideFCDH"mener Håkon Opdal var genial i dag å hadde fortjent banensbeste prisen i dag! Vi kan bare takke han for at kampen ikke fikk ett annet utfall i begynnelsen!


ja!! tenkte ikkje på han! hadde noen virkelig gode redninger!
i e BRANN fra BERGEN

Kristin

Ingen har i nærheten så laaaange ben som scharner... piffer alltid ani ballen... inne på BT kan man jo lese om hvor lojal denne mannen er ...

Paul... du er genial!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Vestkanten

Scharner var konge i dag! Det er han også i de fleste andre kamper han spiller for Brann. På tide at noen kreative sjeler der ute lager en sang til denne arbeidsmauren, for det fortjener han.
Heia Brann!

Kristin

Quote from: "Vestkanten"Scharner var konge i dag! Det er han også i de fleste andre kamper han spiller for Brann. På tide at noen kreative sjeler der ute lager en sang til denne arbeidsmauren, for det fortjener han.


vet dette ikke er her vi lager sanger , men den schnappi sangen skulle vi jo dedikert til han! dødskult
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

sekto

Må bare si meg helt enig i at Scharner var banens beste i dag. For et driv han hadde fremover. Fortsetter han sånn, så tror jeg ingen kan si noe på at det er Tippeligaens beste offensive midtbanespiller.

Andresen gjorde en grei nok innsats, men tror fortsatt han har mer å gå på. Men jeg ser fremgang og da er jeg fornøyd. I tillegg, så balanserer Andresen og Scharner midtbanen vår utrolig bra nå..

Blir spennende å se hva avisene sier i morgen om Scharner sin prestasjon. Bør bli banens beste der i hvert fall..

rikstad

d som e morsomt var at da scharner ble hentet t brann ble han hentet for å være defansiv!;)
i e BRANN fra BERGEN

Timbaa

Scharner FUTSALGAL
Scharner FUTSALGAL
ansa Z

Bombefar

Han hadde jo et fantastisk raid fra midtstreken. Synd at han sleivet på avslutningen

monzilla

FUTSALGAL - for oss som er amøber når det gjelder språk som ikke stammer fra norrønt, hva betyr dette?

Bombefar

Quote from: "monzilla"FUTSALGAL - for oss som er amøber når det gjelder språk som ikke stammer fra norrønt, hva betyr dette?


Er ikke helt sikker, men FUTSAL er eliteserien i løkke cup og andre innendørsturneringer. Kanskje Scharner er med på et slikt lag??

Nixon

Quote from: "monzilla"FUTSALGAL - for oss som er amøber når det gjelder språk som ikke stammer fra norrønt, hva betyr dette?


Betyr visstnok "Fotballgud" på tysk.
Var i alle fall det jeg ble forklart da jeg spurte.
Enkelt rop som noen på Hansa prøvde å innføre i dag.
Kan funke fint det hvis flere blir med.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ThomasC

Quote from: "Nixon"Betyr visstnok "Fotballgud" på tysk.
Var i alle fall det jeg ble forklart da jeg spurte.
Enkelt rop som noen på Hansa prøvde å innføre i dag.
Kan funke fint det hvis flere blir med.


Sikker på det ikke er Fussballgal?

Thomas.

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

enavgutta

Denne mannen er utrolig ja. Scharner vil definitivt være en av hovedårsakene til at vi tar gull i år !

Lurkin

Synes de er like god, men dere må ikke glemme at Martin skal ta det defensive, og dermed er mer anonym. Det er viktigere jobber enn å putte mål, uten Martin eier vi ikke balanse i laget.
Berømte Brann fra Bergen

Kristin

ikke for å avbryte feiringen av seieren og kor god scharner er osv.
men synes ikke folk han detter veldig lett...

en veninne med store fritidsproblemer talte at han hver omgang datt 12 ganger i HVER omgang.. det er ganske mye--

er det å ofre seg eller har han dårlig balanse?
forresten er scharner den i tippeligaen som har laget nest mest frispark mot oss...

Men faen for en spiller!!!!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "ThomasC"
Quote from: "Nixon"Betyr visstnok "Fotballgud" på tysk.
Var i alle fall det jeg ble forklart da jeg spurte.
Enkelt rop som noen på Hansa prøvde å innføre i dag.
Kan funke fint det hvis flere blir med.


Sikker på det ikke er Fussballgal?

Thomas.


Ikke spør meg. Har aldri hatt tysk...:)
Det ble sunget noe lignende i alle fall, og jeg ble fortalt at det var Fotballgud.
Folk har jo problemer med å skrive norsk her, så det er vel bare rett og rimelig at tysken også skranter!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ThomasC

Etter litt ettertanke, så faller jeg vel ned på GamleEriks forslag, og ikke mitt.

Thomas.

enavgutta

Her er hjemmesiden til midtbanesjefen vår:

http://www.paulscharner.at/

Gi ham en velfortjent hilsen i gjesteboken enten det nå er på tysk, norsk eller engelsk :-)

Paul Scharner ist eingeschaltet vom besten midfielder, das ich kenne. Ich hoffe, dass er in Brann für viele Jahre bleibt ;-)

Lurkin

Quote from: "Kristin"ikke for å avbryte feiringen av seieren og kor god scharner er osv.
men synes ikke folk han detter veldig lett...

en veninne med store fritidsproblemer talte at han hver omgang datt 12 ganger i HVER omgang.. det er ganske mye--

er det å ofre seg eller har han dårlig balanse?
forresten er scharner den i tippeligaen som har laget nest mest frispark mot oss...

Men faen for en spiller!!!!


12 ganger pr omgang er ikke mye, dessuten er han smart. I steden for å rote vekk ballen i farlige posisjoner, så faller han litt lettere på banen for å heller få frispark. Samme gjør Charlie. Skal være litt lov..
Berømte Brann fra Bergen

Nemesis

Martin Andresen er en enorm stabilisator pÃ¥ midtbanen, det er f ikke ofte du ser han miste ballen, men banens beste, langt ifra!   BÃ¥de Scharner, Miller, og Opdal hadde fortjent den prisen før Andresen.  I tillegg synes jeg at begge reserve backene imponerte i gÃ¥r....  Eneste som skuffet meg i gÃ¥r var Winters (hadde en nydelig mÃ¥lgivende, men det var det)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Toa

Quote from: "Nemesis"Martin Andresen er en enorm stabilisator pÃ¥ midtbanen, det er f ikke ofte du ser han miste ballen, men banens beste, langt ifra!   BÃ¥de Scharner, Miller, og Opdal hadde fortjent den prisen før Andresen.  I tillegg synes jeg at begge reserve backene imponerte i gÃ¥r....  Eneste som skuffet meg i gÃ¥r var Winters (hadde en nydelig mÃ¥lgivende, men det var det)


Og likevel klarer dagbladet å kåre Winters til banens beste... Imponerende.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

spelara som andresen, scharner, miller, kvisvik og sæternes treng ikkje spela so bra for å bli banens beste.

Derimot so må feks opdal spela i verds klasse for å kunna bli bb

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

janjan

Det er bare å se bort fra karakterne til Dagbladet. De er helt lotto. Børsen kommer sånn ca 2 min etter kampen er ferdig, så jeg tror ikke de som setter karakterene faktisk ser kampene. VG derimot skal ha honnør for at de legger ned litt arbeid i karaktergivingen.

Xminator

Selv om arbeidet VG normalt nedlegger i børsen er under enhver kritikk. Det går stort sett på navn der også. Er egentlig overrasket over at de gir Opdal en 6'er. Normal bruker kamper som dette å bli belønnet med en 4'er eller 5'er fra VG. Som for eksempel mot VIF der en uskyldig keeper fpr 3(??) :p

SeTrE

Quote from: "Nemesis"http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=5430&ligaid=82

At Winters ble kåret til banens beste er jo et stort mysterium.......




Hmm.....Synes ikke det er så helt på jorde, WInters gjør en bra kamp han...Tar med stopperne til lyn ut på flere løpe turer og lager med det mye rom til scharner og Sæternes......

Men vil kanskje ta fram både SCharner og SOMA som kanskje de beste på banen, tett fulgt av en kaptein martin;)

Mico

Quote from: "Nemesis"Eneste som skuffet meg i går var Winters (hadde en nydelig målgivende, men det var det)


Skal jo sies at han headet Sæternes gjennom da vi fikk straffe, så selv om han var annonym i lange tider, var han involvert i de avgjørende øyeblikkene.
Sæternes var også veldig annonym om man ser vekk fra de to situasjonene.
Selv om Sæternes skaffer straffen, og skorer målet er nok Winters sine prestasjoner i de to situasjonene minst like gode.

enavgutta

La oss ikke glemme Miller folkens, som er arkitekten bak både 1-0 og 3-0 målet.

Go Up