• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Branns ambassadører

Started by Oslo, May 27, 2005, 10:14:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oslo

Aller først; Jeg holder ikke med Lyn(ei heller med Brann). Men jeg er glad i å titte rundt på forskjellige debattfora, bl. a. for å se hva som rører seg rundt om i supporter-Norge. Da jeg var innom Bastionen sitt forum, så fant jeg denne. En artig tråd...

Er dette ambassadører for klubben deres som dere er stolte av?

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=2997

Xminator

Quote


Til og med dine egne har mer gangsyn enn deg "Oslo" :)

sekto

Idioter og fjortiser finnes det overalt, i alle forum. Tar ikke disse seriøst, om de utgir seg for å være Brannsupporter, eller støtter noe annet lag.

Alexåsane

e jo bare å se på måten de skriver på. Ja, greit de e kanksje fra bergen, men kem i helvette skriver sån?

"ikkjæ meningæn å være ufin, ska sløttæ me d.. fint får deg at du har mangæ håbbiar.. "

Skal jeg le eller grine? Komisk
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

mr-bolstad

vi vet at det e en jente og eg tipper hun e rundt 12-13 kansje 14 og er en av de som går på stadion på 3 kamper i året og kaller seg supporter!
De e alltid like frempå spesielt i den alderen.
get land, Eget Landslag.
Brann!!

mobli

Siden hun har latt emailadressen sin være synlig både på dette og på bastionforumet, så skal det være en smal sak å finne ut hvem det er av de som er her inne.

KEO

Dette mÃ¥ jo være noe av det bedre som har blitt postet pÃ¥ et forum pÃ¥ lang tid?? nope   men de sier jo litt om østlendingene nÃ¥r de klarer Ã¥ fylle 8 sider pÃ¥ forumet sitt med svada,(sant nok sÃ¥ har det vell aldri vert noe fornuftig pÃ¥ det forumet før heller) men ærlig talt, diskutere med 12 Ã¥ringer pÃ¥ ett noelunde seriøst forum mÃ¥ jo fÃ¥ folk til Ã¥ tenke ka fritids problemer de har.
Nu kør vi!

KennethS

Jaha ja, denne var vanskelig og avsløre.

"JA, til og få Kvisvik te FFK!!!"

Dette står under det han/hun skriver. Nekter og tro at en Brann supp vil ha Kvisvik til FFk.
tå på Brann

`Nisse

Ekle fjortiss tøser altså. De kan brenne og ikke søren om de skal få store stå med seg på noe tull. Blir så irritert på sånne folk som fremstiller bergensere som totalt hjernedøde. Jeg synes sånn som dette er helt usmakelig og ikke morsomt i det hele tatt.

lovebrann4ever

Quote from: "`Nisse"Ekle fjortiss tøser altså. De kan brenne og ikke søren om de skal få store stå med seg på noe tull. Blir så irritert på sånne folk som fremstiller bergensere som totalt hjernedøde. Jeg synes sånn som dette er helt usmakelig og ikke morsomt i det hele tatt.

HELT ENIG!!!!!!
K Brann, det er på tide NO!


brann gal jente

går ikkje 3 ganger i året=S e no på alle heme kamper, alle bortekamper, cup kamper osv
ull til Bergen!

SKB e BEST!!!

Quote from: "brann gal jente"går ikkje 3 ganger i året=S e no på alle heme kamper, alle bortekamper, cup kamper osv


Så du e en av jentene på Bastionens forum?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Even

Satan blir nesten flau av å lese der inne, Hva honen skal folk oppføre seg som fjortiser for? tenker ikke på alderen 14 men på tilstanden fjortis som enkelte sliter med.

Go Up